Jenni Vartiainen Possessa: kaunis, ruma vai mitäänsanomaton tavis?
Ehkä sanoisin että aika tavis...
https://www.instagram.com/p/BahQKwMleAt/?tagged=jennivartiainen
Kommentit (41)
Eipä ole kummemman näköinen. Lähikaupassakin joka päivä parikymmentä paremman näköistä naista.
Katsoin tuon Possen ihan vaan Jennin takia. Ihana huumorintajuinen nainen! Sellainen jonka kanssa voisin jutella koko yön. Katson myös Vain elämää hänen takiaan. Aijon mennä keikalle Tampere taloon. Olen aika ihastunut.
m25
Ketkä tollasta roskaa pystyy katsomaan. Kyllä ihmisen täytyy olla täysin älykääpiö, jos possea katselee ja löytää siitä vielä jotain hauskaa. Huhhuh... onneksi on muut kanavat keksitty.. kolmoselta nyt ei muutenkaan mitään laatuviihdettä olla nähty.
Miksi arvostelet hänen ulkonäköään etkä hänen työpanostaan?
Jenni on hillityllä tavalla kaunos.
Kaunis on, musiikistaan en tosin perusta. :)
Jennin leipälaji on laulaja ,ei missi
Ihan järjettömän kaunis, mä en saa hengitettyä kun tuo Nainen esiintyy.
Todella kaunis nainen ja ihana laulaja.
Ymmärtäisin jos koittaisitte haukkua vaikka Almaa rumaksi mutta Jenni on todella nätti.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yliarvostettu vanha rupsahtanut eukko. Ei ihme että Jukka petti ja jätti ja niin taisi tehdä Eliaskin.
Totta. Minusta ja kenestä tahansa saisi paljon kauniimman 10kg pakkelit naamassa.
Kaunis on.
Toivottavasti ei laitatuta silikonirintoja, koska ne ovat luonnottomat ja rumat ja tuhoavat terveyttä.
T. lesbo
Mun mielestä on kyllä kaunis :) Ei mikään todella erikoinen, mutta kaunis silti.
Voisitteko lopettaa jo. Uskomatonta. Antakaa ihmisen olla.
Oikeastaan kaunis, mutta vähän liian laiha meikäläisen makuun.
Todella kaunis ja ihanan herkkä ääni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yliarvostettu vanha rupsahtanut eukko. Ei ihme että Jukka petti ja jätti ja niin taisi tehdä Eliaskin.
Totta. Minusta ja kenestä tahansa saisi paljon kauniimman 10kg pakkelit naamassa.
Ei todellakaan saisi.
Jenni on erittäin kaunis nainen, aivan mahtava profiili eikä äänikään ole hullumpi, vaikka esiintyminen onkin vähän maneerista. Tyyli on joskus vähän liian hömssuinen minun makuuni mutta Possessa tuo nahka-asu oli varsin hyvän näköinenkin.
t. viisikymppinen alfamies.
PS. Onkohan tässä ketjussa muuten montakin kirjoittajaa, jotka ovat tehtailleet useita viestejä, kuten näissä tapaa olla?
Sama ihminen selkeästi useiden haukkumaviestien takana. Todella törkeää käytöstä.
Ja turha julkkis?? Ymmärrän jos joku sanoo esim. Tuksusta tai jostakin tosi-tv-tyrkystä, että turha julkkis, mutta että laulajasta jolla on paljon faneja jotka varmasti saavat hänen tuotannostaan itselleen jotakin.
Jenni on niin upea ja kaunis. Kunpa uskaltaisi vahvemmin tuoda oman persoonansa esille ja luoda sen oman brändin.