Laihdutusasiaa...........
Mä oon ollu pisteillä 3 viikkoa ja painoa on tippunut 3,5kg. Onko muita pisteillä olijoita paikalla?
Kommentit (8)
suunnilleen kilo- puoli kiloa tippunut viikossa. koskaan ennen en oo onnistuntu laihduttamaan, nyt on tippunut " Jo" 6kg
Vierailija:
Paljonko sulla on pudotettavaa? Itse en ole pisteillä, mutta pitäs kai jotain alottaa, motivaatiota vain ei ole yhtään. Onko helppo laskee noita pisteitä, ja paljonko sulla on/pvä?
ja tää hyvä alku kyllä kannustaa eteenpäin.
Mä herkuttelen rahkalla ja vadelmilla ja appelsiinejä menee myös aika paljon.
Ja pisteitä on päivässä 20.
Vierailija:
Ja pisteitä on päivässä 20.
Mulla sama määrä. Muuten en tulis toimeen, mut syön paljon kasviskeittoja ja näkkäriä niin saa syödä enemmän.... mäkin herkuttelen maitorhakalla, sekaan laitan light mehutiivistettä.
Yksi tuntemani nainen (no ex-pomoni itseasiassa) söi vaan salaattivoileivän lounasaikaan, ja säästi loput pisteet gin&tonic:eihin, räkänen loppu oli sillä - sit pikkujouluissa repesi hysteeriseen itkuun, ja tunnusti olevansa alkoholisti... Meni överiksi sen laihduttamisen kanssa. Ei tainnut pisteitä kunnolla laskea.
Vierailija:
Mutta, mutta... saako laskea pisteitä jos täysimettää? Mulla ei hirveesti ole pudotettavaa, ehkä 5-7 kiloa.
Mä syön ihan samaa ruokaa kuin muukin perhe. Punnitsen kyllä tosi tarkasti annoskoot. Mitens muut pisteilijät teettekö itsellenne eri ruokaa?
Vierailija:
Yksi tuntemani nainen (no ex-pomoni itseasiassa) söi vaan salaattivoileivän lounasaikaan, ja säästi loput pisteet gin&tonic:eihin, räkänen loppu oli sillä - sit pikkujouluissa repesi hysteeriseen itkuun, ja tunnusti olevansa alkoholisti... Meni överiksi sen laihduttamisen kanssa. Ei tainnut pisteitä kunnolla laskea.
Vierailija:Mutta, mutta... saako laskea pisteitä jos täysimettää? Mulla ei hirveesti ole pudotettavaa, ehkä 5-7 kiloa.
Paljonko sulla on pudotettavaa? Itse en ole pisteillä, mutta pitäs kai jotain alottaa, motivaatiota vain ei ole yhtään. Onko helppo laskee noita pisteitä, ja paljonko sulla on/pvä?