Eilinen Satuhäiden lesbispari...
Ihan jees, että haluaa rekisteröidä suhteensa, mutta se lastenlaitto...huh. kaksi vaavia putkeen, ikäero ei ees 8kk...ei taida tytsyt ymmärtää, mitä niillä on edessä. Kun niin voivottelivat oloaan ja suhdettaan jo tässä vaiheessa, ILMAN niitä vauvoja...
Muutenkin, lapsirukilla ei tule koskaan olemaan isää. Ei edes sitä ' biologista' .
Kommentit (5)
Ap, asia ei sinulle edes kuulu. Ja monet hetskuperheen lapsetkin elävät ilman biologista isää (ei koskaan tavannut, ei tietoa kuka edes isä on). Kyllä Suomessakin YH perheitä riittää. Kummaa jeesustelua tuollainen. Ripaus suvaitsevaisuutta, kiitos.
Siis homoilla ja lesboillahan ei tietenkään voi olla hetskusukulaisia tai ystäviä??
Herätkää nyt aikuiset
Ja nykyään jopa yksinäiset naiset hankkivat lapsia erilaisilla hoidoilla. Hui! Ja kaikkihan ilman isää kasvaneet lapset on jotenki kieroutuneita...eikö niin ap?
että itse olen ollut raskaudesta lähtien yksin, eikä lapseni isä ole milläänlailla meidän elämässä mukana. Mutta niitä " miehen malleja" on sitäkin enemmän. Ja olen omasta mielestä kasvattanut tasapainoisen ja sosiaalisen pojan ilman isää. Poika on nyt 3v.