Surullista, menestyvä suomalainen muotisuunnittelija antoi miehen pilata elämänsä
Nyt sitä kaduttaa.
Kommentit (31)
Tuntuu aika erikoiselta, että tämä suunnittelija mieluummin opettaa lasta kotikoulussa - siksi "aika on kortilla" - ja tekee kahvilahommia kuin vastaa myöntävästi suunnittelutyöpyyntöihin, joiden "palkkiot ovat vain murto-osa Los Angelesin palkkioista". Asiat ovat aina järjestettävissä ja vain aloittamalla pääsee vähitellen eteenpäin.
Taitaa olla väritettyä tuo aiempi menestys kaiken kaikkiaan. Jos olisi ollut menestynyt, olisi voinut palkata jonkun fiksumman edustamaan itseään myyntikuvioissa. Kallis sekunda ei vain mene kaupaksi, turha siitä on ketään sen kummemmin syytellä. Itse sössinyt kuvionsa.
Jos tämä nainen oli noin kova nimi Losissa, miksi kukaan ei ole kuullutkaan hänestä Suomessa? Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin muotisuunnittelijan mahdollisuuksia Suomessa. Ei mitään mahiksia, ellei ole hyväpalkkainen mies taustalla elättämässä.
No on tuossa itsessäkin vikaa. Miten onnistuikin kaksi kertaa valitsemaan sellaiset yhteistyökumppanit, jotka kusivat bisnekset Suomessa? Hänen olisi itse pitänyt nähdä vaivaa ja tehdä taustatyötä ja selvittää, millaista kokemusta yhteistyökumppaneilla on, eikä vain itkeä, että olin niin hyväuskoinen ja halusin luottaa... Hän on tainnut itse ajatella samaa rataa, että jos pari kuuluisaa tyyppiä suostuu Hollywoodissa pitämään hänen huppareitaan, niin sitten menestys on taattu. Ei se nyt ihan noin helppoa ole. Tuohan on vasta pieni onnenkantamoinen. Sitten pitäisi tehdä itse työ, että ihmiset alkavat oikeasti ostamaan tuotteita ja bisneksen jatkuvuus on hyvällä pohjalla. Tuohan on lähinnä vain hyvä mainosprojekti, jos saa muutaman kuuluisuuden tutustumaan tuotteisiinsa. Käytännön asiat on Helin sössinyt ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin muotisuunnittelijan mahdollisuuksia Suomessa. Ei mitään mahiksia, ellei ole hyväpalkkainen mies taustalla elättämässä.
No on tuossa itsessäkin vikaa. Miten onnistuikin kaksi kertaa valitsemaan sellaiset yhteistyökumppanit, jotka kusivat bisnekset Suomessa? Hänen olisi itse pitänyt nähdä vaivaa ja tehdä taustatyötä ja selvittää, millaista kokemusta yhteistyökumppaneilla on, eikä vain itkeä, että olin niin hyväuskoinen ja halusin luottaa... Hän on tainnut itse ajatella samaa rataa, että jos pari kuuluisaa tyyppiä suostuu Hollywoodissa pitämään hänen huppareitaan, niin sitten menestys on taattu. Ei se nyt ihan noin helppoa ole. Tuohan on vasta pieni onnenkantamoinen. Sitten pitäisi tehdä itse työ, että ihmiset alkavat oikeasti ostamaan tuotteita ja bisneksen jatkuvuus on hyvällä pohjalla. Tuohan on lähinnä vain hyvä mainosprojekti, jos saa muutaman kuuluisuuden tutustumaan tuotteisiinsa. Käytännön asiat on Helin sössinyt ihan itse.
Selin
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä nainen oli noin kova nimi Losissa, miksi kukaan ei ole kuullutkaan hänestä Suomessa? Omituista.
Juu. Kun yrittää etsiä tietoa vaatteista, niin ei tule juuri mitään vastaan. Joku vanha youtube-video. Siinäpä se. Ei vaikuta miltään sellaiselta menestystarinalta, mitä antaa ymmärtää haastattelussa. Taidetaan kirjoittaa historiaa uusiksi...
Olipa surullinen haastattelu. Mikä ihme tässä oli ideana? Työnhaku? Pitäiskö Maija Vilkkumaan ottaa taas yhteyttä?
Onpa kamalaa olla noin "väärässä elämässä" ja tehneenä vääriä valintoja!
Ja koko ajan kello käy vanhuutta kohti.
Varsinkin kun Kaliforniassa nuoruutta pidetään äärimmäisen tärkeänä muutenkin. Saatuja jossain bisnesmaailmassa.
Kyllä on todella katkerat päivät tulossa hänellä.
Hänen nettikauppansa aukeaa taas 4.11.
Takaisin Losiin vaan, hopihopi. Vanhemmat voi ottaa mukaan, ovat varmaan jo eläkkeellä ja voivat toimia lapsenhoitajina. Tällä naisella on masennus, aurinko parantaa senkin.
Mikä liike on hänen vaatteitaan myynyt Kampissa?
USA:ssa tosiaan lapsen elättäminen on kallista - ei ole edullisia päiväkoteja ja lapsen kouluttaminen kunnon kouluissa maksaa tajuttomasti. Yksinhuoltajalla tuskin on aikaa sekä lapselle että uralle, vaikka Losissa asuisikin.