Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä jumppapaita pitkälle ja tukevalle naiselle?

Vierailija
23.10.2017 |

En todellakaan halua napaan ulottuvaa jokaista vatsa- ja kylkimakkaraa hyväilevää makkarankuorta. Jo vähänkin pidemmän mallin löytäminen on hankalaa ja sitten jos haluaisi vahankään väljää vyötäröä niin koko on niin valtava että olkapäät heiluu tyhjinä. Huokaus, olisiko vinkkejä? Esim. Nike, Addu ym. perinteiset merkit on noita makkarankuoria. Stadiumista löysin joskus sopivaa, mutta nyt ne on tuota lyhyt laatikko -osastoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäveskarin paita...

Vierailija
2/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteet ovat ihonmyötäisiä, siitä ei pääse mihinkään. Täytyy vain etsiä eri merkeistä pitkiä paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikellä on sellaisia löysiä toppeja, niistä olen itse tykännyt. Riittävän suuri koko niin ei pitäisi olla ihonmyötäinen? Niissä kyllä on aika isot kainaloaukot, että jos se häiritsee, niin eivät ole välttämättä parhaita.

Muiltakin merkeiltä varmaan löytyy tän tyylisiä: https://www.sportamore.fi/tuote/145627-better-bodies-chelsea-loose-tank…

Vierailija
4/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten osastolta?

Itse tekemällä tai teettämällä?

Vierailija
5/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy vielä vaikka Intersportissa. Toi sun kuvaus sulkee aika monta vaihtoehtoa pois, urheiluvaatteet on nykypäivänä tiukkoja, ihonmyötäisiä, eikä hirveän pitkiä malleja ole saatavilla. 

Vierailija
6/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lätkäveskarin paita...

repesin

Vierailija
7/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestas mikä ongelma taas. Laita tavallinen iso T-paita.

Vierailija
8/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskilta löysin reilusti ylipainoisena omenavartaloisena sen ainoan treenipaidan joka näytti ja tuntui hyvältä. Istui hyvin, oli kivan pitkä, näytti jopa kauniilta. Tällä merkillä on muitakin hyviä vaatteita, Intersport ja Stadium ainakin myy Raiskia.

Vierailija
9/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvät naiset tuesta ja avusta. AP:lle raiski r-mallistosta löytyy parhaimmat,jotka itse olen onnistunut löytymään.

Vierailija
10/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herran jestas mikä ongelma taas. Laita tavallinen iso T-paita.

Olen lyhyt ja normaalipainoinen, mutta ymmärrän ongelman oikein hyvin. En itsekään halua käyttää paidankittanoita urheillessa. Tavallista t-paitaa voi tietysti käyttää, mutta eihän se mikään ihanneratkaisu ole.

Vierailija
11/11 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhdalla on ainakin aiemmin ollut isoja kokoja jumppatrikoissa ja joogavaatteissa. Top Sportilla olen nähnyt. Stadiumin Soc:eissa on kanssa isoja kokoja.