Miten toi kokoomus kehtaa tehdä näinkin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005420650.html?utm_source=facebook.co…
Koska voivat ja kansa on tyhmää.
Muista äänestää kokoomusta, aatteliset työttömät ovat oikea ongelma, eivät veroparatiiseihin valuvat valtion rahat!
Ihan samalla tavalla kun agraaripuolue Keskusta lappaa hirveitä summia maaseudulle jossa ei käytännössä asu enää ketään.
Me etelän kaupunkien veronmaksajat maksamme kaiken tuo hajautuksen ja "pidetään koko Suomi asuttuna" -pelleilyn.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kun agraaripuolue Keskusta lappaa hirveitä summia maaseudulle jossa ei käytännössä asu enää ketään.
Me etelän kaupunkien veronmaksajat maksamme kaiken tuo hajautuksen ja "pidetään koko Suomi asuttuna" -pelleilyn.
Mutta haluaako hesalaiset, että sinne muuttaa miljoona ihmistä lähitulevaisuudessa?
Hirveä metropoli siitä halutaan tehdä.
Mulle ihan sama kun ei tarvitse töiden perässä muuttaa.
Kaikki pakkautuu etelään. Kohta Lappikin on siellä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me etelän kaupunkien veronmaksajat maksamme kaiken tuo hajautuksen ja "pidetään koko Suomi asuttuna" -pelleilyn.Mutta haluaako hesalaiset, että sinne muuttaa miljoona ihmistä lähitulevaisuudessa?
Hirveä metropoli siitä halutaan tehdä.
Mulle ihan sama kun ei tarvitse töiden perässä muuttaa.
Kaikki pakkautuu etelään. Kohta Lappikin on siellä👍
Nouseekohan asuntojen arvo... ;)
Ihan sama, kannatus kuitenkin kasvaa kohisten. Ihan sama vaikka Soten valinnanvapauskaavailuja vastustavat terveydenhuollon asiantuntijat, lääketieteen professorit etunenässä. Ai niin mutta proffathan onkin julkisella sektorilla työskenteleviä loisia, ei niiden mielipiteestä tarvitse välittää.
Ja kehtaavat vielä syyllistää kaikki muut. Vaikka itse keräävät ilmaista rahaa itselleen?
Sikamaista!