12v tyttö pukeutuu korkeavyötäröisiin housuihin ja napapaitaan
antaisitteko pukeutua noin? Sanoo että kaikki muutkin pukeutuu niin.
Kommentit (4)
No jos on korkeavyötäröiset housut, niin eihän sen navan pitäisi vilkkua, vai onko se napapaita tässä tapauksessa samanlainen kuin rintsikkatoppi pikkukimmoilla? Tyttö on ainakin housuvalinnoissaan järkevä. Oikein matalavyötäröiset farkut, joita peruspissikset käyttivät kymmenkunta vuotta sitten, olivat niin matalat, että villat olisivat vilkkuneet, ellei olisi käytetty isin partakonetta. Housut niin tiukat, että sisuskalut hätää kärsimässä ja jenkkakahvat ja pallea hyllyivat. Ruokahalu meni niitä katsellessa työpaikalla.
siis ei mikään toppi ole napapaita vaan sellainen pidempi huppari napapaota mitä ne nykyään on. Ihan h&m:stä ostettuja vaatteita. Itse ostaa jo kaikki vaatteensa. Alussa sanoin että toppi alle, mutta sitten kun lähtee yksin kouluun aamuisin niin huomasin että ei enää laita toppia alle.
ap
Juu... on alkanut ''se'' aika tytöllä elämässä.. vastakkainen sukupuoli kiinnostaa, yritetään saada poikien huomiota ja katseita. Parittelu alkanut pyörimään mielessä, napa on hyvin lähellä erogeenisia alueita, sillä viestitetään pojille parittelu valmiutta. Sun lapsesta on tulossa nainen, nainen mikä tietää mitä haluaa...
Meillä juuri täytti 13 ja meinasi syksyllä painella ihan napapaidassa kouluun. Kielsin. Mutta mielellään käyttää lyhyitä malleja, inhoaa kaikkea lantiolle tulevaa. Epäilen, että käärii alla olevaa toppia koulussa tai jotain muuta, että saa sen navan vilkkumaan. Väitti silloin kiellettäessä, että kaikilla muillakin on.
Mulle on turha valehdella, mitä yläkouluikäisillä on ja mitä ei. Olen itse lähes 600 oppilaan yläkoulussa töissä ja tiedän tasan, miten yläkoululaiset pukeutuu. Napapaitoja näkyy, mutta valtaosalla, siis ihan 19/20 ei näy navat. Ne on ne jotkut pimatsut vaan, yleensä samoilla on 14-vuotiaana naama muutenkin raudoitettu ja kaikki ongelmat.