Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Enää ei ole yhdentekevää, minkä näköisissä vaatteissa lapsi kulkee päiväkodissa”, sanoo menestyvän lastenvaatebrändin luonut Marjut Rahkola

Vierailija
21.10.2017 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005416634.html

Ettäs tiedätte. Jos puette lapsen mihin lie merkittömiin rääsyhin, niin se on merkki teidän oman indentiteetin puuttumisesta. Kyllä jo taaperoiden vaatteet pitää olla merkkikamaa, muuten ei elämässä pärjää.

Kommentit (248)

Vierailija
1/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe noin, mutta tiedän aika monta ihmistä, joille on tosi tärkeää, että lapsella on kulloisenkin trendimerkin kuteet.

Vierailija
2/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kempeleläisestä "suurperheestä" lähtöisin, niin tulee heti mieleen yksi suuntaus... 

Luulisi, että suurperheen lapsi osaa arvostaa kestäviä ja edullisia tuotteita? Vaan jos rahanahneus ajaa edelle, niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että HS on valemedia. En nimittäin ole huomannut. ettei olisi enää yhdentekevää minkä näköisissä vaatteissa lapsi kulkee päiväkodissa.

Vierailija
4/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet ovat kuin p-reikä, jokaisella on omanlaisensa. Mulla ei ole tarvetta ostaa "merkkikamaa" lapselle, oli Marjut siitä mitä mieltä vaan.

Vierailija
5/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää koltut oli ainakin kauheita mun makuun. No noilla "suurperhetaustoilla" on isot tukijoukot ostamassa.

Vierailija
6/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet ovat kuin p-reikä, jokaisella on omanlaisensa. Mulla ei ole tarvetta ostaa "merkkikamaa" lapselle, oli Marjut siitä mitä mieltä vaan.

Etkö ole huolissasi identiteetistäsi?

Vierailija
7/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, jos "menestyvän lastenvaatebrändin luoja" olisi jotain muuta mieltä!

Vierailija
8/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää koltut oli ainakin kauheita mun makuun. No noilla "suurperhetaustoilla" on isot tukijoukot ostamassa.

Juu, pakko ostaa on kun on samoista piireistä. Samat "festarit" kierretty.

Vierailija
9/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni kätilökoulutus hukkaan.

Vierailija
10/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta kai tämä nainen haluaisi että kaikki ostaisivat hänen ylihintaisia trikoorättejään. Itse en pidä tuon tyylisistä ollenkaan enkä osta lapsillekaan olivatpa ne mitä brändiä tahansa.

Btw kaupan nettisivuilla "legginsit" :) se on kylläkin " leggingsit".

Vierailija
11/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko juttua? Ei lestaperhen lapsi harrasta rytmistä voimistelua, kuten rahkolan tytär, eikä pelaa futista joukkueessa, kuten kertoo poikiensa tekevän.

Vierailija
12/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä vaatteita siellä pk:ssa katsoo? Lapset ei toivottavasti vielä ymmärrä. Kiinnostaako hoitajia? Ehtiikö vanhemmat muka miettiä vieraiden lasten vaatemerkkejä, kun tuo/hakee lapsen?

Kamalaa, jos pk olisi joku näyttäytymispaikka.

Oma lapsi pieni ja vielä kotihoidossa, mut kun hoitoon menee, aion katsoa vain, että lapsella on mukavat, puhtaat, ehjät ja sopivankokoiset asialliset vaatteet. Ja jos vain mahdollista, yritän vielä katsoa, että niiden värit sointuvat keskenään...  :)

Vierailija
13/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni vaatteet kertovat tätä.

Meillä kierrätetään vaatteita isommalta pienemmälle

Emme harrasta sukupuolineutraaleja vaatteita

Emme osta kallista emmekä muodissa olevia merkkejä

Emme pidä mustasta, valkoisesta tai harmaasta

Vierailija
14/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Jos tää olisi mies, kaikki taputtaisi ja hurraisi!

Vierailija
15/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, just ostin Tokmannilta Salama pipon 3 -vuotiaalle kun halusi. Mikä on mun viesti ja mitä "käyntikortti" kertoo? Mauton ja tyylitön globalisaation tukija, epäeettinen syypää ilmastonmuutokseen. Apuaa :D

P.s. En osta periaatteesta merkkivaatteita taaperoille. Riipasee jo kun 7 e collegehousut repeää toisella käyttökerralla. Mitäs jos ne olisi maksaneet sen 47?

Vierailija
16/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole huolissasi identiteetistäsi?

Ei sitä identiteettiä ole kaupasta ennenkään ostettu.

Vierailija
17/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun chihuahuakaan ei päällensä haluu mitä vaan lumppuja. Vain paras on hänelle kyllin hyvää! Me ostetaan samettitakkeja ja teflonista tehdyt kuratossut tälle syksylle.

Vierailija
18/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitteko juttua? Ei lestaperhen lapsi harrasta rytmistä voimistelua, kuten rahkolan tytär, eikä pelaa futista joukkueessa, kuten kertoo poikiensa tekevän.

Nykyään saattaa lestadiolaisperheiden lapsetkin harrastaa kilpaurheilua. Tyttären kaveri pelaa lätkää (poikien kanssa samassa joukkueessa) ja toinen kaveri ollut joukkuevoimistelussa. LIsäksi oman tyttäreni lentisjoukkueessa on pelannut parikin lestadiolaista.

Vierailija
19/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän hintaisia riepuja nuo.

Vierailija
20/248 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei äiti. Oletetaan että sulla on joka kuukausi 50€ ylimääräistä rahaa. Jos ostat niillä jtn merkkivaatteita lapsillesi, niin 10 vuoden päästä sulla on iso kasa kauan sitten muodista menneitä rättejä. Jos pistät ne osakkeisiin, niin sulla on 10 vuoden päästä iso kasa rahaa.

P.S. Ainakin meilläpäin on edelleen ihan sama, mitä lapsella on päällä päikyssä. Kunhan on lämmintä ja suht ehjää.