Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka juovat kotona muumimukeista?

Vierailija
24.10.2017 |

Itse pidän sitä junttiuden äärimmäisenä asteena. Toisaalta Ikean myrkkyastiat eivät kovin paljon korkeammalle arvoasteikossani nouse.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en juo muumimukista, vaan Muumi-mukista.

Kai nyt kaikki tietää, mikä muumimuki on? Hyi yöks ja oksetus koko ajatus.

Juon vaikka maitoa Muumi-mukista, mutta muumimukillisen nielen luomuna ja pastöroimatta.

Teema-sarjaa on Muumi-muki. Siihen on vain lisätty se kuva.

Juoko ap kahvinsa Teemasta? Tarkoittaako se, että ap:lla ei ole huumoria eikä lapsenmielisyyttä?

On hauskaa ja huvittaa katsoa, millaisen Muumi-mukin kukin vieras kahvilleen valitsee. :)

Vierailija
22/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun juovat. Minä oudoksun heitä jotka ovat tehneet niistä japsipiirros-mukeista keräilykohteen.

Meille hankin sen uuden Toven itsensä kuvittaman mukin. Toimii hyvin varsinkin nyt imetys aikana, kun en saa Taika mukistani kahvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun reseptissä sanotaan "kaksi kupillista jauhoja" jne, niin te juntit varmaan panette mukillisia???

Vierailija
24/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole pukua. Naisilla ei ole hametta. Lapsilla ei ole mustia kenkiä, kaikki sukat on tennissukkia. Teinillä ei ole kauluspaitaa, on pelkkiä huppareita

Tähän jatkoksi, että kaikki perheen kupit ovat muumimukeja... Suomalainen wt-maailma on valmis.

Vierailija
25/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit on just suloisia ja toimii hyvin <3

Ei voi verrata johonkin kauhtuneeseen ikeaan!

Vierailija
26/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun reseptissä sanotaan "kaksi kupillista jauhoja" jne, niin te juntit varmaan panette mukillisia???

Ei toki. Reseptejä noudatamme huolellisesi, panemiset hoidamme leipomisen jälkeen.

Vierailija
27/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni muki mulle.

Vierailija
28/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ihmisistä?

Vierailija
29/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee ruveta juomaan kahvit muumi Millennium mukista, olen omistanut sen yli 10 vuotta mutten ole juonut kertaakaan😉

Vierailija
30/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
31/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään

Vierailija
32/53 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapsille sopivia kaakaomukeja. Ei aikuisille muutenkaan mitään lasten aiheisia.

Vierailija
33/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihmisistä?

Juuri näin. Miksi tänne pitäisi tulla arvostelemaan muita ihmisiä. Arvosteltavaa löytyy meistä kaikista.

Itse en pidä Muumi-mukeista enkä ylipäätään kirjavista mukeista, koska en halua enempää kirjavuutta jo muutenkin sangen kirjavaan kotiini. Voisin kuvitella, että rivistö Muumi-mukeja voisi toki olla ihan hyvännäköinen, graafinen kokonaisuus muutoin minimalistisessa kodissa. Mutta hei, annetaan kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
34/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on suuret huolet. Miksi muut ihmiset tekevät, jotain? Miksi muut eivät ymmärrä, että MINUN tapani tehdä jotain on ainut ja oikea, muut toimivat väärin. Huoh ja herätys.

Vierailija
35/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun juovat. Minä oudoksun heitä jotka ovat tehneet niistä japsipiirros-mukeista keräilykohteen.

Meille hankin sen uuden Toven itsensä kuvittaman mukin. Toimii hyvin varsinkin nyt imetys aikana, kun en saa Taika mukistani kahvitella.

Mitkä japsipiirrosmukit? Mielestäni niiden kaikkien astioiden kuvat näyttää Toven kuvituksilta eikä lähellekään sen animaatiosarjan muumeilta.

Vierailija
36/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppihienostelu on junttia. Kukin juokoon mistä tykkää, mutta muiden kahvinjuontitapoja arvostelevan hienohelman esittäminen on noloa.

Vierailija
37/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi jos ei ymmärrä eroa kupin ja mukin välillä. Meinaatko että mukista juova ei muusta tiedä eikä omista kuppeja?

Vierailija
38/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua leimautua juntiksi, juon juomani suoraan purkinsuusta

Vierailija
39/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä itse juot, ap?

Pullosta.

Vierailija
40/53 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että ovat minua varakkaampia. Itse en raaski käyttää arkisin kuin halpismukia ilman kuvaa, siltä varalta että pudottaisin sen.  Toivottavasti ei sentään ole myrkkymuki, pesen sen käsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi