Olin treffeillä. Pettymys.
Juttelin naisen kanssa aika pitkään netissä ja tapasimme. Hän oli todella nätti ja luonnollisen näköinen, joka tietenkin kiinnitti huomioni, kun hän lähetti kuvan. Päätimme sitten eilen tavata. Minulle on ollut tärkeää aina naisen luonnolliset piirteet ja petyin pahasti, koska nainen oli värjännyt hiuksensa tummiksi ja laittanut tekoripset. Itselleni molemmat ovat niin turn off, että sanoin hienotunteisesti , että hän ei ole minun tyyppiäni. Aito kauneus ja luonnollisuus iso plussa aina!
Kommentit (6)
Näkyikö juurikasvu vai mistä huomasit hiukset värjätyiksi?
höh, menetit ehkä paljon. nuo eivät nimittäin ole pysyviä ulkonäköpiirteitä.
Muoviset tekohärpäkkeet ja telalla piirretyt kulmat ovat kyllä ruminta, mitä voi naamalleen tehdä. Kaikki huomio menee niihin lisukkeisiin ja oma naama peittyy alle. Ja ko. lisukkeet huutavat epäaitoutta, miksi kukaan haluaisi korostaa itsestään feikkejä piirteitä. Tietyn tyyppiset pissikset noita tuntuvat käyttävän, joten tuskin menetit paljon jos luonnollinen kauneus on sulle tärkeää.
Olisit pyytänyt veskiin, varmasti olisi polvistunut, olisit saanut sitten antaa lumikuorrutteen niille muoviripsille :)
Tekoripset on kyllä melkoisen wt-menoa. Hyissssssssssssssssssaatana! Kai sillä oli sellaiset ylipiirretyt kulmakarvatkin? :D
Olisit nyt edes käyttänyt seksiin. Tuonlaiset bimbot ovat yleensä todella taitavia, varsinkin suullaan. Ja antavat helposti.