Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita joita ärsyttää tää isänpäivähössötys?!

Vierailija
22.10.2017 |

Mies alkanut marista et voitais tehdä jotain isänpäivänä. Mä sanoin et emmä osaa kun mulla ei koskaan ollut isää.

En oo kuuteen vuoteen huomioinut mitenkään. Luulis et olisi jo tajunnut!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä kuoli tänä vuonna. En ole vielä liikaa kuullut hössötystä mutta joo, nyt ymmärrän mitä ahdistavaa siinä päivässä on :(

Vierailija
2/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäivän on keksinyt amerikkaiset liikemiehet, jotka haluavat lisätä tavaran myyntiä jollain verukkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai mammat, mikä meteli syntyiskään, jos teidän miehet ei järjestäisi sitä jokapäiväistä äitienpäiväshow'ta! Olisi kyllä niin suu mutrulla ja poljettaisiin kiukuissaan lattiaa. Tiedän kun mä jätin äitienpäivät väliin vuosia, ennenkuin otin eron akastani.

Vierailija
4/14 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden perheen, jossa yrittäjäisä karkasi yllättäen kaukomaille velkojia pakoon silloin.90-luvulla.  Tytär oli noin 2 vuotias. Isä ei pidä mitään yhtä eikä kukaan tiedä missä hän on.  Tälle tytölle on se isänpäiväkortin askartelu oikein pelon päivä. Aina uusi opettaja kyselee isästä,e i ole oikein reilua, että koko luokan kuulleenjoutuu kertomaan.     Vain huhuja kuultu, että asuu rahoineen Floridassa. Onneksi aikaisemmin silloin sodan jälkeen ei ollut mitään isänpäiviä. Isänsä hylkäämiä lapsia on meillä aivan liikaa .  Ei minullakaan ole tietoa, onko ex-mieheni jossain, hän on myös isä.

Vierailija
5/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös paljon niitä joilla on rakastava hellä isä,joko saman katon alla tai toisessa paikassa asuen.

Vierailija
6/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän yhden perheen, jossa yrittäjäisä karkasi yllättäen kaukomaille velkojia pakoon silloin.90-luvulla.  Tytär oli noin 2 vuotias. Isä ei pidä mitään yhtä eikä kukaan tiedä missä hän on.  Tälle tytölle on se isänpäiväkortin askartelu oikein pelon päivä. Aina uusi opettaja kyselee isästä,e i ole oikein reilua, että koko luokan kuulleenjoutuu kertomaan.     Vain huhuja kuultu, että asuu rahoineen Floridassa. Onneksi aikaisemmin silloin sodan jälkeen ei ollut mitään isänpäiviä. Isänsä hylkäämiä lapsia on meillä aivan liikaa .  Ei minullakaan ole tietoa, onko ex-mieheni jossain, hän on myös isä.

Minä tein kortin muiden mukana niin mistäs sitä tiedettiin ihmetellä, että se meneekin vaarille. Kyllä minua se isättömyys suretti ihan vuoden kaikkina muina päivinä.

Vierailija
7/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai mammat, mikä meteli syntyiskään, jos teidän miehet ei järjestäisi sitä jokapäiväistä äitienpäiväshow'ta! Olisi kyllä niin suu mutrulla ja poljettaisiin kiukuissaan lattiaa. Tiedän kun mä jätin äitienpäivät väliin vuosia, ennenkuin otin eron akastani.

Juu. Jopa lasten tekemät kortit haukutaan palstalla, kun eivät ole äityleille tarpeeksi fiinejä.

Eipä siinä , syntyvyys vain laskee laskemistaan, ja syy siihen on suomalainen nainen.

Vierailija
8/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmiset saa juhlistaa isänpäivää(kin). Mulla ei ole isää, mutta se, että jollain muulla on ei oo multa pois.

Vierailija
9/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan isänpäivää ihan samalla tavalla mitä äitienpäivää.

Vierailija
10/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään hössötystä. Siihenhän on vielä aikaa.

Vierailija
11/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Jopa lasten tekemät kortit haukutaan palstalla, kun eivät ole äityleille tarpeeksi fiinejä.

Eipä siinä , syntyvyys vain laskee laskemistaan, ja syy siihen on suomalainen nainen.

No jos suomalaiset naiset on noin huonoja äitejä, niin sehän on vaan hyvä juttu, jos syntyvyys laskee. Kovasti palstamiehet ovat hamuamassa naisia ulkomailta itselleen, mutta yksikään ei ole vielä kirjoittanut, että aikoo hankkia monta lasta. Miksi?

Vierailija
12/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä vedät, muttaei jatkoon tällä kertaa.

Vierailija
13/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Vierailija
14/14 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isänpäivän on keksinyt amerikkaiset liikemiehet, jotka haluavat lisätä tavaran myyntiä jollain verukkeella.

Niin äitienpäivänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme