LA Heinäkuussa 2018

Heippa! Onkos kukaan muu plussaillut Heinäkuista vielä?
Itse hätähousuna eilen dpo9 testattu hyvin hailu haamu jota epäilin viivanpaikaksi, ja tänään dpo 10 haamu. Toivotaan että pysyy matkassa ja viiva vahvistuu.
Kommentit (51)
Tuosta fb-ryhmästä sananen.
Mukaan mahtuu vielä tällähetkellä 18 jäsentä.
Ryhmä täyttynyt ennätysvauhtia ja ihan en näin susuua suosiota osannut odottaa. :D
Fb-ryhmän jäsenmäärä on nyt täynnä, eli se sulkeutuu.
Täällä oli kyselty että koska kannattaa ultrassa käydä että mitään näkyy, mulla oli laskennallisesti 6+2 kun kävin sairaalassa ultrattavana kohdunulkoisen raskaus epäilyn takia. Ja hyvin näkyi että elävä puolisenttinen kaveri on aivan oikeassa paikassa mukana menossa. Sykekin näkyi kun lääkäri laittoi jonkun verenkiertoa tarkkailevan jutun ultrassa päälle. Nyt sitten vain odotellaan että pysyykö matkalainen mukana vai ei.
Onko täällä muita jotka kärsivät pahoinvoinnista? Itselläni alkoi reilu viikko sitten pahoinvointi ja viime viikko oli aika kamala, viikonloppua kohden vähän hellitti kun alkoi keksiä mitä syö milloinkin yms.
Haaveilija
Heippa! Onnittelut plussanneille :) Taidanpa siirtyä tuolta vauvakuume-puolelta tänne, kun tein perjantaina testin, joka näytti positiivista. Menkkojen olisi pitänyt alkaa torstaina, jotenkin oli hassu olo ja lauantaina lähtö laivalle, joten... Oli pakko tehdä testi, koska muutenhan olisin jotain laivalla ottanut. Tein vielä uuden testin la aamuna, joka myöskin +. Hieman siinä mietin, miten asian miehelle esittää, asiasta on puhuttu paljon, mutta... Ehkäisyä ei ole ollut käytössä moneen vuoteen, joten ei kovin suurena yllätyksenä tullut, mutta silti en ole ollut varma miehen kannasta. Kummallakaan ei ole lapsia ennestään. Minä aloin itkeä ja mies kysyi, että eikös se ole hyvä juttu. Nyt sitten yrittää tässä ymmärtää ja toivoa, että kaikki menee hyvin. Ajatukset juoksevat jo tarvikkeiden ostelussa ja kummeissa jne, vaikka ensin pitäis saada soitettua neuvolaankin :D Klo 11 alkaa soittoaika.. Omien laskujen/laskureiden mukaan LA olis 20.7.2018
Hei👋🏻 Pitäiskö tehdä toinen face ryhmä jos tuo ensimmäinen on jo täynnä. Tänään plussannu ja menkkojen mukaan La aika olisi heinäkuun alussa. :)
Heips kaikki☺ täällä kans tuli positiivinen tulos kun sunnuntaina testin tein ja eilen tein uuden niin molemmissa todella vahvat viivat. Nopealla laskulla itselläni olisi LA puolessa välin heinäkuuta. 28pv ois eka neuvolakäynti ja ultra olisi ennen joulua.
Mies ei oo vielä sisäistäny koko asiaa mutta eiköhän se viimeistään silloin kun ultrassa käy 😊.
Hep, täällä yksi 😍 Tänään näkyi ja laskujen mukaan LA 27.7.
Tämä olisi meille kolmas.
Voin perustaa toisen ryhmän jos on innokkaita? 😊
Täällä ainakin yksi innokas. La 21.7. Neljäs lapsi ja kolmas raskaus. Jännittää pysyykö kaveri kyydissä kun niin alkumetreillä vielä ja ikää aikapaljon enemmän kuin viimekerralla
Etsikäähän fb:stä Juulia Hoo, profiilikuvassa näkyy vauvan varpaat ja äidin kädet. Kaveripyyntöä Juulialle, niin lisään ryhmään. Juulia on feikkiprofiili, näette mut sitten ryhmässä 😊
Ja tuon väliaikaisen Juulian voitte poistaa kavereista, kun saan lisättyä ryhmään 😊 Ryhmä on salainen.
Moikka!
Plussa tehty viimeviikolla, tai kolmekin varmuuden vuoksi 😁 ennestään 4 lasta, nuorin jo 11.
Uuden puolison kanssa yritetty 5 vuotta, yksi kkm vuosi sitten. Nyt toivotaan wttä pysyy mukana! Ultra varattu ensiviikolle.
Moikka!
Onnea kaikille plussanneille! 😊 Itse tein positiivisen raskaustestin 14.11 ja tuli kyllä ihan puskista 😄 Hetki meni uutista sulatellessa mutta innoissaan jo odotellaan. LA ei ole tiedossa ja varhaisultra varattu, ei ehtinyt menkat alkaa viime synnytyksen jälkeen.. Tuo fb-ryhmä kiinnostaa kovasti, mutta mietin pitäisikö odottaa tuo varhaisultra vielä? 🤔
Täällä laskettu aika 20.7. Kovasti jännittää ja huoli kaikesta. Nyt viikkoja 6+5 ja jouduin aloittamaan klexane-hoidon koska kerran sairastanut syvän laskimotukoksen.
Etova olo ja jatkuva väsymys on suurimmat raskausoireet. Mites muiden oireet? Oletteko kertoneet jo läheisille, tämä meidän esikoinen ja vielä ei olla kerrottu.
Hei kaikki plussanneet!Itse tein ekan plussan 15.11. ja pakkohan se oli testat uudemman kerran muutaman päivän päästä ja sitten oli jo selvemmät plussat. Vauva.fin laskurin mukaan LA ois 23.7.2018 ja nyt 6+3. Ekoina oireina on ollut keskellä yötä vessaan herääminen(joka yö nykyään vaikka veden juontia iltaa kohden vähentää) ja tajuton väsymys mikä saattaa osin johtua noista heräilyistä ja valvomisista?!Nyt on enenemissä määrin alavatsa vähän kipuillut/jomottanut,en tiedä onko tuo normaalia ja vain kasvaneeseen verenkiertoon viittaavaa?Tää raskaus on toivottu ❤,ehkäisy jätettiin pois tammikuussa.FB ryhmäkin kiinnostaisi 😊Vaikka toisaaltaan voisin odottaa myös tuota ekaa neuvola käyntiä joka on 19.12.,vasta.Tuon kipuilun/jomotuksen vuoksi kun pelkää että onko tämä pysyvä tila..Mut oon niin happy!
Minulla myös ollut kipuja ja jomotusta. Tänään varhaisultraan. Jännittää ihan pirusti. Toivottavasti siellä kaikki hyvin.
Onnittelut plussanneille. Joku tuossa kyseli millaisia oireita on ollut: ensin oli rintojen turvotus ja kipu sekä yöllä vessassa ramppaus, sitten alkoi aikanopeasti pahoinvointi, alavatsa kivut, vatsan toiminta ongelmat, myöhemmin sitten matkaan tuli metallinmaku suussa, toisinaan päänsärky, väsymys, ruokahaluttomuus. Nyt mennään 9+5, painoa tippunut viimeisen 3 viikon aikana 2 kg pahoinvoinnin ja oksentelun takia. Kovasti odotellaan ekaa virallista ultraa joka on siis 11-13 raskausviikolla, "varhaisultrahan" tehtiin kohdun ulkoisen raskauden epäilyksestä, ja silloin oli kaikki hyvin ja aivan ajallaan.
Tsemppiä kovasti kaikille odottamiseen ja toivottavasti ette koe tälläisiä oloja kuin täällä on!
Minulla myös alkanut oksentaminen.. Juuri varhaisultrassa käyty ja siellä näkyi kaksi sykkivää sydäntä!! Hui kun jännitys vain kasvaa!! Onko täällä monikkoperheitä?
Onnea kaikille plussanneille! Oma plussa ilmestyi joitain viikkoja sitten. Eilen varhaisultrassa todettiin sykkivä sydän ja kaikki muutenkin kunnossa <3 Esikoinen tulossa, ja yksi keskenmeno takana, joten jännitys on kova.
Oireina tajuton väsymys, jatkuva pahaolo ilman oksentelua, arat rinnat ja alavatsan jomotus.
Face-ryhmä kiinnostaa, jos vielä mahtuu. Kaveripyyntö laitettu ;)
Täällä plussattu viime sunnuntaina! Ensimmäinen neuvola osuu parin viikon päähän perjantaille. :)
Minulle esikoinen, miehelle toinen. Yritys aloitettiin keväällä ja tärppi tuli ekasta kierrosta, jossa seurasin aamulämpöjä lääkärin käskystä.
Onnea kaikille odottaville minunkin puolestani!
Voisin olla wa-ryhmästä kiinnostunut!