Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mankeli, onko se tarpeellinen vai ei....

Vierailija
23.10.2017 |

Vanhasta (ikivanhasta mummon perintömankelista) posahti savut pellolle. Olen käyttänyt harvakseen lakanoihin, pöytäliinoihin ja tyynyliinoihin ja välillä tuntuu että ihan turha kapistus. Ja sitten toisaalta samalla tavalla sileää lakanaa ei saa kyllä millään tai ei ainakaan mun silitystaidoilla.

Uudet mankelit maksaa järjettömän paljon ja niissäkin on sama ongelma kuin vanhassa; pussilakanat ei mahdu; ei varsinkaan tuplaleveät. Onko edes olemassa leveää mankelia?

Ja gallupin: onko mankeli tarpeellinen? Jos sinulla ei ole mankelia; silitätkö kaiken?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään välttämättömyys mutta itse tykkään sileistä lakanoista jne.

Vierailija
2/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankeli on must, ja nopea jos vertaa että pitäisi silittää kaikki... Tuplaleveä mahtuu kyllä, se pitää vaan taittaa eritavalla ja leveämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kätevä. Ei tulisi mieleenkään ruveta silittämään vuodevaatteita.

Vierailija
4/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta mankelille. Silittämällä pärjään.

Vierailija
5/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittämiseen menee ihan liikaa aikaa, ja ei, ei tule samanlaisia tiukkoja rullia kuin mankelin jälkeen saa pyöritettyä.

Mankeli säästää aikaa joka viikko!

Vierailija
6/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuhan mankeliin pussilakana, pari vuoteen lakanassa on ongelma, että se täytyy saada taitettua kolmeen, ainakin minä tarviin siihen kaverin. Ja alkuperäinen syy mankelin hankintaan oli että lakanat sai yksin nopeasti ja siististi kuivumasta kaappiin.

Minulle on must, kun tykkään sileistä lakanoista.

Vierailija
7/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vuodevaatteiden edes pitää olla sileitä?

Vierailija
8/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mankelille mitään käyttöä, koska emme koe tarvetta sileille lakanoille.

Vierailija
9/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankeli on kyllä ihana. Tai siis sileissä lakanoissa nukkuminen on ihanaa. Silittämään en alkaisi, eli meillä joko mankeli tai ryppyiset lakanat.

Vierailija
10/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silittämiseen menee ihan liikaa aikaa, ja ei, ei tule samanlaisia tiukkoja rullia kuin mankelin jälkeen saa pyöritettyä.

Mankeli säästää aikaa joka viikko!

Enemmän säästää aikaa kun ei silitä eikä mankeloi.

Vierailija
11/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mennä nukkumaan sileisiin ja hyväntuoksuisiin lakanoihin!!

Vierailija
12/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mankeloi enkä silitä lakanoita. Viikkaan vaan napakasti ja käärin rullalle. Ihan on riittävän sileät lakanat näinkin meidän käyttöön. Tyynyliinat aika usein silitän, sillä ne jäävät vuoteen sijauksen yhteydessä päiväpeiton päälle ikäänkuin koristetyynyiksi vuoteen päätyyn. Äkkiä nekin tietenkin käytössä rypistyy, mutta ovat sileitä ainakin hetken siinä sängyn päädyssä.

Vierailija
13/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, kun vedän lakanat suoriksi siinä taloyhtiön pesutuvan telavempaimessa. Mikähän sen varsinainen nimi muuten on? Pesutuvassa on mankeli myös, mutta siihen juuttuu lakana kuin lakana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan