Puoliso tekee pastaruokia liikaa..
Olen niin kyllästynyt. Eilen söin spagettia, seuraavaksi canneloneja ja nyt sitten syödään taas nuudelia..mitä mieltä olette? Mielestäni pastaruokia ei tarvitse syödä 2krt enempää viikossa. Lisäksi hän käyttää kastikkeissa ym. Paljon kermaa..
Näin miehenä en välitä tällaisista ruuista. Olen maininnut asiasta, mutta ei muutu miksikään. Itse tykkään syödä terveellisesti..kanaa, kasviksia ym. Terveellistä..ja muutoinkin hyvät elämäntavat.
Kommentit (21)
No tee itse omat ruokasi. Sano, ettet halua syödä pastaa ja kermaa joka päivä vaan kaipaat vaihtelua.
Laita itsellesi oma ruoka, jos puoliso tykkää pastasta
Tee itse ruokaa välillä.
Minäkin olen melko kaavoihin kangistunut ja meillä pyörii jatkuvasti samat ruuat, joskus harvoin tulee kokeiltua jotain uutta. Varsinkin työpäivien jälkeen tulee tehtyä pastaruokia koska ne on nopeita.
Mies sitten välillä tekee ruokaa ja saadaan mukavaa vaihtelua ruokiin.
Onko sinulla joku vamma ettet itse voi kokata? Sopikaa että joka toinen viikko sinä vastaat ruokahuollosta,
joka toinen vaimo.
olet poikkeuksellinen mies, kun syöt kasviksia.
Oisit tyytyväinen ettei tee paskaruokia
Vierailija kirjoitti:
Tee itse ruokaa välillä.
Minäkin olen melko kaavoihin kangistunut ja meillä pyörii jatkuvasti samat ruuat, joskus harvoin tulee kokeiltua jotain uutta. Varsinkin työpäivien jälkeen tulee tehtyä pastaruokia koska ne on nopeita.
Mies sitten välillä tekee ruokaa ja saadaan mukavaa vaihtelua ruokiin.
Mitä mä just luin?
Mikset sinä tee ruokaa? Kyllä kelpaisi varmaan vaimollekin muut kuin pastaruuat. Varsinkin jos sinä suostut tekemään.
No tee sinä kana- ja kasvisruokaa. Onpa taas vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
olet poikkeuksellinen mies, kun syöt kasviksia.
Ei tuollainen mitenkään poikkeuksellista ole.
No vaikka puolisosi tekisi joka kerta pastaruokaa, niin eihän sitä ole kuin 3-4 kertaa viikossa, kun sinä kokkausvuorollasi teet jotain muuta.
Tyypillistä miesten mollaamista taas. Joskus täällä oli ketju, jossa mies olisi jopa opettanut naistaan laittamaan monipuolisempaa ruokaa, mutta sekin teilattiin täydeltä laidalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama oon aito hetero
Niinhän ne feikit väittää!
Keskustele vaimosi kanssa hyvällä vuorovaikutuksella ja lämminhenkisesti. Ethän syyllistä.
Laitatko ja osallistutko itse ruoanlaittoon. Tehkää yhdessä ja vuorotelkaa.
Jos ruoanlaitto on sinulle vierasta, opettele vähän kerrassaan.
Monta kertaa kaavoihin kangistuminen uhkaa.
Joskus täytyy tietoisesti haluta muutosta asioihin.
Missä kohtaa ap sanoi, että ei laita ruokaa? Taas meni siiderivalailla tunteisiin.
Lakkaa valittamasta ja kokkaa ite.