Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista, menestyvä suomalainen muotisuunnittelija antoi miehen pilata elämänsä

Vierailija
23.10.2017 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimeliaan ja reipasotteisen Selinin ääni lähes murtuu, kun hän kertoo ratkaisuista, joita on vaikea tunnistaa omiksi teoiksi.

– Minusta on sanottu, että nykyään liekkini on täysin sammunut. Olen kuin kynttilä, joka ei enää syty eikä pala roihuten kuten ennen. "

Ap

Vierailija
2/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon artikkelin funktio oli?

Vierailija
4/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuonkin jutun uutisarvo mahtaa olla? Teki itse typeriä päätöksiä ja nyt kantaa seuraukset. Jos todella olisi huippusuunnittelija, niin olisi sitä edelleen. Aika taisi mennä ohi ja teendit muuttua.

Vierailija
5/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä miehen? Mies pakkotti hänet raskaaksi ja muuttamaan takaisin suomeen? Vai oliko ratkaisut sittenkin omia virhearviointeja?

Vierailija
6/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nainen ihan itse on tehnyt ratkaisunsa.

Vierailija
7/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon artikkelin funktio oli?

Ehkä se oli naamioitu mainos. Kansainväliset tähdet käyttivät hänen suunnittelemiaan asuja, nyt niitä haluavat suomalaisetkin.

Vierailija
8/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hän, muuttaisin heti takaisin kaliforniaan.

Vierailija
9/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitojuna. Kaikki muiden syytä, itte olisin kyllä menestynyt.

Vierailija
10/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ton naisen elämää ole kukaan mies nyt ainakaan pilannut. Otsikko on tyhmä. Ja, miten tuon naisen elämä on pilalla? Aina on joku muotisuuunnittelija hetken pinnalla, ja sitten toisena hetkenä ei ole. Ei tuossa ollut mitään uutisarvoa, vaan jotain tilitystä sitä tätä tota. Tuo nainenhan ei mitään muuta tee, kuin lyttää itseään tuossa haastattelussa. Tosi houkuttelevaa.

Vierailija
11/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. Hänhän voisi esimerkiksi opiskella itselleen oikean ammatin, esim. sotealalta, jos ei työ kahvilanpyörittäjänä tunnu hyvältä. En ymmärrä, mikä houkutus niin monella(=tämäntyylisillä ihmisillä) on lähteä etsimään onneaan Hollywoodin pintaliitoon.

Vierailija
12/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt itketään? Tuohan on oikein hyvä artikkeli nuorten naisten lukea. Että pitäkää kiinni itsestänne, monelle tulee kelpaamaan tarpeettomatkin uhrauksesi, ja saatat hyvinkin mennä halpaan. Ja että on paljon syitä, jotka johdattelevat harhateille.

Vierailija
13/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tuo nainen teki itse valintansa. Minun mielestä tarinan opetus oli se, että älä uhraa elämääsi miehen vuoksi, myöhemmin voi kaduttaa.

Ap

Vierailija
14/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naisen lapsi ei koskaan joudu lukemaan tätä juttua.

Vierailija
15/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin muotisuunnittelijan mahdollisuuksia Suomessa. Ei mitään mahiksia, ellei ole hyväpalkkainen mies taustalla elättämässä.

Vierailija
16/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos nainen olisi jäänyt tekemään uraa Losiin, lasta hoitaisi nyt lastenhoitajat, eikä lapsella olisi läheistä suhdetta äitiin, isään eikä isovanhempiinsa. Eli ei ihan katastrofaalinen ratkaisu kuitenkaan kaikkien kannalta.

Vierailija
17/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti naisen lapsi ei koskaan joudu lukemaan tätä juttua.

Niin, sitä tämä menestynyt suunnittelija ei (kai) tarkoittanut mutta minullekin tuli olo että lapsen saanti kadutti ja lapsen takia jumiutui Suomeen ja lapsen takia ura meni ja lapsen takia ei voi mennä takaisin tähtien luo, sinne missä koruistakin maksetaan monta kertaa enemmän kuin täällä.

Vierailija
18/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen-käynneillä oli myös taloudellisia menetyksiä suurempi merkitys. Selin aloitti suhteen suomalaismieheen, ja puolen vuoden kuluttua hän odotti vauvaa.

Rakkaus ja raskaus johtivat spontaaneihin ratkaisuihin, joihin kuului muutto Suomeen.

– Palasin Los Angelesiin pakkaamaan elämäni. Otin koirani ja tulimme Suomeen." Mitäh? Sekä ura, että vauva vie päivät ja yöt, mitähän H ajatteli.

Vierailija
19/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen miettinyt monta kertaa, mitä niin pahaa olen tehnyt, että joudun käymään läpi tällaista."

Siis ihan kamalaa. Terveyttä, työpaikka, lapsi, hyvä suhde vanhempiinsa...ja mitä kaikkea.

Ei kateeksi käy.

Vierailija
20/31 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan niin pinnallisiakin. Toista se oli Ameriikan muotimaailmapiireissä. Toivottavasti pääsee vielä tuonne onnelaansa takaisin muiden "syvällisten" pariin.