En enää koskaa astu jalallani K-marketiin! Hyi mitä toimintaa!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005417378.html
Menen Lidliin tai s-markettiin tästä lähtien.
Kommentit (24)
Ikivanha juttu. Noin tehty kaikissa kaupoissa iät ja ajat.
Olen ollut pienessä K-kaupassa Tampereella töissä ja oli yksi elämäni parhaista työpaikoista tähän mennessä. Kauppias oli upea tyyppi, hauska, luotettava ja rehti. Hevi siivottiin tarkasti pari kertaa päivässä, samoin päiväysvanhat heti pois. Osti merkkipäivänä aina lahjan työntekijälle, antoi porttikieltoja asiakkaille, jotka ahdistelivat myyjiä.
Älä nyt tuon takia boikotoi Keskoa, riippuu aina täysin kauppiaasta.
Oikeastikko ap uskot tätä tapahtuvan vain k-kaupoissa?
Älä nyt pyörry mutta tapahtuu joka ikisessä kaupparyhmässä!
Nyt vaan tarviis muidenkin kaupparyhmien henkilökunnalla olla munaa tulla esiin ja kertoa rehellisesti mitä kaikkea paskaa kaupoissa tapahtuu.
K-marketeissa ei edes ole liha/kalatiskiä!!!
En astu enää kauppoihin, joista olen saanut tuoretiskiltä epäämääräisen tuoretta ruokaa. Näihin sisältyy mm. kaloja, katkarapuja ja naudan sisäfilepihviä. Syyn on pystynyt maistaa, nyt voi lukea uutisista. Busted.
Vierailija kirjoitti:
K-marketeissa ei edes ole liha/kalatiskiä!!!
Meidän k-marketissa on!
Olin K-kaupassa töissä. Tuoretiskit ovat JOSKUS epämääräisiä, uskaltaisin kyllä ostaa niistä tuotteita, kun itse tiedän käytännöt. Tiedän myös, mitä tai millaisia tuotteita en niiltä osta. Toi linkin juttu on ällö. Meillä oli K-kaupassa myös työntekijöiden kanssa sellaista jutskaa, että esim. kaveri on Prismassa töissä, ja siellä on kivemmat asiakkaat. Että K-kaupoissa käy vittumaisia asiakkaita.
Astuin tänään molemmilla jaloillani K-ketjun kauppaan, ja löysin peikonlehden 3 eurolla. Olin tosi tyytyväinen. Astun sinne molemmilla jaloillani taas joku päivä. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pienessä K-kaupassa Tampereella töissä ja oli yksi elämäni parhaista työpaikoista tähän mennessä. Kauppias oli upea tyyppi, hauska, luotettava ja rehti. Hevi siivottiin tarkasti pari kertaa päivässä, samoin päiväysvanhat heti pois. Osti merkkipäivänä aina lahjan työntekijälle, antoi porttikieltoja asiakkaille, jotka ahdistelivat myyjiä.
Älä nyt tuon takia boikotoi Keskoa, riippuu aina täysin kauppiaasta.
Totta, että jokainen kauppa on kauppiaansa näköinen! Ei Kesko määrää sitä, millä tavalla kohdellaan asiakkaita ja henkilökuntaa, kyllä se on ihan kauppiaan päätettävissä.
Kauppojen hierarkia menee näin. 1.Stockmann Herkku 2.K-Citymarket 3.Prisma 4.Lidl. Mitä lähempänä ollaan 1., sitä vaativammat ja veemäisemmät asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tuovat asian esiin.
Miten niin "tuovat esiin" - se entinen työntekijähän siitä kertoi, muuten olisi peli jatkunut ties miten pitkään. Eilen täällä oli pitkä ketju vastaavista jutuista, se on nyt poistettu (no niinpä tietysti), mutta karmivaa luettavaa se oli.
Kasvispihvien viimeinen käyttöpäivä umpeutui, tuote oli tuoreenveroinen, täysin syömäkelpoinen ja tietysti se pantiin irtomyyntiin tiskiin.
Liian paljon menee syömäkelpoista ruokaa jätteisiin.
Valmistajat laittavat tahallaan eineksiin lyhyen päiväyksen, että tuotteitaan nopeammin ja enemmän kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvispihvien viimeinen käyttöpäivä umpeutui, tuote oli tuoreenveroinen, täysin syömäkelpoinen ja tietysti se pantiin irtomyyntiin tiskiin.
Liian paljon menee syömäkelpoista ruokaa jätteisiin.
Valmistajat laittavat tahallaan eineksiin lyhyen päiväyksen, että tuotteitaan nopeammin ja enemmän kauppoihin.
Eilen täällä oli kyllä puhetta niljakkaiden tuotteiden pesusta ja värjäyksestä ja ties mistä!
Jos tämä olisi ollut Lidlissä, ketju olisi jo 25 sivua pitkä täynnä raivoa ja boikottia.
Muissa kaupoissa on ihan sama meno.
karsea kauppa