Pitäisikö huolestua!? Haukutte varmaan kyyläksi, mutta kävin eilen kurkkimassa naapurin kotiin ikkunasta!
Kiinnitin huomiota siihen, että hänen verhojen välistä kajasti valo vielä klo 1 jälkeen.
Kävin nukkumaan itse ja heräsin klo 2:30. Minun oli pakko käydä tarkistamassa nukkuiko naapuri jo.
Ja ei nukkunut! Valo kajasti yhä!
Näin kuinka tuuletus ikkunassa oli verhot auki ja olkkarissa paloi valot.
Yritin katsoa kiikareilla omasta kotoonta, mutta en nähnyt oikein mitään.
Sitten tajusin, että voin käydä katsomassa ikkunasta sillä naapurilla verhot auki ja valot päällä. Ja ulkona pimeää. Hän ei siis näe minua.
No menin kurkkaamaan siitä ja näin, että naapuri istui olkkarissa pöydän äärellä ja teki jtn mutta en nähnyt mitä.
Vieressä hänellä oli jokin alkoholijuoma pullon näköinen ehkä likööri tai viskipullo.
Lähdin pois ja kävin vielä klo 3:00 ikkunassa ja naapurin valot olivat sammuneet.
Nyt aamimulla näin ikkunasta, kuinka lähti n. Klo 9 aikaa kävelylle.
Aika outoa minusta, että istuu pitkin öitä valot päällä. Muut verhot olivat kiinni mutta oli ilmeisesti unohtanut tuuletus ikkunan kaihtimet auki.
Kommentit (14)
Aika outoa tosiaan. Voisiko hän olla kommunisti?
0/5 - ei tämäkään ole mitenkään uskottava provo
hui stana miten ahdistava naapuri olet :0 pidänkin tästä lähtien sädekaihtimet kiinni!!!!
Vamaan minä. Raidi meni vähän pitkäksi eilen eikä sitä voinut kesken pelin lähteä nukkumaan.
Tämän palstan agenda on turvattomuus Suomeen että Nato tulisi.
Miksi ihmeessä me sinua kyyläks haukuttais? 😲
Hanki oma elämä!
Olet sinä kyllä yksinkertainen, jos kuvittelet, että sinua ei nähdä, jos huoneessa on valot ja ulkona pimeää.
Onneksi täällä kamerat - oli pieni investointi.
Mun mielestä on huolestuttavampaa se että sä kuljet pitkin yötä kyyläämässä naapuria.
Onko sulla kaikki hyvin?