Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusasiaa...........

Vierailija
08.04.2006 |

Mä oon ollu pisteillä 3 viikkoa ja painoa on tippunut 3,5kg. Onko muita pisteillä olijoita paikalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on pudotettavaa? Itse en ole pisteillä, mutta pitäs kai jotain alottaa, motivaatiota vain ei ole yhtään. Onko helppo laskee noita pisteitä, ja paljonko sulla on/pvä?

Vierailija
2/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen kilo- puoli kiloa tippunut viikossa. koskaan ennen en oo onnistuntu laihduttamaan, nyt on tippunut " Jo" 6kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paljonko sulla on pudotettavaa? Itse en ole pisteillä, mutta pitäs kai jotain alottaa, motivaatiota vain ei ole yhtään. Onko helppo laskee noita pisteitä, ja paljonko sulla on/pvä?

Vierailija
4/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää hyvä alku kyllä kannustaa eteenpäin.

Mä herkuttelen rahkalla ja vadelmilla ja appelsiinejä menee myös aika paljon.

Ja pisteitä on päivässä 20.

Vierailija
5/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja pisteitä on päivässä 20.

Mulla sama määrä. Muuten en tulis toimeen, mut syön paljon kasviskeittoja ja näkkäriä niin saa syödä enemmän.... mäkin herkuttelen maitorhakalla, sekaan laitan light mehutiivistettä.

Vierailija
6/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani nainen (no ex-pomoni itseasiassa) söi vaan salaattivoileivän lounasaikaan, ja säästi loput pisteet gin&tonic:eihin, räkänen loppu oli sillä - sit pikkujouluissa repesi hysteeriseen itkuun, ja tunnusti olevansa alkoholisti... Meni överiksi sen laihduttamisen kanssa. Ei tainnut pisteitä kunnolla laskea.

Vierailija:

Mutta, mutta... saako laskea pisteitä jos täysimettää? Mulla ei hirveesti ole pudotettavaa, ehkä 5-7 kiloa.

Vierailija
7/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ihan samaa ruokaa kuin muukin perhe. Punnitsen kyllä tosi tarkasti annoskoot. Mitens muut pisteilijät teettekö itsellenne eri ruokaa?

Vierailija
8/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksi tuntemani nainen (no ex-pomoni itseasiassa) söi vaan salaattivoileivän lounasaikaan, ja säästi loput pisteet gin&tonic:eihin, räkänen loppu oli sillä - sit pikkujouluissa repesi hysteeriseen itkuun, ja tunnusti olevansa alkoholisti... Meni överiksi sen laihduttamisen kanssa. Ei tainnut pisteitä kunnolla laskea.

Vierailija:

Mutta, mutta... saako laskea pisteitä jos täysimettää? Mulla ei hirveesti ole pudotettavaa, ehkä 5-7 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan