Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulle herkkä asia?

Vierailija
23.10.2017 |

Eli mistä asiasta huomauttaminen/kysely vetää sinut vaivaantuneeksi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonallisuuden kommentointi

Vierailija
2/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä asiasta huomauttaminen/kysely vetää sinut vaivaantuneeksi?

Mun palkka. On noloa Korkeakoulutettuna ansaita näin vähän, etenkin kun alemmin koulutetut ikätoverit saa huikeita summia ihan nollatyöstä. Tykkään kuitenkin ammatistani, joten sen takia en harkitse vaihtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, oli se sitten kehuja tai päinvastoin.

Vierailija
4/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempien avioerosta puhuminen. En halua spekuloida tai että muut spekuloivat siihen johtaneita syitä.

Vierailija
5/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja ujous. En pidä siitä, että näitä kommentoidaan. 

Vierailija
6/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellinen vakaumukseni. Inhoan konflikteja ja jos käy ilmi, että olen uskossa oleva kristitty, pitää ruveta jankuttamaan ja vääntämään aina samoista asioista. Ihmiset ovat suuttuneet minulla vain kuultuaan olevani uskossa...

Vierailija
7/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanieni (suuri) määrä. En halua keskustella asiasta.

Vierailija
8/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot... olen valmistumassa alalle joka ei kiinnosta. Meni muutenkin penkin alle enkä osaa kunnolla mitään.

Vierailija
9/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanieni (suuri) määrä. En halua keskustella asiasta.

Se että odotin seksiä avioliittoon. Ihan oikea ja hyvä ratkaisu oli, ei kaduta, mutta herättää liikaa päivittelyä.

Vierailija
10/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajien syrjintä miksei heitä kunnioitet ja anneta lisää rahaa kelalta ei niillä bensarahoilla ja televisioilla pärjää iphone seiskalla pitää vieläkin kituuttaa hävetkää! käytättekö itse lankapuhelinta niin1!11!!!

Vierailija
11/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengellinen vakaumukseni. Inhoan konflikteja ja jos käy ilmi, että olen uskossa oleva kristitty, pitää ruveta jankuttamaan ja vääntämään aina samoista asioista. Ihmiset ovat suuttuneet minulla vain kuultuaan olevani uskossa...

Sama. Haluaisin kyllä olla yhtä vahva, kuin Jeesus tässä asiassa, ja olla välittämättä ihmisten reaktioista. Mutta en ole, ja se tuntuu pahalta. 

Vierailija
12/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyt siitä, mitä eksälleni kuuluu. Ja se, seurusteleeko eksäni ja kenen kanssa. Tekis mieli sanoa, että kysykää häneltä itseltään.

Vierailija
13/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni palkka ja ala jolla työskentelen. En vain ole koskaan halunnut olla uranainen mutta en uskonut että jään myöskään jumiin näin pitkäksi aikaa tähän työpaikkaan ja alaan. Työni ei ole mediaseksikäs, eikä arvostettu.

Vierailija
14/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehuu minua, tulen hyvin vaivaantuneeksi.

Vierailija
15/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kehuu minua, tulen hyvin vaivaantuneeksi.

Tämä tuntuu olevan monella? Miksi? Osaatko avata ajattelua ja tunteita tämän takana?

Vierailija
16/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhat kaverit muistelevat sitä, millainen olin kouluaikana. En tunnista lainkaan itseäni, mutten kehtaa korjata/puuttua asiaan.

Vierailija
17/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastikään kävi niin, että ihminen menneisyydestä otti yhteyttä. Kehui minua hienoksi ihmiseksi ja kertoi kaipaavansa, kirjoitti muutakin sentimentaalista soopaa. Se oli todella kiusallista, etenkin kun olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa sen elämänvaiheen. Vastasin tyypille, että seurustelen (valhe) ja koen yhteydenotot kiusallisina. Sanoin myös, että hän ei tiedä nykyisestä elämästäni mitään eikä oikeastaan edes tunne minua ja kehotin häntä siirtymään eteenpäin. 

Vierailija
18/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ja vammat jotka aiheuttavat monia haasteita työn saannille. Tuntuu pahalle kun ei saa töitä.

Vierailija
19/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vastikään kävi niin, että ihminen menneisyydestä otti yhteyttä. Kehui minua hienoksi ihmiseksi ja kertoi kaipaavansa, kirjoitti muutakin sentimentaalista soopaa. Se oli todella kiusallista, etenkin kun olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa sen elämänvaiheen. Vastasin tyypille, että seurustelen (valhe) ja koen yhteydenotot kiusallisina. Sanoin myös, että hän ei tiedä nykyisestä elämästäni mitään eikä oikeastaan edes tunne minua ja kehotin häntä siirtymään eteenpäin. 

Tämä! Ja se kun joku tuollainen kuvittelee tuntevansa minut jotenkin syvällisesti. Puistatus.

Vierailija
20/36 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy ilmi, miten vähän mulla on oikeasti kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi