Mistä löytää mies hyvin toimeentulevalle naiselle
Nettotuloni ovat yli 70.000 euroa vuodessa. En halua siipeilijöitä. Olen oikein mukava ja näyttävä nainen.
Kommentit (24)
45-vuotias trimmissä kunnossa oleva nainen
Opiskelukavereistasi? Business-luokan lennolta? Baarista?
Eli kaikki naiset jotka tienaavat vähemmän kuin miehensä, ovat siipeilijöitä?
No ei tuo nyt vielä kovin kummoinen nettopalkka ole. Ansioilla voi kehuskella sitten, kun olet tullut läpi lasikaton ja tienaat muutaman millin brutto.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt vielä kovin kummoinen nettopalkka ole. Ansioilla voi kehuskella sitten, kun olet tullut läpi lasikaton ja tienaat muutaman millin brutto.
Kyllä se on hieman keskipalkkaa paljonkin parempi jos puhutaan nettotuloista.
Vauvapalstaa en suosittele. Omani löysin baarista.
Käy sijoitusilloissa.
Liity trooli.fi -sivustolle.
Kulje sopivissa häppeningeissä.
Vierailija kirjoitti:
Nettotuloni ovat yli 70.000 euroa vuodessa. En halua siipeilijöitä. Olen oikein mukava ja näyttävä nainen.
Just tuollaista olen etsimässä :) Ei oikein mätsää nämä vuokra-asunnossa kädestä suuhun elävät naiset. Maailmat on vähän turhan kaukana toisistaan, ja käsitys rahankäytöstä vähän erilainen, kun itse on tottunut tekemään satojen tuhansien kiinteistökauppoja ja hoitamaan sijoituksia, ja toinen ei ole koskaan nähnyt edes kymppitonnia tilillä. Missäs kohdattais?
Ehkä tuo tuo oli provo otsikko, mutta olen siis oikein hyvin toimeentuleva nainen, joka on eronnut mutta ei ole vielä löytänyt uutta suhdetta. Olen kuulemma myös nätti ja ihan timmississä kunnossa.
Mistä niitä miehiä löytyykään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä,elämään kyllästynyt vi_usti töitä tehnyt miehen kokoinen duunarimies joka on nähnyt elämää monelta kantilta.
Elättäisitkö ja kustantaisit mun harrastuksia että voisin olla vain kotona ja harrastamassa?
Olet todennäköisesti myös aika tylsää seuraa ja harvoin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaista olen etsimässä :) Ei oikein mätsää nämä vuokra-asunnossa kädestä suuhun elävät naiset. Maailmat on vähän turhan kaukana toisistaan, ja käsitys rahankäytöstä vähän erilainen, kun itse on tottunut tekemään satojen tuhansien kiinteistökauppoja ja hoitamaan sijoituksia, ja toinen ei ole koskaan nähnyt edes kymppitonnia tilillä. Missäs kohdattais?
Ulkomailla
Täällä olisi yksi vapaana, bruttotulot päälle 100t€, sisältävät kylläkin pääomatulot. Kiinnostaako? Pk-seidulla.😉
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä kotona 50 %:sti. Joten olen kotona enemmän kuin ajattelitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä kotona 50 %:sti. Joten olen kotona enemmän kuin ajattelitkin.
Ja kuulemma olen hauska ja mukava tyyppi. Kuulemma vähän persoonallinen.
Heh, mulla taas on siipeilijä omasta tahdostani. Kun aloimme seurustella, mies ei tosin tiennyt varallisuudestani joten ei ole pelkästään rahan takia alkanut kanssani olla. Mutta kun asia tuli ilmi että minulla on sekä perittyä omaisuutta (rahaa, osakkeita) että hyvät tulot, niin mies vitsinä heitti, että voisiko hän lopettaa it-alan stressaavat duunit ja alkaa oloneuvokseksi, niin että rouva elättää. Minä ajattelin, että toki se mulle käy, mutta sitten miehen täytyy hoitaa suurin osa kotitöistä, ruoanlaitosta tms.
Meillä on ollut tällainen järjestely nyt 4 vuotta, ja molemmat tykkää tästä. Nyt mies on Lapissa erä- ja kalamatkalla, saa olla niin monta viikkoa kun huvittaa. Palailee sitten kotiin kun mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
45-vuotias trimmissä kunnossa oleva nainen
No ihan sama mikä on kunto kun alkaa on jo vanha kurppana. Ei kiinnosta miehiä enää.
joku 50 vuotias kaljamahainen pikkupomo?