Minun juttu!
Tiedän, että täällä ei ole tarkoitus omaa painoaan joka päivä esitellä, mutta aikomukseni on käydä joka aamu vaa' assa ja laittaa tänne tilanne. Teen sen ihan itseni vuoksi. Ja tiedän, että ei ole järkeä joka aamu punnita, mutta minä olen nyt vähän sairaampi tapaus tämän laihutuksen suhteen...:) Olen koko talven yrittänyt laihduttaa, lähes kaikki jutut kokeillut, mutta aina epäonnitunut. Tiedän myös, että ei pitäisi olla kyse laihdutuksesta, vaan elämäntapa-/syömistapamuutoksesta, mutta olen mahdottoman kärsimätön! Nyt pitäisi motivaatiota löytyä. Eli ensimmäinen punnitus on lauantaina 8.4. ja siitä eteenpäin lista elää... Pudotettavaa on paljon, huh! Mutta parhaani yritän.:)
Kommentit (2)
en ole ikinä ollu innostunut mistään laihdutuksesta näin paljoo ku nyt, kun alotin karppaamisen! Motivaatiota ei ole ennen ollut, tai sitten ne vähäisetkin on kadonnu muutaman päivän kitu-dieetin jälkeen..
Nyt on vallan toinen tilanne!! =)
.. tsemppiä sulle! Vähän asian vierestä, mutta sallitko? Mulla aina pistää silmään tuo " olen kokeillut kaikkea" ja pakko kysyä: Oletko kokeillut karppausta? Sanoit että etsit pysyvää muutosta elämään ja syömiseen. Noihin tartuin, joten suosittelen kaikella sydämellä karppausta eli vähähiilihydraattista ruokavaliota.
http://karppaus.info/ruoto/index.php
Älä tyrmää heti, vaikka vaikuttaakin poikkeavan virallisterveellisestä, vähärasvaisesta ruokavaliosta. Ole hiukka utelias.. mutta varo, -jos annat pikkusormen, niin se voi viedä koko käden! :)
Kaikkea hyvää valitsemallesi tielle!