Luonnostaan androgyyni ulkonäkö. Mitäs tälle pitäisi tehdä?
Voisiko sen jotenkin kääntää jonkinlaiseksi vahvuudeksi? Jos on vain tosi komea nainen tai kaunis mies, eikä sille mahda mitään.
Mietin, että ahdistumisen sijaan sitä voisi vain olla tällainen. Joskus ihmiset ei tiedä, olenko mies vai nainen, ainakaan ennen kun avaan suuni. Joskus en oikein tiedä itsekään. Mies kuitenkin olen. Yleensä koitan vain pysyä poissa näkyviltä, mutta viime aikoina olen vähän rohkaistunut ihmisten ilmoille ja musta on jopa tykätty. Jospa en sitten näytäkään niin friikiltä. Ihmiset ei ehkä ensin ajattelekaan, että mussa on jotain pahasti vialla. Vaikka mussa on, mutten halua puhua siitä oikeastaan.
Mietin vaan, onko täällä ehkä muita vastaavia. Outoa ehkä puhua tällä tavalla tämmöisessä paikassa, mutta täällä nyt puhutaan kaikesta ja tämä on niin vilkas paikka, että täällä on oltava kaikenlaisia ihmisiä.
Kommentit (7)
Minä neuvoisin, että ole rohkeasti oma itsesi, ja pyri hakeutumaan sellaisten ihmisten seuraan, jotka arvostavat sinua omana itsenäsi. Vastaavasti koeta mahdollisuuksien mukaan välttää dissaajia. Ihminen voi parhaiten, jos todellisen minän ja ympäröivien ihmisten odotusten välillä ei ole liian suurta ristiriitaa. Jos yrittää ympäristön paineen takia olla muu kuin on, ristiriita kalvaa, samoin jos on omana itsenään suvaitsemattomassa tai tuomitsevassa ympäristössä.
Ehdottomasti voi kääntää vahvuudeksi, kunhan olet sopivan kranttu piiriesi suhteen.
Muuta Etelä-Koreaan, siellä rakastetaan androgyynejä miehiä. Tässä esimerkki yhdestä suosituimmista näyttelijöistä
https://i.mydramalist.com/Rj6ooc.jpg
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvalinkki mikä vastaa lähiten sitä mitä olet? niin helpompi vastata.
mutta tietysti, ole tyytyväinen itseesi ja rakasta itseäsi. <3 Kukaan ei voi mitään sille miltä näyttää!
En tiedä, mistä löytäisin mitään vastaavaa. Olen oikeasti aika kummallisen näköinen. Laulaja Robyn näyttää ehkä mun vähän feminiinisemmältä versiolta. Olen tosi pienikokoinen, mistä lääkäritkin huolestui joskus.
Mä olen ajatellut, että ainakaan en vahingoita ketään, mutta käytännössä ihmiset voi olla aika ikäviä, ja sitä on vaikea jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä neuvoisin, että ole rohkeasti oma itsesi, ja pyri hakeutumaan sellaisten ihmisten seuraan, jotka arvostavat sinua omana itsenäsi. Vastaavasti koeta mahdollisuuksien mukaan välttää dissaajia. Ihminen voi parhaiten, jos todellisen minän ja ympäröivien ihmisten odotusten välillä ei ole liian suurta ristiriitaa. Jos yrittää ympäristön paineen takia olla muu kuin on, ristiriita kalvaa, samoin jos on omana itsenään suvaitsemattomassa tai tuomitsevassa ympäristössä.
Ehdottomasti voi kääntää vahvuudeksi, kunhan olet sopivan kranttu piiriesi suhteen.
Pahinta on kun oikeastaan haluaisi olla sellainen kuin "pitäisi", mutta toisaalta ihmiset, jotka suhtautuvat oudosti, ei olisi mun mieleeni, vaikka olisin sen näköinen kuin pitäisi.
Tällä hetkellä mulla on yksi kaveri. En sano, että kaikki johtuu ulkonäöstä. Ei varmasti johdu. Musta on tullut aika epäsosiaalinen. Varmaan parempia ihmisiä löytyisi. Elämää olisi muutettava.
Viisaita sanoja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Etelä-Koreaan, siellä rakastetaan androgyynejä miehiä. Tässä esimerkki yhdestä suosituimmista näyttelijöistä
https://i.mydramalist.com/Rj6ooc.jpg
Mähän olisin joku ihanne tuolla varmaankin. Itse asiassa seurustelin joskus korealaisen naisen kanssa. Pidän Suomesta ainakin toistaiseksi enemmän.
Ole sellainen kuin olet! Pukeutumis- ja hiustyylillä voit paljonkin korostaa miehisyyttä, mikäli siis haluat. Jos ulkonäkösi vuoksi sinua hyljeksitään tai kohdellaan huonosti niin silloin olet väärässä porukassa sillä ne tyypit ei ole sinun arvoisiasi. Tsemppiä!:)
Laita kuvalinkki mikä vastaa lähiten sitä mitä olet? niin helpompi vastata.
mutta tietysti, ole tyytyväinen itseesi ja rakasta itseäsi. <3 Kukaan ei voi mitään sille miltä näyttää!