Mistä löytää mies hyvin toimeentulevalle naiselle
Nettotuloni ovat yli 70.000 euroa vuodessa. En halua siipeilijöitä. Olen oikein mukava ja näyttävä nainen.
Kommentit (24)
Torstai-Kallesta? Omani löysin netistä, mutta se oli aikaa ennen kaiken maailman tindereitä .
Vierailija kirjoitti:
Heh, mulla taas on siipeilijä omasta tahdostani. Kun aloimme seurustella, mies ei tosin tiennyt varallisuudestani joten ei ole pelkästään rahan takia alkanut kanssani olla. Mutta kun asia tuli ilmi että minulla on sekä perittyä omaisuutta (rahaa, osakkeita) että hyvät tulot, niin mies vitsinä heitti, että voisiko hän lopettaa it-alan stressaavat duunit ja alkaa oloneuvokseksi, niin että rouva elättää. Minä ajattelin, että toki se mulle käy, mutta sitten miehen täytyy hoitaa suurin osa kotitöistä, ruoanlaitosta tms.
Meillä on ollut tällainen järjestely nyt 4 vuotta, ja molemmat tykkää tästä. Nyt mies on Lapissa erä- ja kalamatkalla, saa olla niin monta viikkoa kun huvittaa. Palailee sitten kotiin kun mieli tekee.
Mulla ei ole miljoonia vaan vain puolikas, joten ei ole varaa ottaa miesvaimoa vaan jouduin palkkaamaan kotiapulaisen. Tuo sinun systeemisi on kyllä parempi ja siinä mielessä olen vähän kade miehille, koska kotia hoitavan vaimon kyllä löytäisi minunkin varoillani.
Kelpaako sokea vai haittaisiko, jos ei näkisi näyttävyyttäsi?