Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nyt se ikävä, ahdistava ex-puoliso

Vierailija
24.10.2017 |

Juuri sain viestin eksältäni, jossa hän kertoi, että hänen uusi nainen, jonka kanssa hän on ollut yhdessä nyt kaksi kuukautta, on todellinen kypsä aikuinen. Minä sen sijaan olen lapsellinen tyyppi. Tällainen lapsellinen tyyppi hoitaa hänen poikaansa sillä välin, kun hän viettää aikaa tämän uuden kypsän aikuisen seurassa.

Olen pyytänyt hoitamaan ex-miestäni monia lapsen asioita. Minä siis hoidan ja suunnittelen lähes tulkoon kaiken ja miehen tehtäväksi jää vain muutamien asioiden toteuttaminen. Siltikin mies jatkuvasti unohtelee asioita. Ja kun mainitsen unohtelusta niin mies suuttuu ja sanoo, että unohduksia nyt sattuu. Siis mitä h*****ä! Anteeksi nyt kiihtynyt mielentilani, mutta kun niitä unohduksia sattuu aina. Ja tätä samaa oli koko meidän avioliiton ajan. Hän unohti jatkuvasti asioita. Ja valehteli. Ja lopulta vielä petti. Nyt joudun edelleen kokemaan tuota samaa, mutta vain ex-puolison ominaisuudessa.

Onko mitenkään mahdollista, että nämä asiat voisi hoitaa ilman, että joudun olemaan eksäni kanssa tekemisissä? Nyt eksä saa minusta oivan syntipukin ja koska olen aika tulistuva luonne niin valitettavasti myös provosoidun helposti kaikesta eksän käytöksestä ja siitä eksäni saa taas lisää vettä myllyyn ja uuden keinon, jolla syyllistää minua.

Elämäni olisi paljon, paljon helpompaa ja ahdistusvapaampaa, jos saisin olla mahdollisimman vähän tekemisissä eksäni kanssa.

Kaiken lisäksi luulen, että ex nauttii tästä tilanteesta suunnattomasti, että joudun olemaan häneen yhteyksissä jatkuvasti. Ja unohtelemalla asioita hän vielä lisää meidän välistä yhteydenpitoa. Kai hän tuntee itsensä tärkeäksi, kun joudun lähettelemään hänelle viestejä, anelemaan ja pyytämään ja lopulta suuttumaan. SItten eksäni saa taas uuden hyvä syyn pitää minua lapsellisena tyyppinä.

Mitkään sanat eivät riitä kertomaan miten paljon tilanne minua raivostuttaa! Ainut lohtu tässä on se, että pääsin tuosta miehestä eroon. Nyt joudun kuitenkin kestämään edelleenkin hänen ärsyttävää käytöstä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä provosoidu niiin helposti. Joo anna tilanteen olla. 

Vierailija
22/22 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa, laita yksi viesti. Jos mies ei vastaa tai unohtaa, hoida itse. Miehelle tekee hyvää huomata, että et ole kiinnostunut hänen tekemisistään tai tekemättä jättämisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän