Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo huutaa lapsille!

Vierailija
24.10.2017 |

Miten saan loppumaan lapsille huutamisen? Pienet taaperoikäiset lapset. Huutaa syömisestä kun lapset ei syö, huutaa jos lapset ei mene nukkumaan, huutaa jos ulkovaatteet ei mene päälle niinkuin pitäis, huutaa lelujen keräilystä jne. Jokapäivä sama. Olen yrittänyt sanoa että lopeta huutaminen, se vie kaikki voimatkin eivätkä lapset opi, ei osaa keskustella normaaliin äänensävyyn kiukuttelevan lapsen kanssa ei sitten ollenkaan. Tuntuu että lasten kanssa vaikeiden asioiden yli esim syömisongelmien päästään vain kun minulle on aikaa työn lisäksi kannustaa ja houkutella lapsia syömään, nukkumaan jne. Tuntuisi että aikuinen ihminen tajuaisi itsekkin että ei pienelle lapsille saa huutaa ja että ei lapsi tajua edes miten on hyvä kun aina vaan saa huudot kaikesta.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että vaimosi on todella väsynyt ja kypsä pyörittämään lapsiperhe arkea.

Onhan se kivaa kun välillä voi ohjeistaa ja kasvattaa oikein, mutta tee sitä joka päivä 24h niin kyllä säkin väsyisit.

Vierailija
2/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siellä huushollissa on nyt väsynyt arjenpyörittäjä ja briljeeraava vieraileva tähti. Ja hämmentyneet lapset, jotka eivät enää tiedä mitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu muija! Äitini oli tollanen ja jätti kyllä ikuiset arvet vaikka nykyään ystäviä ollaankin. Huutako myös sinulle vai vaan lapsille? Hyi että kun kävi oikeen ahdistamaan kun luin ton alotuksen!

Vierailija
4/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti on edes nätti ja rakas! Muuten sä olet lapsines kusessa.

Vierailija
5/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että vaimosi on todella väsynyt ja kypsä pyörittämään lapsiperhe arkea.

Onhan se kivaa kun välillä voi ohjeistaa ja kasvattaa oikein, mutta tee sitä joka päivä 24h niin kyllä säkin väsyisit.

Kuka meillä kävisi töissä jos 24h lapsia hoitaisin? En harrasta edes enkä käy missään työn lisäksi. 6 tuntia päivässä pyrin olemaan enemmän tai vähemmän läsnä lasten elämässä, leikitään, ulkoillaan, käydään kaupassa ja tehdään normaaleita kotijuttuja. Olen vuorotyössä ja en edes saa nukuttua ja syy ei ole lapset vaan joku joka huutaa heille vaikka tietää että pitäisi olla hiljaa.

Vierailija
6/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiukuttelevan lapsen kanssa pitää keskustella? Miksi lasta pitää houkutella?

Teillä on nyt täysin päinvastaiset tavat ja vesitätte toistenne tekemiset.

Vierailija
7/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu muija! Äitini oli tollanen ja jätti kyllä ikuiset arvet vaikka nykyään ystäviä ollaankin. Huutako myös sinulle vai vaan lapsille? Hyi että kun kävi oikeen ahdistamaan kun luin ton alotuksen!

Palstan mielipiteen mukaan huutaminen ja raivaaminen ovat normaalia tunteenilmaisua ja jos sitä ei kestä, on itsellä paha ongelma.

Vierailija
8/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida tuntea yhtään ihmistä, joka olisi innoissaan hankkinut parit lapset saadakseen sitten huutaa heille. Halusitko sinä hankkia lapsia saadaksesi paheksua niiden äitiä, vai voisitko itse ehkä toimia jotenkin rakentavamin?

Vierailija
9/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuistata päätellen väsynnyt äiti saa mammojen mielestä huutaa ja terrorisoida perhettään:O Jättäkää hei ne lapset tekemättä!

Vierailija
10/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kuulostaa uupuneelta. Sinä saat syömisen, pukemisen jne. sujumaan kun kotona olet ja töiltä ehdit. Tämä tarkoittaa sitä, että siinä missä sinä joudut venyttämään pinnaasi ja luovimaan hermoja menettämättä silloin tällöin käy vaimosi läpi saman asian syömisen osalta vähintään 5-6krt/pv, lelujen keräämisen osalta varmasti myös 5-6krt/pv, pukemisen osalta paristi/pv ja sitten vielä päiväunet ja iltahommat.

Minun ystäväni kamppaili joka ilta 1,5h-2h saadakseen lapsensa nukkumaan - minulla tässä ei ole koskaan ollut ongelmaa; iltarutiinit, pesut ja lapsi nukkumaan, thats it. Sen sijaan sain tapella esikoisen syömisen kanssa sen kuutisen kertaa joka ikinen päivä, aina, viikosta viikkoon. Mielummin olisin nuo kuusi koitosta vaihtanut yhteen unillelaittoon.

Oletko isänä koskaan ollut esimerkiksi edes viikkoa vastuussa lapsista ihan samalla lailla kuin äiti on nyt? Sen sanon töissäkäyvänä äitinä, että helpommalla se pääsee joka töissä on. Mieheni on ollut lasten kanssa kotona isävapaat ja koska työnkuvansa on niin eri kuin minulla, niin usein myös viikoilla on minun töissä ollessani lasten kanssa kotona. Tekee ja yrittää paljon, mutta silti monta minulle itsestään selvää asiaa jää hoitamatta; vessojen pesu ja moni sellainen asia (pyykkiaineen yms. osto) jotka minä hoidan automaattisesti.

Vierailija
11/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki täällä turkulaisessa ennen niin rauhallisessa kerrostalossa. Äiti huutaa lapsilleen aamusta kuuden jälkeen saatanaa ja helvettiä, et koko talo raikuu ja sama meno jatkuu, kun lapset tulee tarhasta/koulusta. Isä tuntuu kans mielellään osallistuvan huutamiseen. Lasu-ilmoitus on kyl aika lähellä, ei lapsia voi kohdella tollai.

Vierailija
12/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaimosi valitsit, älä valita. Olisi ollut tuhansittain niitä naisia valittavana jotka eivät huuda lapsilleen mutta ei, valitsit sen joka huutaa.

Vierailija
13/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kunnon mieheltä!

Voimia<3

Vierailija
14/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa, ettei huutamisesta ole mitään apua. Kannustaisin keskustelemaan vaimon kanssa. Älä syyttele vaan anna hänen sanoa oma mielipiteensä. Uskoisin myös, että nainen on väsynyt lapsiperhearkeen. Onko vaimosi kotona lasten kanssa? Minkä verran hänellä on omaa aikaa ja aikuiskontakteja, jos on kotiäiti? Vaimon pitäisi myös pohtia, mistä viha kumpuaa. Miksi lasten huono syöminen aiheuttaa tuollaisen reaktion?

Vierailija
15/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minun exä on samanlainen, lisäksi hän kiroilee jatkuvaan.

Vierailija
16/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiukuttelevan lapsen kanssa pitää keskustella? Miksi lasta pitää houkutella?

Teillä on nyt täysin päinvastaiset tavat ja vesitätte toistenne tekemiset.

Siksi että sadaan asiaan myös kääntöpuoli kun kannustetaan että kun nyt syöt hyvin ja reippaasti niin ehditään vielä tekemään muuta kivaa, mutta jos kiukuttelet ei ehditä. Huutamalla kaikki aika menee vain tappelemiseen eikä lapsi opi koskaan. Tiedän itsekin kun minulle on lapsena huudettu ja lyöty, kaikki oli aina väärin tehty ja syyllinen kaikkeen vaikka monesti asiat olivat oikeasti toisinkinpäin. en halua lapsilleni samaa, haluan vain kannustaa hyvään ja myös näyttää mallia miten ja miksi näin on hyvä ja noin huono.

Vierailija
17/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myöskin, että nyt on vaimo tosi väsynyt ja poikki arjen raatamisesta. Yritä auttaa mahd. paljon arjen sujumisessa, kysy vaimolta, mitä kuuluu ja anna nukkua välillä aamuisin.

Vierailija
18/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan mielipiteen mukaan huutaminen ja raivaaminen ovat normaalia tunteenilmaisua ja jos sitä ei kestä, on itsellä paha ongelma.

Jos se on näin päin, että äiti huutaa. Jos mies huutaisi lapsille kehoitettaisiin jättämään se sika.

Vierailija
19/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoko huutaa vasta toisen synnyttyä vai miksi ette tyytynyt yhteen jos hermo olis kestännyt paremmin?

Harrastaako minkäänasteista ruumillista kuritusta? "Vähän" tukkapöllyä, riuhtomista tms. Harvoin se aggressio jää pelkkään huutamiseen ihmisellä joka ei pysty hillitsemään itseään puolustuskyvyttömien lasten seurassa.

Vierailija
20/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan myöskin, että nyt on vaimo tosi väsynyt ja poikki arjen raatamisesta. Yritä auttaa mahd. paljon arjen sujumisessa, kysy vaimolta, mitä kuuluu ja anna nukkua välillä aamuisin.

Luet laput silmillä? Juurihan ap kertoi, että pyrkii auttamaan parhaansa mukaan, mutta jonkun kun on perheessä siellä töissä käytävä.

Ap...Voisiko vaimosi palata töihin ja sinä jäädä kotiin hoitamaan lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan