Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naiset seuloo miehiä tulojen mukaan... niin eikö olisi oikein että miehet seuloisi naisia sulojen perusteella?

Vierailija
23.10.2017 |

Miksei treffipalstoilla voisi olla radionappi missä naiset ilmoittaisi senkin asian?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radionappi?

Etköhän sinä tee muutenkin valintasi kuvien perusteella, kuten 99,99 prosenttia miehistä.

PS Et näytä nuoremmalta, kuin muut ikäisesi.

Vierailija
2/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän miehet tekevätkin. En tiedä yhtäkään isotissistä naista kenellä ei olisi ollut joskus miestä. Itse taas aa-kuppisena en ole yhdellekkään miehelle kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radionappi?

Etköhän sinä tee muutenkin valintasi kuvien perusteella, kuten 99,99 prosenttia miehistä.

Radionapiksi kutsutaan sellaista jolla voi valita vain yhden vaihtoehdon. Esimerkiksi sinkku, eronnut, leski, naimisissa, avoliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa. Kaikki kuuluu johonkin mutta vain yhteen noista. Radionappi-nimitystä käytetään monen monessa ohjelmointikielessä.

Vierailija
4/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radionappi?

Radionapiksi kutsutaan sellaista jolla voi valita vain yhden vaihtoehdon. Esimerkiksi sinkku, eronnut, leski, naimisissa, avoliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa. Kaikki kuuluu johonkin mutta vain yhteen noista. Radionappi-nimitystä käytetään monen monessa ohjelmointikielessä.

Miten ne sulot radionapitetaan? Olen käsittämättömän kaunis, kaunis, keskiverto jne. - vai sovin sinulle parhaiten, koska ulkonäköni vastaa sinun ulkonäköäsi?

Vierailija
5/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän miehet valitsevatkin. Ulkonäön perusteella ne miehet naisia iskee ainakin jossain Tinderissä ja baareissa. Vähemmän viehättävä nainen kelpaa korkeintaan kolmen promillen humalassa yhden illan iloksi. Ja todennäköisesti miehellä on niin vahvassa kännissä erektiovaikeuksia, joten se ilokin jää hyvin lyhyeksi ainakin naisen kannalta.

Vierailija
6/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko deittipalveluissa tosiaan joku radionappi, johon pitää ilmoittaa tulot? 

Vierailija
7/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän valitsee tyttiksen ulkonäön perusteella. Niin onko se sitten väärin, jos nainen valitsee tulojen mukaan. Niihin tuloihin sentään pystyy itse vaikuttamaan.  Ulkonäkö taas on se mikä on.

Vierailija
8/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän valitsee tyttiksen ulkonäön perusteella. Niin onko se sitten väärin, jos nainen valitsee tulojen mukaan. Niihin tuloihin sentään pystyy itse vaikuttamaan.  Ulkonäkö taas on se mikä on.

Käyttäytyminen merkkaa enemmän kun ulkonäkö.

Vierailija
9/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä täällä riehut? Mikset ole töissä?

Vierailija
10/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sinä täällä riehut? Mikset ole töissä?

No eikö ulosannista voi päätellä ettei työpaikoista ole ollut mitään tietoa vuosiin?

Vierailija
11/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Ei todellakaan ole "se mikä on".

Toki geenit asettaa rajoitteita, vielä enemmän miehille joilla on vähemmän aseita käytössä kuin naisella, mutta todella paljon on itsestä kiinni. 

Vierailija
12/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän miehet tekevätkin. En tiedä yhtäkään isotissistä naista kenellä ei olisi ollut joskus miestä. Itse taas aa-kuppisena en ole yhdellekkään miehelle kelvannut.

Höpö höpö, ei se kuppikoosta ole kiinni. Salille vaan, kyykyt, glute bridge, hip thrust, jne.