Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet ihmisestä joka matkii sinua ihan jokaisessa asiassa?

Vierailija
21.10.2017 |

hiuksissa,tyylissä,harrastuksissa, elämäntavoissa, ottaa samanlaisia kuvia,ihan kaikessa?

mun lähipiirissä on just tälläinen ihminen joka ei osaa tehdä itse yhtään mitään muuta kuin matkia toisia. Raivostuttava ihminen. Mua ei haittaa jos ostaa vaikka sattumalta jonkun samanlaisen paidan mutta kun tämä kyseinen matkii sitten ihan kaikessa, hiuksista lähtien...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule jokainen ihminen saa valita tyylinsä. Sinä et sitä päätä. Pitäisikö munkin sanoa mun ystävälle, että älä värjää tummia hiuksia, ku mä ehdin jo ekana! Tai pitäiskö mun olla ostamatta tietynlaisia vaatteita, koska hän ehti ostaa jo samanlaiset? Maapallolla on aika paljon ihmisiä, niin en usko, että kaikille ihan omaa tyyliä löytyy. Eipä ole itsellä ainakaan tullut vastaan sellaista ihmistä, jolla ei olisi ollut samanlaisia vaatteita ta hiuksia. Minkä ikäinen oikein olet? Haloo!

Vierailija
2/6 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule jokainen ihminen saa valita tyylinsä. Sinä et sitä päätä. Pitäisikö munkin sanoa mun ystävälle, että älä värjää tummia hiuksia, ku mä ehdin jo ekana! Tai pitäiskö mun olla ostamatta tietynlaisia vaatteita, koska hän ehti ostaa jo samanlaiset? Maapallolla on aika paljon ihmisiä, niin en usko, että kaikille ihan omaa tyyliä löytyy. Eipä ole itsellä ainakaan tullut vastaan sellaista ihmistä, jolla ei olisi ollut samanlaisia vaatteita ta hiuksia. Minkä ikäinen oikein olet? Haloo!

Niin ja ykkönen vielä jatkaa: kaikille ei myöskään riitä eri harrastuksia tai elämäntapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin fanina. 

Vierailija
4/6 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vakavasti sairaalta ihmiseltä :0

Vierailija
5/6 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se huvittavaa mutta tosi ärsyttävääkin. Tiedän tyypin, ihailee sinua ja omassa epävarmuudessaan luulee tulevansa paremmaksi, kauniimmaksi, itsevarmemmaksi jne. kun matkii sinua. Kyllä se joskus loppuu, ottaisin itse vähän etäisyyttä tuollaiseen tyyppiin.

Meillä oli äidilläni yksi sukulaisnainen, joka vuosia matki orjallisesti kaikkea mahdollista, sisustus, vaatteet, korut, matkatkohteet, harrastukset, aina teki kaiken pilkulleen samanlailla perässä. Teetti kotiinsa remontteja ja hankki samanlaisia huonekaluja ja taide-esineitä naurettavuuksiin asti.

Vierailija
6/6 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että aika moni nuori nainen on toistensa klooni. Samanlaiset vaatteet, sama kampaus, samanlainen koti.

Eli kysymys on siitä, kuka seuraa muotia nopeimmin.

Itseäni ei ole kukaan koskaan jäljitellyt, kun en meikkaa, sisustan perintöhuonekaluilla ja harrastan taiteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi