Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti! Arvatkaa mitä äsken näin!

Vierailija
20.04.2006 |

Eräs äiti tuli kauppaan arviolta 1-vuotiaan kanssa. Lapsi istui rattaissa villahaalari ja toppapuku, toppahanskat, kypärämyssy ja toppalakki päällänsä!! Punaisena välillä itkeskeli, ja äitinsä vain hieman raotti pukua ja otti hanskat pois. HUH HUH!! Kaikenlisäksi lapsi oli makuupussissa, se oli sentään puoliksi avattu. Teki mieleni mennä sanomaan tuolle äidille pari sanaa..

Oma tyttöni oli tänään ulkona sisävaatteissa ja välikausihaalarissa. Päässään kevyt pipo ja käsissä lapaset. Sekin tuntui olevan jo liikaa. Ulkona mittarin mukaan +9 astetta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei ole käyttänyt lasta paljon ulkona itse (ollut vaikka hoidossa) ettei tiennyt kuinka paljon laittaa päälle juuuuuri tänään ja tässä ilmastossa. Mielummin lämmin kuin kylmä. ;)

Vierailija
2/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ymmärrä lapsenkaan ulkoiluvaatetuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen eri mieltä siinä, että mieluummin lämmin kuin kylmä.

Se, että lapsi hikoilee sisällä ja sitten menee ulos on PALJON pahempi kuin että vaikka vähän palelisikin ulkona. Ja tuskin on vaaraa palelemisesta, jos makuupussia myöten on lämmikettä..

Suomessa lapsia puetaan pääsääntöisesti aivan liikaa ja se on yksi syy jatkuvaan sairasteluun.¨

Paleleminen ei tietenkään ole tarkoitus, mutta kyllä tässäkin tapauksessa äiti on pahasti hakoteillä pukemisen suhteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi