Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo vaihtanut talvitakkiin vai vieläkö tarkenet syystakilla?

Vierailija
22.10.2017 |

Kaverini ihmetteli tänään sitä että kuljen jo nyt talvitakissa. Olen aina palellut herkästi ja mielestäni pääkaupunkiseudullakin on ollut jo niin kylmiä päiviä että olen vaihtanut villakangastakkiin ja ohueen untuvatakkiin. Ei ole kuulemma vielä Etelä-Suomessa tarvetta talvitakeille. Olenko muka ainoa vilukissa Etelä-Suomalainen joka on jo vaihtanut lämpimämpiin vaatteisiin? Sain kaverin puheista käsityksen että on noloa kulkea kanssani kun minulla on talvitakki.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin toppatakkia muutaman kerran jo elokuussa :D

Vierailija
2/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini ihmetteli tänään sitä että kuljen jo nyt talvitakissa. Olen aina palellut herkästi ja mielestäni pääkaupunkiseudullakin on ollut jo niin kylmiä päiviä että olen vaihtanut villakangastakkiin ja ohueen untuvatakkiin. Ei ole kuulemma vielä Etelä-Suomessa tarvetta talvitakeille. Olenko muka ainoa vilukissa Etelä-Suomalainen joka on jo vaihtanut lämpimämpiin vaatteisiin? Sain kaverin puheista käsityksen että on noloa kulkea kanssani kun minulla on talvitakki.

Kyllä mulle on kevytuntuvatakki tarpeen paitsi lenkillä.

Se nyt on aivan yks hailee mitä kaveris sanoo. Jos palelee, laitetaan enemmän/paksumpaa vaatetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vielä syystakkia, mutta minulla on siellä paksu collegepusero mikä antaa lämpöä.

Vierailija
4/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen aivan ohuessa kesätakissa yhä

Vierailija
5/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Kun menen autolla töihin, menen vielä syystakissa, kun käyn koiran kanssa lenkillä, laitan toppatakin ja pipon.

Vierailija
6/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 astetta pakkasta niin vaihden untuvatakin. Muuten mennään syystakissa vaikka koko talvi.

Vierailija
7/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli toppatakki päällä ekaa kertaa, olis kyllä saanut olla jo eilen. Pirkanmaa

Vierailija
8/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vielä takkia lainkaan.

Vierailija
9/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kevytuntuvatakkia jo.

Vierailija
10/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen vielä pelkässä neuleessa. Alkavalla viikolla ajattelin kietoa villahuivin kaulaan.

Vierailija
11/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystakki. Lenkillä oli vielä tuulipuvun alla normaalia paksumpi t-paita.

Vierailija
12/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asun kyllä Oulussa, mutta kyllä mulla on sellainen kevyempi toppatakki jo käytössä. Jos laittaisin ohuen takin, joutuisin kuitenkin laittamaan alle jonkin paksumman fleecen tms. Varsinkin lasten kanssa ulkoillessa, kun kävelyvauhti on hidasta, tekis mieli pistää jo toppahousutkin jalkaan.

Vierailija
13/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toppatakkia, ei ole liikaa. Kuka nyt enää syystakilla. Etelä-Suomessa asun. Marketit ovat täynnä ihmisiä talvivaatteissa. Anna kaverisi palelluttaa selkänsä,on jumalattomaan kipeä. Kokemusta on.

Vierailija
14/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puoliksi toimiva goretexasu on pyöräillessä ja lapsen kanssa ulkoillessa ollut. Lapsen kanssa alla fleece ja pitkät kalsarit, pyöräillessä t-paita tai pitkähihainen. Hyvin on tarjennut niillä.

Äskettäin kävelin autolle siistissä syystakissani, ja se oli kyllä vähän viileä, kun alla oli vain puolihihainen paita, ei kaulaliinaa tai hanskoja.

Vierailija
15/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tällä viikolla villakangastakkiin ja ohueen parkatakkiin nahkatakista. Eilen oli pakkasta, joten ei kai tää liian aikaista vielä ollut.. Tosin kaikki ystäväni oli vielä nahkatakeissa, joskin kaikki he valittelivat kylmyyttään.

Vierailija
16/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytin toppatakkia ekan kerran , oli sen verran kylmä.

Vierailija
17/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän toppatakkia, ei ole liikaa. Kuka nyt enää syystakilla. Etelä-Suomessa asun. Marketit ovat täynnä ihmisiä talvivaatteissa. Anna kaverisi palelluttaa selkänsä,on jumalattomaan kipeä. Kokemusta on.

En ole viimeiseen kahteentoista vuoteen omistanut talvitakkia, enkä ole vieläkään palelluttanut selkääni. Ja ulkoilen paljon koiran kanssa.

Vierailija
18/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että pitää palella. Minkälaisia hikoilijoita täällä on. Olen pitänyt toppatakkia jo viikkoja, ei ole kuuma yhtään. Kerran kun selkä saa vetoa ja kylmää, niin kyllä pukeutuu lämpimästi. Onko tuo aikuisillakin muotia. Pitää palella.

Vierailija
19/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole viimeiseen kahteentoista vuoteen omistanut talvitakkia, enkä ole vieläkään palelluttanut selkääni. Ja ulkoilen paljon koiran kanssa.

i

Mitä takkia pidät talvella? Villakangastakkia, parkatakkia vai mitä. Onko tuo rahasta kiinni?

Vierailija
20/36 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Mitä takkia pidät talvella? Villakangastakkia, parkatakkia vai mitä. Onko tuo rahasta kiinni?

Ei ole rahasta kiinni, en vain tarvitse mitään paksua takkia. Vihaan sitä kun liikkuessa tulee kuuma, ja mieluummin lähden ulos niin, että ensimmäiset kymmenen minuuttia on hiukan liian viileä. Minulla on sellainen syystakki, jonka alle laitan kovimmilla pakkasilla villapuseron. Mutta esim. -10 asteessa pärjään vielä ihan hyvin niin, että minulla on sen alla t-paita/toppi ja ohut trikoopaita. Olen aina ollut lämminverinen. Olen se vastaaja, joka kertoi tuossa aiemmin, etten käytä vielä lainkaan takkia.