Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea koulunkäyntiavustaja tekee? Työkkäri passittaa minut kokeilemaan työtä 3 kk.

Vierailija
23.10.2017 |

Mitä joudun tekemään? Jokin ala-asteluokka. Myös iltapäivätoimintaa. En vielä tiedä tarkemmin. Olen aika hiljainen ja ujo luonne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wtf! Toivottavasti et ainakaan tuu mun luokkaan! En todellakaan haluaisi jotain työkkärin osoittamaan ehkä vastahakoista työllistettävää luokkaani perässävedettäväksi. Mulla on ollut näitä lapaset suorana seisoskelijoita, joita joutuu koko ajan ohjeistamaan, ei minkäänlaista oma-aloitteisuutta. Kuin yksi lapsi lisää luokassa. Miten työkkärissä kuvitellaan, että koulunkäynninohjaajaksikin voi tulla kuka tahansa?

Juu. Hän on tulossa juuri sinun luokkaan.

Mikä äidinkielesi on?

Vierailija
22/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti olen perässä vedettävä, ainakin alussa. Ei mitään hajua mitä pitäs tehä mutta niinhän se on kaikissa uudissa työpaikoissa. Eikä minulla edes koulutusta niin miten osaisinkaan edes heti osata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olen perässä vedettävä, ainakin alussa. Ei mitään hajua mitä pitäs tehä mutta niinhän se on kaikissa uudissa työpaikoissa. Eikä minulla edes koulutusta niin miten osaisinkaan edes heti osata.

Amen!

Vierailija
24/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin joudut kauaa olemaan jos vähän kikkailet. Tee vaan työsi huonosti.

Vierailija
25/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin joudut kauaa olemaan jos vähän kikkailet. Tee vaan työsi huonosti.

En ilkeä tahallaan. Tai voihan se olla että teen ihan tahtomattakin.

Vierailija
26/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset mukaan henkilökunnan pikkujouluun. Siellä paljastuu kodinkynttilöiden todellinen luonne.

Vierailija
27/27 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hirveästi järkeä tuossa, että lasten kanssa laitetaan pakolla työskentelemään ihminen. Eri asia, jos itse olisi ottanut tuon mahdollisuuden esille, ja luulisi, että esim. lastentarhanopettajiksi haluaville tuollainen mahdollisuus olisi luonteva.

Mutta muista, että olet tosiaan työkokeilussa, et edes alaa opiskelemassa. Jos vaaditaan liikaa, niin voit sanoa, ettet osaa, etkä tiedä, mitä tehdä. Hyvällä tuurilla pääset kivaan luokkaan, jossa tukea tarvitseva lapsi tarvitsee sitä lähinnä oman toimintansa ohjaukseen, eikä muuten ole mitenkään ilkeä tai häiriköivä luonne, ja läsnäolosi rauhoittaa koko muunkin ryhmän toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän