Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormoonikierukka ja migreeni?

Vierailija
23.10.2017 |

Kärsin kuukautisten aikaan migreenistä. Minipillerit ei myöskään sovi, tulee megamigreeni ja hieveet mielialavaihtelut. Onko kellään kaltaisellani kokemusta hormoonikierukasta. Uskallanko kokeilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auralliset migreenikohtaukset pahentuivat ihan kamalaksi, kun minulla oli hormonikierukka. Minipilleritkään eivät sopineet. En todellakaan suosittele!

2/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ei estä minipillereiden käyttöä tai aiheuta mielialamuutoksia toisin kuin ye-pillerit. Hormonikierukka sopii myös, jos on migreeni.

Noin niinkuin virallisesti gynekologien mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut Mirena hormonikierrukka 8 vuotta. Eka puoli vuotta tiputtelua, jännää limavuotoa.. Phs koko ajan pikkareissa. Sen jälkeen ei ole menkkoja! Migreeni loppui osittain myös Magnetix-magneettikorujen ansiosta. Jes!

Vierailija
4/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ei ole este Mirenalle. Mulla on migreenitaipumus ja siksi Mirena pillereiden sijaan.

Mulla ei ollut migreeniä ollenkaan teini-iästä viime vuosiin. Nyt nelikymppisenä on ollut muutama aurallinen migreeni. Olin käyttänyt Mirenaa jo usean vuoden ennen migreenin paluuta, joten en usko niiden väliseen yhteyteen.

Vierailija
5/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli migreeniä, kun söin e-pillereitä. Migreeni alkoi, kun vaihdoin toiseen merkkiin, kaikilla merkeillä ei ilmennyt. Kun vaihdoin minipillereihin ja sen jälkeen kierukkaan, migreeniä ei ole enää ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme