Hirveä riita eilen miehen kanssa
Yhtäkkiä mies pamauttaa että aikoo muuttaa pois Suomesta. (Mies asunut 10v suomessa, eikä ole siismuuttamassa kotimaahansa vaan ihan muualle ja ollaan seurusteltu kohta 8v) koska Suomessa niin pimeää talvisin/syksyisin. Ei ymmärrä että minulla perhe ja kaikki on Suomessa, Vaan suuttui että minä olen jo päättänyt etten muuta pois suomesta, ja voisin kuulemma vähän joustaa jos rakastan häntä ja muuttaa pois. Hirveä riita. Rupesin itkemään ja mies haukkui minut täysin ja haukkui myös äitiäni (koska on synnyttänyt minut), että semmosta. Ja olimme ajamassa autoa ja mies sanoi et välillä tekis mieli ajaa päin seinää että minä paska kuolisin. Illalla kotona olin ihan hysteerinen ja sitten mies käänsikin päätä että ei muutakaan pois...
Kommentit (34)
No hyvänen aika, miksi edes oot ihmisen kanssa joka sanoo, e tekis mieli tappaa teidät koska olet niin paska? Suhteenne on SAIRAS. Ihan vaikka olis niitåä ihania päiviä välissä. MItäs luulet jos asutte ulkomailla ja olet ihan yksin? mies alistaa sinut ja purkaa kaiken paskan sinuun kunnes olet täysin alistettu. Sitäkös haluat? Anna miehen mennä, ei oo terve. Paitsi tietysti jos haluat luopua omasta elämästäsi ja alistua ja tuhoutua, siihen hän lienee oikea henkilö.
Muista että mies on perheen johtaja. Miehellä on viimeinen sana ja jos hän tietää hyvän ja turvallisen maan minne muuttaa, niin muutat mukana. Kerroithan juuri että olet epäsosiaalinen, joten perheen ulkopuoliset suhteet eivät voi estää lähtöäsi. Vaikuttaa ainoastaan siltä, että pelkäät muutosta. Unohda kerrankin itsekkäät halusi ja pelkosi ja aloita uusi ihana elämä Suomen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti toi "olimme ajamassa autoa"😂
😀 tiedän useammankin pariskunnan jossa tuo täysin mahdollista ja totta. Jompikumpi on ratissa mutta apukuski kertoo mitä tehdään.
No siis pahimmillaan känninen apukuski yritti hauskuuksissaan tipauttaa vaihteen pois päältä motarilla (on ex).
Hmm... Sä vielä mietit mitä teet? Jos joku ilmoittaa että tekis mieli tehdä jotain että sä kuolet?? Mieti nyt vähän nainen!!!
Kokemusta on tuon tyyppisestä suhteesta. Ei hänellä varmaan edes ole aikomusta muuttaa, kunhan nyt keksi taas yhden keinon alistaa, syyllistää ja nöyryyttää. Noi tappouhkaukset on sellaisia että ne saattaa joskus toteutua. Suurin osa tapetuista naisista on puolisonsa tappamia. Minä en enää uskaltaa nukkua samassa sängyssä enkä kyllä samassa asunnossakaan tuollaisten puheiden jälkeen.
Hullulta kuulostaa. Oletko varma että hän on yksin lähdössä?
Kyllä jotkut naiset ovat epätoivoisia kun eivät pysty olemaan yksin.
Naisen pitäisi aina ensin opetella pärjäämään itsekseen, ennen kuin ottavat tuollaisen karvagorillan kotiin määräilemään ja vaatimaan sekä uhkailemaan.
Soita poliisille.
Jos tyttöystäväni ilmaisisi noin avoimesti toivovansa kuolemaani, jättäisin hänet saman tien.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että et halua olla onnensa esteenä eli mies muuttakoon, jos haluaa. Mutta sinä lopetat kulujensa maksamisen.
Mistä päättelit että ap maksaa miehen kuluja?
Sanotaan vaikka että idän viisautta
No ei tässä ole oikeastaan mitään keskusteltavaa koska tuollaisen aggressiivisen idiootin kanssa sun ei kannattaisi olla edes täällä Suomessa, saati muuttaa sellaisen vuoksi jonnekin toiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti toi "olimme ajamassa autoa"😂
😀 tiedän useammankin pariskunnan jossa tuo täysin mahdollista ja totta. Jompikumpi on ratissa mutta apukuski kertoo mitä tehdään.
Aaah, no ap on siinä tapauksessa ilmiselvä Hyacinth.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua että mies muuttaa pois?
En halua jättää suomea ja perhettäni. Ja viihdyn suomessa, olen aika epäsosiaalinen ja en pärjäisi muualla työelämässä vaan mua pidettäisiin outona.
Ap
Ja tuolla itkulla menetit pelin. Minun mieheni inhoaa vollottavia naisia. Meillä riidellään välillä kunnolla, mutta en itke. Miksi jotkut naiset ovat Itku-Iitoja?
Mies on varmaankin tuota muuttoa jo pitkään pohtinut. Sinulle se tuli puun takaa. Ei voi tietenkään odottaa, että ihan noin yhtäkkiä olisit suostuvainen tekemään suuren muutoksen, joten riitahan siitä tulee. Mielestäni voisit kyllä harkita muuttamista. Kun tunnekuohut ovat asettuneet, niin keskustelette asiasta rauhallisesti ja punnitsette yhdessä eri vaihtoehtoja. Kaikki tuntematon pelottaa aina, mutta joskus kannattaa lähteä oman mukavuusalueen ulkopuolelle.
Oli minullakin Suomessa "perhe ja kaikki" - kuten monella muullakin - ja silti muutin ulkomaille jo kauan sitten. Muutin yksin, ettei ollut tukena omaa kumppania. En ole katunut. Suomeen pääsee sitä paitsi aina muuttamaan takaisin, jos siltä tuntuu. Vielä ei ole tuntunut.
Ulkosuomalainen yli 15 vuoden ajan