Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka juovat kotona muumimukeista?
Itse pidän sitä junttiuden äärimmäisenä asteena. Toisaalta Ikean myrkkyastiat eivät kovin paljon korkeammalle arvoasteikossani nouse.
Kommentit (53)
Anna mun kaikki kestää. Mitä väliä millaisesta mukista kukin juo?
Kahviastiastioilla on Euroopassa monisatavuotinen perinne. Isoäitimme eivät mukista juoneet. Tukkimiehet joivat kuksasta ja siihen oli aika hyvä syy.
Sitten tulevat amerikkalaiset mäkkäreineen, reality-tv-ohjelmineen ja muine roskineen, ja hetkessä tämä lammaskansa juo kahvia ja teetä mukista.
Varmaan te muumimuki-ihmiset myös vietätte Kiitospäivää ja 4.7. on teille suuri juhlapäivä.
No kuule melkein jokaisessa suomalaisessa huushollissa on muumimukeja, koska niitä niin usein annetaan lahjaksi. Mitä niillä sitten pitäisi tehdä, ellei niistä juo?
Meillä on vaan tiimarista ja tokmannilta ostettuja mukeja.
Niistä tarjoillaan myös vieraille. :)
Minä juon Muumi-mukista, joka huutokauppakeisarin mukaan on 250,- euron arvoinen. ...no, on jo jonkun verran käytössä kulunut, että tuskin tuota mainittua "mintin" hintaa saisi. Mukiin on pitkän käytön aikana muodostunut hyvä, lämmin suhde. Meillä on muitakin Muumi-mukeja, jotka on ostettu ennen nykyistä hypetystä. Ne ovat arkikäytössä muiden Teema-mukien ohessa. Ollaan ihan tavallisia akateemisia :-)
Meillä vaimo keräilee Muumi-mukeja. Minusta ne ovat värikkäitä ja hauskoja, vaikka kuvien aiheet sinällään ovat minulle yhdentekeviä. Eikä jonkin asian laaja suosio tee minusta mistään asiasta junttia.
Vain tosijuntti olettaa että kaikilla on nykyään muumimukeja. Kyllä meillä juodaan kahvikupista. Kahvi maistuukin siitä paremmalta.
Muumimuki ei ole mikään normi. Kahvikuppi sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
No kuule melkein jokaisessa suomalaisessa huushollissa on muumimukeja, koska niitä niin usein annetaan lahjaksi. Mitä niillä sitten pitäisi tehdä, ellei niistä juo?
Ihmiset kuskaavat lahjaksi kaikenmaailman muumimukeja ja Marirättejä. Sama kai se on mistä sumppinsa juo niin joudaan sitten muumimukista vaikka typeriähän ne ovat. Melkein yhtä typeriä kuin ajatus siitä että pitää olla joku täydellinen astiasto jossa joka jumalan munakuppi on samaa sarjaa. Kaipa ne mukit joskus putoavat lattialle ja hajoavat niin saa heittää pois.
Varmaan alunperin lapsille suunnattuja mutta nykyään käytetään työpaikoillakin. Ei minun lemppareita mutta juokoon muut.
Panisin.
ts ei mitään väliä. Itse vetelen puolenhehtaarin kupista espressoa...
No mun mielestä on hyvä että ihmiset juo niistä eikä vaan pidä hyllyllä pölyttymässä! Jos vahingossa meinaat ottaa sellainen niin alkaa kauhea huuto kuinka arvokas se on!
Oletko tosissasi?
Mene päiväunille.