Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeesuksen ajan aihe vapaa.

Hillakka
22.10.2017 |

Onks kukaan nähnyt Jeesusta livenä? Mä kuulin että ois käynyt tekeen ihmetekoja täällä Nasaretissa viikonlopulla. Hitsi, oisin halunnut olla katsomassa mutta piti hoitaa meidän aasilaumaa kun vanhemmat olivat lähteneet joka vuotiselle veronmaksumatkalle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin siellä! Oon vähä pettyny; liput maksoivat kymmenen kolikkoa ja ei sit kuitenkaa kävelly vetten päällä.

Vierailija
2/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JohannesKostaja kirjoitti:

Mä olin siellä! Oon vähä pettyny; liput maksoivat kymmenen kolikkoa ja ei sit kuitenkaa kävelly vetten päällä.

JohannesKostajaa on huijattu, näit jonkun valejeesuksen. Oikea Jeesus ei järjestä mitään maksullisia näytöstilanteita.

Olen kuunnellut häntä ja pakko sanoa että jotain hyvin erikoista hänessä on. Mietin liittyväni hänen seuraajiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme yhä Jeesuksen aikaa.

Vierailija
4/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen torilla. Muistutti yhtä Russell Brandia, mut Brand on hauskempi ja sydämellisempi.

Vierailija
5/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kysyn vaan että onko aina vaan pakko käyttää tätä kaapua? Voisiko joku keksiä esim housut?

Vierailija
6/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matteus kirjoitti:

Olen mies ja kysyn vaan että onko aina vaan pakko käyttää tätä kaapua? Voisiko joku keksiä esim housut?

Mitä vikaa on kaavussa. Kassit  viilenee sopivasti. Muuta jonnekin Germaniaan missä barbaarit pitää housuja.

Vierailija
7/25 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Jeesus on? Joku näistä wannabe messiaista joita on 13 tusinassa? Niitähän pompsahtaa esiin joka vuosi. Pahimpia rettelöitsijöitä kivitetään silloin tällöin ja roomalaisetkin saattaa ristiinnaulita, mutta kaikki nää unohtuu muutamassa vuodessa.

Vierailija
8/25 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huomiseen kivitykseen maksaa liput? Mies ei ikinä vie meitä mihinkään niin ajattelin viedä sitten lapset retkelle yksinäni. Lapset on ansainnu sen kun ovat niin ahkerasti tehneet töitä. Kuulin myös että tilaisuuden jälkeen olis mahdollisesti jonkun ryövärin ruoskiminen tai kädenkatkaisu? Pääseekö sitä katsomaan samalla hinnalla? Muuten, kuulitteko siitä kun se messiaaksi väitetty juippi olis muka ruokkinut kamalan määrän ihmisiä kalalla ja leivällä ja ihan ilmaiseksi? Koskahan olisi seuraava kattaus?

Vierailija
9/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks niihn kivityksiin liput oo maksanu yleensä perhelippu yhden hopearahan? Hintaan sisältyy vielä pähkinäpussi. Mä en tiedä noist ruokatarjoiluista, onks hygieniapassi kunnossa kun tuolla taivasalla syömingit kestää tunteja ku on niin paljo porukkaa.

Vierailija
10/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vois mennäkin Jeesusta stalkkaamaan, eilen ei voinut ku oli sapatti ja fariseuksilta olisi tullut noottia. Etenkin se yks Saulus on koko ajan inisemässä jostain.

Vierailija
11/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi naapurikylän Portto-Maria kehtaa väittää tuntevansa Jeesuksen. Oli kuulemma ollu siellä yötäkin. Tuskinpa se Jeesus nyt kuitenkaan tollasesta siveettömästä maalinaamasta piittaa tuon taivaallista.

Vierailija
12/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä yx ego jätkä. Luulee varmaan et sen juttuja muistellaan vielä parin tuhannen vuoden päästä :DDD

Vierailija
13/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shalom opetuslapset. Huomenna olis tarkoituksena tyhjentää temppeli rahanvaihtajista ja kauppiaista. Jesse on messissä. Ottakaa kättä pidempää mukaan, sillä mesta on iso ja vartijoita ja roomalaisia sotilaita paljon. Aloitetaan kun porukka on kasassa. Jesse kaataa ekat pöydär merkiksi ja sitten hulinaksi veljet :-)

Taisteluterveisin. Yksi kaikkien, eikä kukaan yhden puolesta.

Vierailija
14/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä yx ego jätkä. Luulee varmaan et sen juttuja muistellaan vielä parin tuhannen vuoden päästä :DDD

Jesse on baras :Ddddd

t. Jonne

Vierailija
15/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanko tässä nyt lähi-idässä. Sillosessa "Suomessa" ei mistään jeesuksesta oltu onneksi kuulutukaan,. oli omat jumalat ja shamanistiset tavat.

Vierailija
16/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mieheni hurahti johonkin uskonlahkoon ja myi kaiken omaisuutemme seuratakseen jotakin lahkojohtajaa! Mitä teen? Meillä on 12 lasta.

Vierailija
17/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi naapurikylän Portto-Maria kehtaa väittää tuntevansa Jeesuksen. Oli kuulemma ollu siellä yötäkin. Tuskinpa se Jeesus nyt kuitenkaan tollasesta siveettömästä maalinaamasta piittaa tuon taivaallista.

Mä ainaski menisin bortto Marialle yö gylää :DDddddddddd

Vierailija
18/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se Jeesus on? Joku näistä wannabe messiaista joita on 13 tusinassa? Niitähän pompsahtaa esiin joka vuosi. Pahimpia rettelöitsijöitä kivitetään silloin tällöin ja roomalaisetkin saattaa ristiinnaulita, mutta kaikki nää unohtuu muutamassa vuodessa.

Epäilen että tämä ei unohdu. Jospa tämä on oikea Messias.

Vierailija
19/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikko kirjoitti:

ollaanko tässä nyt lähi-idässä. Sillosessa "Suomessa" ei mistään jeesuksesta oltu onneksi kuulutukaan,. oli omat jumalat ja shamanistiset tavat.

Bää gii, sult ei gysytty :Dddd

Vierailija
20/25 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, mikä öljy ois parasta jalkojen voiteluun?