Elokuvia tai sarjoja maailmanlopusta, sivilisaation romahtamisesta ja/tai sen jälkeisestä ajasta
Uudempia mielellään, sanotaan vaikka 2013 jälkeen valmistuneita. Myös muunmaalaiset kuin jenkkituotannot käy.
Kommentit (26)
Miksi pitää olla noin uusi? Onko esim. 2009 valmistunut elokuva mielestäsi jo liian antiikkinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla noin uusi? Onko esim. 2009 valmistunut elokuva mielestäsi jo liian antiikkinen?
Seurasin ennen paljon tiiviimmin elokuvia ja sarjoja. Nyt on mennyt useampi vuosi, etten ole viitsinyt tai ehtinyt. Todennäköisyys sille, että olen nähnyt ennen tuota vuotta valmistetun ja tuon genren sarjan tai leffan on suuri. Siksi kysyn uudempia. Kelpaako selitys?
THE 100, The Last Ship, Jericho, Sarah Connor Chronicles nyt ainakin päällimmäisenä mielessä
Terminaattorit nyt on varmaan kaikki kolunnu läpi?
Haluut varmaan realistisempia sarjoja vai onko avoimin mielin? Suosittelen myös Supernatural, tosin varsinainen juoni käynnistyy vasta nelos kaudella, ekat kaudet on lämmittelyä
Ei kai tuollaisia enää oikein tehdä? Terminatorit on kai se genren mittatikku johon kaikkia verrataan?
m85 kirjoitti:
THE 100, The Last Ship, Jericho, Sarah Connor Chronicles nyt ainakin päällimmäisenä mielessä
Terminaattorit nyt on varmaan kaikki kolunnu läpi?
Haluut varmaan realistisempia sarjoja vai onko avoimin mielin? Suosittelen myös Supernatural, tosin varsinainen juoni käynnistyy vasta nelos kaudella, ekat kaudet on lämmittelyä
Mulle käy zombit, pandemiat, asteroidit, yliluonnolliset jutut ja mitkä vaan, kunhan on maailmanlopun meininki :) Supernatural on katsottu jonnekin vitoskaudelle asti, sitten loppui mielenkiinto, en usko että jaksan uudelleen syventyä :/ Ap
Miksei kirjoja? Ne on yleensä parempia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kirjoja? Ne on yleensä parempia.
Mä nyt kysyin sarjoja tai leffoja. Onko sulla niihin ehdotuksia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sellaista haluat katsoa?
Salkkareitako pitäis katsoo? Järkyttävää tuubaa, mieluumminhan sitä katselee selviytymiseen liittyviä, voi olla jopa jotain hyödyllistäkin näissä
Katselin Netflixistä hetki sitten elokuvan nineltä 10 Cloverfield lane, se on "jatkoa" -08 ilmestyneelle Cloverfieldille. Oli ihan jees :)
Mä oon lukenut tosi paljon kirjoja aiheeseen liittyen, sekä fiktiota että oikeaa survivalistikamaa. Kaikkia hyviä kirjoja ei ole filmattu, saati edes käännetty suomeksi, siksi kirja...😀
T. Se, joka ehdotti kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään ko. genrestä. Minusta on hauska nähdä minkälaisia ideoita tuosta aiheesta keksitään, nähdä tulkintoja minkälaiseksi sivilisaatio voisi muodostua jonkun katastrofin jälkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lukenut tosi paljon kirjoja aiheeseen liittyen, sekä fiktiota että oikeaa survivalistikamaa. Kaikkia hyviä kirjoja ei ole filmattu, saati edes käännetty suomeksi, siksi kirja...😀
T. Se, joka ehdotti kirjoja.
Ok. Tiedän että aiheesta on paljon kirjallisuutta, mutta mieluummin katson sarjoja tai elokuvia. Tää on sellainen aihealue, että tykkään katsoa sitä ennemmin kuin lukea. Ap
Wayward Pines (ehkä olet jo katsonut, koska tuli tv:stäkin), Dark matter (en tiedä onko ihan sellainen kuin kaipaat), It comes at night (leffa)
Apinoiden planeetoista on tullut uusia leffoja.
Sarjoja: The Strain, Leftovers, The Last Ship, Colony, Containment, Falling Skies, Westworld, 12 apinaa, Black Mirror.