Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka inhoavat koiria?
Kommentit (42)
Ehkä ne, jotka pelkäävät koiria ovat aloitustekstin mukaisia, mutta ne jotka inhoavat koiria eivät ole olleet tuollaisia.
En ymmärrä miksi ja on todennäköisempää, etten pidä kyseisestä ihmisestä kuin jos hän pitäisi koirista tai olisi edes neutraali asiassa. Sama ylipäätään eläinten inhoamisen kanssa: en ymmärrä.
Ihmiset ovat luontaisesti siistejä ja koirat kuuluvat perinteisesti pihalle koirankoppiin haisemaan, sontimaan ja haukkumaan.
Viisas ihminen kun ei käytä aikaa ja rahaa jonkun vittumaisen haittaeläimen hyysäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Viisas ihminen kun ei käytä aikaa ja rahaa jonkun vittumaisen haittaeläimen hyysäämiseen.
Ihminen on vittumainen haittaeläin.
En mitään, ei kaikkien tarvitse pitää samoista asioista. Itse pidän koirista, paitsi huonokäytöksisistä sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
"Haittaeläin", joka on iät ja ajat auttanut ihmistä paimentamisessa, vartioinnissa, metsästyksessä, kadonneiden etsinnässä, ruumiiden etsinnässä, poliisikoirina, tullissa etsimässä huumeita ja räjähteitä, sokeiden ja vammaisten opaskoirina sekä mielenterveystyössä - puhumattakaan siitä kuinka paljon iloa ja seuraa niistä yleensä on omistajilleen.
Itse olen koiraihminen, mutta minulle on aivan sama oikeastaan, vaikka joku muu inhoaisikin koiria. Olen oikeastaan jo lapsena tottunut tähän, koska mm. äiti ja mummo eivät ole yhtään eläinihmisiä.
Koiran inhoajat eivät siksikään vaikuta elämääni mitenkään, koska en muutenkaan oleta kenenkään pitävän koiristani enkä kaipaa niille muilta huomionosoituksia tms. Oman kodin ja tontin ulkopuolella pidän huolen, ettei koirat pääse mitenkään häiritsemään ketään, edes koirista pitäviä ihmisiä. Kakatkin noukitaan talteen.
Joskus vähän kyllä säälin koiran inhoajia siksi, että he eivät välttämättä ikinä tule tietämään, miten mahtavia koirat ovat. Mutta minkäs minä sille mahdan.
Itse vihaan koiria HYI. Pitäisin kotona mielummin apinan kuin jonkun vittumaisen koiran
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat luontaisesti siistejä ja koirat kuuluvat perinteisesti pihalle koirankoppiin haisemaan, sontimaan ja haukkumaan.
Koiranomistajat ovat tyypillisesti epähygienisiä kuin piskinsäkin. Kämppä täynnä karvoja, kuolaa ja koira istuu paljaalla paskaperseellään vaikka sängyssä. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haittaeläin", joka on iät ja ajat auttanut ihmistä paimentamisessa, vartioinnissa, metsästyksessä, kadonneiden etsinnässä, ruumiiden etsinnässä, poliisikoirina, tullissa etsimässä huumeita ja räjähteitä, sokeiden ja vammaisten opaskoirina sekä mielenterveystyössä - puhumattakaan siitä kuinka paljon iloa ja seuraa niistä yleensä on omistajilleen.
Joopa joo ja sitten on tavallisten ihmisten tavalliset kotikoirat. Miten muuten selität sen, että Suomessa on ennätysmäärät koiria ja mielenterveysongelmaisia samaan aikaan, kun koirilla on niin positiivisia terveysvaikutuksia.
Ihmiset jotka inhoavat koiria ja yleensäkin eläimiä, niissä on jotain epäilyttävää.
Niiden on pakko olla pahoja.
Sääliksi käy. Mun koirani on mun paras ystäväni.
Ihmiset ovat erilaisia.
Minä pidän koirista ja kissoista, mutta osa ihmisistä ei pidä. Miksi minun pitäisi olla jotain mieltä heidän mielipiteestään?
Minä VIHAAN tupakoijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siel kaupungin betoniyksiös pitääkin paimentaa, vartioida, metsästää, jne. ihan vitusti *reps* :'D
Jotenkin tunneälyllisesti vajaita tapauksia.
up