Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen iskenyt varatun miehen silareillani, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
21.10.2017 |

kysymys otsikossa!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäätkö  Hmaineestasi?

Vierailija
42/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin viet lapset siksi aikaa?

Mitkä lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mihin viet lapset siksi aikaa?

Mitkä lapset?

Et sinä saa esittää kysymyksiä. Sinun kuuluu vastata niihin. Niin tämä leikki menee, pöljä.

Vierailija
44/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap !

Minäpä kerron sulle jotain..

Varattujen miesten iskemiseen ei silareita tarvitse. Petturimiehille kun kelpaa ihan kuka tahansa! Kokeiltu on, enkä todellakaan ole mistään kotoisin, vaikka silarit laittaisin.

Jätin tosin leikin kesken ja ukkelin riitelemään vaimonsa kanssa. Petturimiehen jos tahtoo itselleen, niin täytyy hyväksyä sekin että vieraissa käynti jatkuu ja jossain vaiheessa petetään taas uutta naista

Vierailija
45/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voin vaan kuvitella kun joku hemaiseva blondi vähän vilauttaa silareitaan esim. Töissä kahvitauolla, kaupan jonossa tai vaikka tankkaamassa :D ihanaa, tää on niin kaukana todellisesta elämästä :D pitäisköhän joskus testata tätä sanatonta viestintää :)

Vierailija
46/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varattu mies maksoi itselleni silarit. Seuraavaksi maksaa asuntolainani.

Vierailija
47/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, voin vaan kuvitella kun joku hemaiseva blondi vähän vilauttaa silareitaan esim. Töissä kahvitauolla, kaupan jonossa tai vaikka tankkaamassa :D ihanaa, tää on niin kaukana todellisesta elämästä :D pitäisköhän joskus testata tätä sanatonta viestintää :)

Ainiin mun kysymys oli että missä tilanteessa vilautit? Oliko spontaania vai harkittu teko?

Vierailija
48/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kun vartaloni oli seksualispitu miesten toimesta ja jauhettu sitä sitä rinnoista ajattelin koittaa onko niistä mitään iloa. Ei ollut. Olen pettynyt kun tälläisiä mielikuvia kuitenkin uskotellaan että olisi.

Vierailija
49/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hän te KATEELLISET NAISET kuvittelette pienessä päässänne ,että miehet kiinnostuvat vain älykkäistä ja rumista naisista mitä te olette. Mutta sitten kun minun kaltainen povipommi vaaleineen kutreineen vähän vilauttaa tissejä, mies on vapaata riistaa ;D

Voi herranjestas miten huono itsetunto sulla on. Pääsitkö edes apukoulustakaan läpi, kun vielä vaikutat kaikenlisäksi niin tyhmältä?

Vierailija
50/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitella nytkyttäväni lastiani muuhun kuin kumitissit hankkineeseen henkilöön. Epävarmuus ja häiriintynyt kehonkuva ovat minulle ehdottomia edellytyksiä edes puolittaiselle erektiolle. Kokemukseni mukaan kumitissit, makkarahuulet ja 78 pisteeseen älykkyysosamäärä ovat edellytykset onnelliseen ja kestävään parisuhteeseen, jossa mies on mies ja nainen on nainen.

Vierailija
51/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi kuvitella nytkyttäväni lastiani muuhun kuin kumitissit hankkineeseen henkilöön. Epävarmuus ja häiriintynyt kehonkuva ovat minulle ehdottomia edellytyksiä edes puolittaiselle erektiolle. Kokemukseni mukaan kumitissit, makkarahuulet ja 78 pisteeseen älykkyysosamäärä ovat edellytykset onnelliseen ja kestävään parisuhteeseen, jossa mies on mies ja nainen on nainen.

Näin se vain on! Myös itkuisuus epäonnistuneen ehostushetken jälkeen tuo jännittävää lisäväriä suhteeseen. Äänekkäästi ja apua huutaen vaikka sitten siinä eteisen lattialla.

Vierailija
52/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu helposti ilman silareitakin. Miksi tuhlata rahojaan niihin? Flaksi käy helpommin kun sijoittaa niiden silareiden hinnan vaikka osakkeisiin.

Vierailija
53/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi, että itsemurhat ja masennus sekä kehonkuvanhäiriöt ovat kumitissisillä yleisempiä kuin muilla?

Vierailija
54/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin argumentoitu ja hienoa, että toit tämän tärkeän näkökulman mukaan keskusteluun. Mainitsemiesi edellytysten lisäksi pidän itse erittäin tärkeänä arvopohjien kohtaamista muutenkin kuin pariteltaessa. Esimerkiksi kiinnostus tärkeisiin lainsäädännöllisiin kysymyksiin, kuten parisuhteen sisäisen raiskauksen dekriminalisoinnin kannattaminen, viestii oikeanlaisesta arvomaailmasta.

Vierailija
55/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovinkin ylpeä itsestäsi?

Vierailija
56/56 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hän te KATEELLISET NAISET kuvittelette pienessä päässänne ,että miehet kiinnostuvat vain älykkäistä ja rumista naisista mitä te olette. Mutta sitten kun minun kaltainen povipommi vaaleineen kutreineen vähän vilauttaa tissejä, mies on vapaata riistaa ;D

Hyvin argumentoitu ja tärkeä lisä tähän keskusteluun ajankohtaisesta aiheesta. Kansan enemmistön mielestä tasa-arvovouhotus on mennyt jo aivan liian pitkälle, eikö miehet saa olla enää miehiä eivätkä naiset naisia. Myös lapsen oikeus isään ja äitiin on unohdettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan