Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi:stä tilaaminen

Vierailija
21.10.2017 |

Heippa, kyselisin millaisia kokemuksia teillä on kyseiseltä nettisivulta tilaamisesta. Ovatko tuotteet vastanneet kuviaan ja kuvauksiaan tai onko palautus sujunut ok? Keskusteluista löytyi vain vanhempia kokemuksia, onko joku tilannut hiljattain?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monesti ja yleensä ovat vastanneet kuvaustaan. Kannattaa huomioida, että jos vaatteen kuntoluokitus on alempi, siinä voi olla kaikenlaista mitä ei välttämättä kuvauksessa erikseen kerrota, esim. nukkaa. Itse tilaan vain 4- ja 5-kuntoluokkaisia vaatteita, 3-luokasta vain jos kuvaus on tarkka ja yksityiskohtainen.

Jos tuotteessa on vikaa, jota ei ole kerrottu, sen voi palauttaa ilmaiseksi. Itse olen kolmesti niin tehnyt. Yhden kerran vaatteessa oli reikä, kahdella kerralla koko oli eri mitä oli kerrottu. Ottaa vain yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu sähköpostitse toimii hyvin ja palvelualttiita ovat, joskus voi muutama päivä kyllä kestää että vastaus tulee.

Vierailija
2/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tilasin, oli sellainen kuin pitikin ja tuli alle viikossa automaattiin.Palauttanutkin olen eikä siinä ongelmaa ollut.

Itse olen enemmän toiminut myyjä puolella, eli lähettänyt tavaraa myyntiin.Siinä kaikki mennyt niin kuin pitikin.Etukäteen en ole arvannut mikä tekee kauppansa ja minä jäänyt myymättä.Monet kaupaksi menneet olleet sellaisia tavaroita joita en olisi uskonut jonkun tarvitsevan, olen vaan lukännyt samaan satsiin kun meneväthän ne sitten hyväntekeväisyyteen jos ei kauppaansa tee eikä takaisin lunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellään nyt mitään myynnissä? kertokaa myyntitunnuksenne niin voin ehkä ostaa jos löytyy jotain kivaa :)