Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka juovat kotona muumimukeista?
Itse pidän sitä junttiuden äärimmäisenä asteena. Toisaalta Ikean myrkkyastiat eivät kovin paljon korkeammalle arvoasteikossani nouse.
Kommentit (53)
Hyvä kun juovat. Minä oudoksun heitä jotka ovat tehneet niistä japsipiirros-mukeista keräilykohteen.
Meille hankin sen uuden Toven itsensä kuvittaman mukin. Toimii hyvin varsinkin nyt imetys aikana, kun en saa Taika mukistani kahvitella.
Kun reseptissä sanotaan "kaksi kupillista jauhoja" jne, niin te juntit varmaan panette mukillisia???
Miehillä ei ole pukua. Naisilla ei ole hametta. Lapsilla ei ole mustia kenkiä, kaikki sukat on tennissukkia. Teinillä ei ole kauluspaitaa, on pelkkiä huppareita
Tähän jatkoksi, että kaikki perheen kupit ovat muumimukeja... Suomalainen wt-maailma on valmis.
Muumimukit on just suloisia ja toimii hyvin <3
Ei voi verrata johonkin kauhtuneeseen ikeaan!
Vierailija kirjoitti:
Kun reseptissä sanotaan "kaksi kupillista jauhoja" jne, niin te juntit varmaan panette mukillisia???
Ei toki. Reseptejä noudatamme huolellisesi, panemiset hoidamme leipomisen jälkeen.
Pitänee ruveta juomaan kahvit muumi Millennium mukista, olen omistanut sen yli 10 vuotta mutten ole juonut kertaakaan😉
Vain lapsille sopivia kaakaomukeja. Ei aikuisille muutenkaan mitään lasten aiheisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ihmisistä?
Juuri näin. Miksi tänne pitäisi tulla arvostelemaan muita ihmisiä. Arvosteltavaa löytyy meistä kaikista.
Itse en pidä Muumi-mukeista enkä ylipäätään kirjavista mukeista, koska en halua enempää kirjavuutta jo muutenkin sangen kirjavaan kotiini. Voisin kuvitella, että rivistö Muumi-mukeja voisi toki olla ihan hyvännäköinen, graafinen kokonaisuus muutoin minimalistisessa kodissa. Mutta hei, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Kyllä on suuret huolet. Miksi muut ihmiset tekevät, jotain? Miksi muut eivät ymmärrä, että MINUN tapani tehdä jotain on ainut ja oikea, muut toimivat väärin. Huoh ja herätys.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun juovat. Minä oudoksun heitä jotka ovat tehneet niistä japsipiirros-mukeista keräilykohteen.
Meille hankin sen uuden Toven itsensä kuvittaman mukin. Toimii hyvin varsinkin nyt imetys aikana, kun en saa Taika mukistani kahvitella.
Mitkä japsipiirrosmukit? Mielestäni niiden kaikkien astioiden kuvat näyttää Toven kuvituksilta eikä lähellekään sen animaatiosarjan muumeilta.
Kahvikuppihienostelu on junttia. Kukin juokoon mistä tykkää, mutta muiden kahvinjuontitapoja arvostelevan hienohelman esittäminen on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kaiketi jos ei ymmärrä eroa kupin ja mukin välillä. Meinaatko että mukista juova ei muusta tiedä eikä omista kuppeja?
Koska en halua leimautua juntiksi, juon juomani suoraan purkinsuusta
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä itse juot, ap?
Pullosta.
Minä ajattelen, että ovat minua varakkaampia. Itse en raaski käyttää arkisin kuin halpismukia ilman kuvaa, siltä varalta että pudottaisin sen. Toivottavasti ei sentään ole myrkkymuki, pesen sen käsin.
Minä ainakaan en juo muumimukista, vaan Muumi-mukista.
Kai nyt kaikki tietää, mikä muumimuki on? Hyi yöks ja oksetus koko ajatus.
Juon vaikka maitoa Muumi-mukista, mutta muumimukillisen nielen luomuna ja pastöroimatta.
Teema-sarjaa on Muumi-muki. Siihen on vain lisätty se kuva.
Juoko ap kahvinsa Teemasta? Tarkoittaako se, että ap:lla ei ole huumoria eikä lapsenmielisyyttä?
On hauskaa ja huvittaa katsoa, millaisen Muumi-mukin kukin vieras kahvilleen valitsee. :)