Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka juovat kotona muumimukeista?
Itse pidän sitä junttiuden äärimmäisenä asteena. Toisaalta Ikean myrkkyastiat eivät kovin paljon korkeammalle arvoasteikossani nouse.
Kommentit (53)
Tiedättekö että varastetut kultakorut myydään uutena eteenpäin tai sulatetaan kultahampaiksi .....katso mikä liike myy onko laillinen kauppa.
En tosin tunne ketään, joka olisi ostanut muumimukeja kotiinsa, mutta ainakin minä olen ostanut kotiini mukeja juuri juomista varten. Luulen, että kukaan ei juo joka päivä mistään harvinaisesta ja arvokkaasta keräilymukista. Mutta mitä ihmettä se meille muille kuuluu, juokaa kaikki haluamistanne astioista!
Miten se muki siitä paremmaksi muuttuisi, kun siihen maalataan joku Muumi-aiheinen kuva? Arabian mukit ovat ihan yhtä hyviä tai yhtä huonoja kahvin juomiseen, vaikka niihin ei olisi mitään maalattu.
Olen opettaja ja saan muumi (-ja muitakin) mukeja silloin tällöin lahjaksi. Minusta se on kiva ja käytännöllinen lahja. Sen jälkeen kun niitä kodissa on, olen saanut niitä myös muilta lahjaksi. Olettavat että tykkään kun niitä kerran on. Ovat meillä käytössä arkimukeina ja jos joku kaveri poikkeaa niin myös heille tarjoan teet/kaffet niistä.
Veljen lapset aina ihastelevat näitä mukeja kun käyvät meillä ja juovat niistä kaakaota. Heillä on hienot (ja lasten mielestä niiiiiiiin tylsät) valkoiset Teema-mukit ja täydet astiastot aina kaikkea. Itse olen värien ja kuvien ystävä, joten meille sopii vähän kaikenlainen. Liiallinen hienous ja pönötys on lasten kanssa vähän ankeaa mielestäni. Ei ole kukaan vieras vielä valittanut kahvin mausta muumikuvalla varustetusta mukista juotuna. Kivahan se on, että on jotain yhteistä suomalaistakin juttua suomikodeissa.
Muumimukit on liian pieniä. Mulle kelpaa vain 5dl mukit, niistä mä juon kahvini. Niitä ei joka paikasta saakaan, toisin kuin Muumimukeja, joita myydään joka halpamarketissakin.
Yhtään muumimukia en ole itselleni ostanut, mutta sain lahjaksi kuulemma harvinaisia joulumukeja 6 kpl, joiden arvo on netin mukaan 200€/kpl. No, tuskin minun mukini ovat, koska ovat olleet jokapäiväisessä käytössä oli kesä tai talvi. Hyvin niistä aamukahvi menee alas, vieraille en niistä kahvia tarjoa. En yleensä tarkkaile kahvimukiani aamukahvia juodessani vaan luen päivän uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Kahviastiastioilla on Euroopassa monisatavuotinen perinne. Isoäitimme eivät mukista juoneet. Tukkimiehet joivat kuksasta ja siihen oli aika hyvä syy.
Sitten tulevat amerikkalaiset mäkkäreineen, reality-tv-ohjelmineen ja muine roskineen, ja hetkessä tämä lammaskansa juo kahvia ja teetä mukista.
Varmaan te muumimuki-ihmiset myös vietätte Kiitospäivää ja 4.7. on teille suuri juhlapäivä.
joskus sata vuotta sitten mummot ja papat olisivat mahdollisesti juoneet kahvia kahden desin mukeista, jos vain elintaso olisi ollut korkeampi.
muumimukien ostajat taitavat olla samaa ryhmää, joka kulkee julkisissa paikoissa legginsit jalassa
Varmaan söpöjä ihmisiä . Tove oli aluksi hetero ja kristitty sitten muuttui yhtä äkkiä kuin toiseksi ehkä identiteetti varkaat vaihtoi sen ??? Sillä oli peruukki päässä. Jos olet kristitty pysy siinä älä kääntyile mihinkään . Nuoret on ostanut paljon piraatti mukeja tehty Thaimaassa .