Katsoin Vain elämää encorepäivän ennalta ja ihmettelen, miksei Jenni Vartiainen laula enemmän englanniksi?
Juu tiedän että alapeukkuja ja haukkuja alkaa sadella mutta silti olen sitä mieltä, että Jenni lauloi ja lausui enkkua todella hienosti. Ja kykeni eläytymään biisin sanoituksiin vaikka ei olleetkaan suomea. Kyllä hänestä myös lähti ääntä kovaa eikä vain hönkäilyä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Koska levy-yhtiöt tietävät, että suomalaiset haluavat suomalaisten artistien laulavan suomeksi. Levytyssopimusta ei yleensä saa, ellei suostu laulamaan suomeksi.
Anna Abreu lauloi ja Alma laulaa enkuksi, samoin lauloi Diandra ekat biisit. Jenni ei laula englanniksi koska on sanonut haluavansa välittää biisien sanojen mukana tunteita, ja siihen soveltuu parhaiten suomen kieli. Eikä hän ole koskaan halunnut lähteä ulkomaille vaan on yksi Suomen varakkaimmista artisteista vaikka laulaa suomeksi.
Sama kuin kakkosella, levy-yhtiön vaatimus.
Se hönkäilylaulaminenkin päätettiin tuotantoyhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Alan pikkuhiljaa uskoa tähän. Jennin esitys VE:ssä (Brazen Weep; Skunk Anansie) oli mun mielstä hieno, osoitti että hän osaa laulaa kunnolla ja tosissaan ilman huokailua jos vaan haluaa. Saisi tuollaisella laulutyylillä varmasti uusiakin faneja.
Vierailija kirjoitti:
Koska levy-yhtiöt tietävät, että suomalaiset haluavat suomalaisten artistien laulavan suomeksi. Levytyssopimusta ei yleensä saa, ellei suostu laulamaan suomeksi.
Ikävää, koska itse en kestä lainkaan suomenkielistä musaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan pikkuhiljaa uskoa tähän. Jennin esitys VE:ssä (Brazen Weep; Skunk Anansie) oli mun mielstä hieno, osoitti että hän osaa laulaa kunnolla ja tosissaan ilman huokailua jos vaan haluaa. Saisi tuollaisella laulutyylillä varmasti uusiakin faneja.
Jotenkin sai biisin kuulostamaan itseltään vaikka onkin ihan erityyliä kuin Jenni on koskaan julkisesti tehnyt. Tykkäsin niistä voimakohdista missä huusi kovaa mutta nuotilleen. Toivottavasti vetää tuon joulukuun Vain elämä konserteissa.