Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka inhoavat koiria?
Kommentit (42)
Mä inhoan koiria. Ne haisevat pahalle, ihan saatnan pahalle. Märkä koira on ehkä hirvein haju ikinä. Nuolevat omaa ja kaverin persettä ja sen jälkeen omistajansa. On muuten todistettu ettei koiran kieli ole niin puhdas kuin urbaanilegenda kertoo.
Hyötykäytön arvoa en kiellä mutta pidän vähän päästään vajaina ihmisiä, jotka puhuvat koirasta vauvana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelen että on kovasydämisiä ja ei kovin mukavia ihmisiä.