Ärsyttävät lapset
Saako äiti inhota muita lapsia? Välttelen yhtä kaveria, kun sen lapsi on niin rasittava. Lisäksi en pysty katsomaan Junior Masterchefin, koska Topias. Voiko ärsyttävämpää muksua olla? Stana kun se on niin
itseriittoinen.
Olenko viallinen, vai inhoaako joku muukin vanhempi jotain lasta/lapsia? Omaani rakastan, vaikka silloin tällöin ajaa minua hulluuden partaalle. Ennen omaa muksua inhosin liki pitäen kaikkia lapsia, mutta oman synnyttyä olen oppinut sietämään suurinta osaa.
Kommentit (6)
Lapset monesti haluaa huomiota ja tykkäsivät selittää asioita (esim päiväkodissa viedessä/hakiessa ), mutta en vaan jaksa olla kiinnostunut muitten kakaroitten höpinöistä. Toki olen ystävällinen ja näin, mutta nopeasti vaan pois sieltä.
Totta, mutta aikuisia kohtaan en tunne yhtä suurta inhoa/kuvotusta tms. Paitsi näitä ihmisoksetuksia, joista lehdistä saa lukea (esim. vauvojen pakastaja). On aikuisia, joista en välitä, ja ne on lähinnä yhdentekeviä minulle. Lapsia kohtaan tunteet ovat voimakkaampia. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut satuttavani tai solvaavani lapsia, pään sisällä vaan kiehuu.
Ap
Oletko idiootti? Jotenkuten siedän että aikuisia julkkiksia arvostellaan nimillä, mutta sinä sitten haukut LASTA. Häpeä
Valtaosa lapsista on superärsyttäviä. Sitten pitää esittää että joidenkin jutut kiinnostaa...tai kun aikuinen hössöttää omasta tylsästä lapsestaan. Ja se Junior Masterchef on hirveä, en kestä besserwisser-lapsia. Miksei muka saisi näin sanoa, tämä vain on totuus. En kuitenkaan ole lapsille epäystävällinen tai tökerö, hymyilen ja kuuntelen sitä mitä he puhuu, kun he tosiaan on vasta lapsia joten olisi täyttähulluutta alkaa lapsille sanomaan että he on kamalia. Kasvatus on kyllä vaan välillä raskasta!!!!!!! Lasten itsetuntoa täytyy kuitenkin aina tukea ja antaa lämpöä, sillä he todella on vasta lapsia, ja eivät ansaitse huonoa kohtelua. Mutta päässään saa ajatella mitä vaan ja hyvä kun tänne saa purkaa mitä todella ajattelee. Tuskin kenenkään lapsi mun jutuista itseään tunnistaisi!!!!!
Itse yleensä pidän lapsista. Itselläni on neljä, joista kaksi vanhinta jo täysi-ikäisiä. Muutama penska on herättänyt aikamoista inhoa.
Itse jouduin jäädyttämään välit yhteen ystävään, jonka lasta en voinut sietää. Tällä herkällä kullannupulla oli oikeus hakata ja potkia toisia lapsia. Väkivalta oli ilmeisen nautinnollista, sillä tämä poika hohotti aina, kun pahoinpiteli toista. Nukkuvan vauvankin kimppuun käyminen oli sallittua.
Kyseistä poikaa ei saanut kieltää.
Kielloista seurasi kauhea raivonpurkaus, nimittäin äidiltä, jonka herkkää lasta lasta ei saa komentaa.
Sellaista se on. Ei kukaan oleta, että pitäisi pitää kaikista aikuisistakaan. Miksi pitäisi pitää kaikista lapsista?