Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mielestäsi erityisherkkä, perustele kiitos.

Vierailija
22.10.2017 |

Nautin syvästi musiikista, elokuvista, teatterista ja eläydyn noihin vahvasti. Minulla on hyvä mielikuvitus. Huomaan pieniä yksityiskohtia.
Säikyn helposti, esimerkiksi kovia, yllättäviä ääniä. En pysty katsomaan kauhuelokuvia. Pelkään pimeää kovasti ja en voi katsoa jännittäviä ohjelmia ennen nukkumaanmenoa.
Aistin muiden ihmisten tunnelmia ja ahdistun herkästi, kun huomaan, että kaikki ei ole hyvin tai joku on vihamielinen tai tunnelma on muuten painostava.
Kaipaan omaa aikaa ja yksinoloa, että saan latauduttua.
Analysointi ja reflektointi on läheistä minulle.

Eli jos voisit laittaa vastaukseksi muutakin kuin kyllä tai ei.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin syvästi musiikista, elokuvista, teatterista ja eläydyn noihin vahvasti. Minulla on hyvä mielikuvitus. Huomaan pieniä yksityiskohtia.

Säikyn helposti, esimerkiksi kovia, yllättäviä ääniä. En pysty katsomaan kauhuelokuvia. Pelkään pimeää kovasti ja en voi katsoa jännittäviä ohjelmia ennen nukkumaanmenoa.

Aistin muiden ihmisten tunnelmia ja ahdistun herkästi, kun huomaan, että kaikki ei ole hyvin tai joku on vihamielinen tai tunnelma on muuten painostava.

Ihan kuin olisit kirjoittanut itsestäni kuvauksen. Kiva että on muitakin :)

Katson kyllä kauhuelokuvia, nuorempana ne pelotti enemmän nyt oon jo tottuneempi.

Vierailija
22/25 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisit kirjoittanut itsestäni kuvauksen. Kiva että on muitakin :)

Katson kyllä kauhuelokuvia, nuorempana ne pelotti enemmän nyt oon jo tottuneempi.

kopioinut hsp.n kuvauksesta, kirjasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä sinä ap olet, se on diagnoosi sinulle. Suosittelen selaamaan mielenterveyden häiriöistä kertovia juttuja ja menemään tarvittaessa alan ammattilaiselle. Yritä pärjätä...

Vierailija
24/25 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka ei katso kauhuleffoja = turn off.. no no no

Vierailija
25/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vaikka yhdyn moneen sanomaasi kohtaan. Minulle on itselleni ammatti-ihminen sanonut, että olen erityisherkkä. Vihaan koko termiä.