Teuvo Hakkarainen seksuaalisesta häirinnästä: eihän siitä jälkeä jää!
Seiska oli päättänyt käyttää tilaisuuden hyväkseen ja kysyä kansanedustajilta samassa yhteydessä myös #MeToo-kampanjasta. Sosiaalisessa mediassa kulovalkean tavoin levinneessä kampanjassa halutaan kiinnittää huomiota seksuaaliseen häirintään.
Kampanja on kerännyt runsaasti kehuja nostaessaan tärkeän asian esille. Kansanedustaja Hakkarainen ei kuitenkaan ole moisesta moksiskaan. Hän ei kuulemma korvaansa lotkauta koko kampanjalle.
– Minä en tämmöisistä asioista kommentoi mitään, se on hömppää!
– Jos joutuu (seksuaalisen ahdistelun kohteeksi), niin mitä siitä välittämään. Eihän siitä jälkeä jää, Teuvo täräytti hymyillen ja hohotti makeasti päälle.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kansanedustaja-Teuvo-Hakkarainen-vahattel…
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku häiritsee seksuaalisesti teini-ikäistä tytärtäni niin kyllä siitä voi jäädä häiritsijään jälki. Aika pahakin.
Tyttäresi ei kerro sinulle. Itse ensimmäisessä kesätyöpaikassani 17-vuotiaana sain kokea mm. sellaista että setämies esimieheni haki minut työpisteeltäni ja komensi mukaansa ajelulle. Sitten jouduin istumaan auton etupenkillä hänen vieressään kun hän kierteli työmaalta toiselle ja kävi näyttämässä (ei esittelemässä, vaan näyttämässä) toisille setämiehille 'tämmöinen tyttö öhöhöhö minulla nyt on öhöhöhö eikö ole herkku' ja sitten muutama härski vitsi ja mars takaisin autoon ja seraavalle työmaalle. Vaikka minua ei käpälöity nöyryytys oli karmea. Ei teini osaa edes pukea sanoiksi mitä tapahtui kun hän ei tiedä että nuortenkaan naisten ei tarvitse alistua nöyryytyksiin. Tämä oli pienin minulle tapahtunut asia mutta vielä keski-ikäisenä tämä tulee joskus mieleen. Myöhemmin tapahtui paljon pahempia ja vakavampia ahdisteluja mutta ensimmäinen nöyryytys jättää kirvelevän jäljen. Myöhemmin olin myös valmiimpi puolustautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se seksuaalista häirintää kun linnan juhlissa kadetti hakee naista tanssimaan. Kadetti hakee juuri sukupuoleltaan naispuolista tanssimaan , eli ahdistelun kohteena on juuri sukupuoleltaan nainen , jonka oletetaan olevan seksuaalisesti kiinnostunut miehistä . Miehet saavat olla Linnan juhlissa rauhassa ja heille suodaan rauha nauttia juhlista ilman tyrkyttäviä sovinisteja .
Ei se ole seksuaalista häirintää. Elämä mahtaa olla sinulle vaikeaa.
Pitäisköhän jonkun 30cm pidemmän ison äijän vaikka baarijonossa laittaa kämmen sinne Teuvon pakaroiden väliin ja vähän kaivaista. Sanoa sitten: "Alähän nyt Teuvo tästä välitä, eihän siitä jälkeä jäänyt."
Kyllähän Teuvo ihan oikeassa on,tyhjänpäiväisestä asiasta nostettu kauhea haloo.
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku häiritsee seksuaalisesti teini-ikäistä tytärtäni niin kyllä siitä voi jäädä häiritsijään jälki. Aika pahakin.
Samoin. Se joka tytärtäni häiriköi, löytää ruumiinsa hyvin pian metsästä.
Sanonpahan vaan.
Tällaiset uhkaukset poliisille.
Kaikenlaisia sekopäitä täällä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo on lapseton mies. Ja varmaan hyvä niin. Selittää osaa urpoudesta kun ei ole koskaan nähnyt elämästä sitä puolta. Ja tajua että se kourittu voisi olla oma tytär, sitten rupeaakin yhtäkkiä kiinnostamaan jääneet jäljet.
On sillä kolme äpärää honduraksessa. Paikalliset kertoivat kun olin siellä lomalla. Tai sitten on eri teuvo hakkarainen kyseessä, tiedä sitten. Aika omituista jos se olisi sinnekin eksynyt. Tuolla teuvolla oli kyllä aikamoinen maine siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo on lapseton mies. Ja varmaan hyvä niin. Selittää osaa urpoudesta kun ei ole koskaan nähnyt elämästä sitä puolta. Ja tajua että se kourittu voisi olla oma tytär, sitten rupeaakin yhtäkkiä kiinnostamaan jääneet jäljet.
On sillä kolme äpärää honduraksessa. Paikalliset kertoivat kun olin siellä lomalla. Tai sitten on eri teuvo hakkarainen kyseessä, tiedä sitten. Aika omituista jos se olisi sinnekin eksynyt. Tuolla teuvolla oli kyllä aikamoinen maine siellä.
Mistä te olette sellaisen käsityksen saaneet, että Teuvo on lapseton?
Vierailija kirjoitti:
Minun häirinnästä jää aina jälki!
Siinä hän on oikeassa että 99% taauksissa häirinnästä ei ole todisteita jolloin siitä ei myöskään voi oikeusvaltiossa tuomita. Koska sana-sanaa vastaan jutuissa pitää syytetyn AINA voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä, että tuntemattomat ihmiset arvioivat rintojeni tai takamukseni kokoa ja herkullisuutta, enkä todellakaan halua tuntemattomien alkavan käpälöimään rintojani tai alapäätäni.
Miksi siis sinäKIN pukeudut julkisille paikoille tavalla joka paljastaa miltei koko rintavarustuksesi ja ihoa nuoleviin housihin ja hameeseen?
Kaula-aukko napaan asti ja hame ei peitä kunnolla edes haaroväliä ja sitten ihmetellään jos joku innostuu kehumaan.
Eli lopulta suomalainen mies ajattelee tasan samoin kuin muslimimies. Naisten pitää pukeutua burkhaan tai muuten tämä on vapaata riistaa ahdistella ja raiskata.
Aika karua meininkiä.
Olen suomalainen mies vaikka muslimi. Ei burkha pakollinen ole mutta jotenki säädyllisesti olisi syytä pukeutua niin ei tule hankaluksia.
Eli olet sitä mieltä, että jos nainen ei pukeudu säädyllisesti niin hänelle saa aiheuttaa hankaluuksia. Heh, et kyllä mitenkään paranna sitä kuvaa jonka olen muslimien ideologiasta saanut.
Vierailija kirjoitti:
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan.Tällaiset uhkaukset poliisille.
Kaikenlaisia sekopäitä täällä pyörii.
Kyllä kakkaraisten ja raiskaajien on hyvä tietää etukäteen, että jotkut äidit suojelevat jälkeläisiään äärimmäisinkin keinoin.
Tytärtäni ei yksikään ukko ilman seuraamuksia seksuaalisesti häiriköi. Itseni on teininä raiskattu ja olen paljon muutakin paskaa miesten taholta kokenut. Mitta on täynnä.
Taidat olla tyttöjen - ja naisten ahdistelija, jos sinua kommenttini noin ahdistaa. Jos et olisi, ahdistuisit siitä mitä miehet tekevät ilman seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Hakkarainen on Hondurasissa erittäin arvostettu ja pidetty henkilö joka on luonut sinne runsaasti työpaikkoja köyhiin oloihin.
Ja perussuomalaisten edustajat jatkavat aivopierujen sarjaa. Saa nähdä onko puolueen jakautumisen jälkeen ketään enää selittelemässä parhain päin näitä möläytyksiä. Jos näihin juttuihin ei kukaan puolueessa enää puutu, saattaa perussuomalaisen puolueen joutsenlaulu koittaa kohta.
Tämä Hakkaraisen möläytys on sikäli aika vakava juttu, että se ei koske maahanmuuttoa, johon koko puolueen kannatus perustuu, vaan se on isku vyön alle suomalaisia naisia (ja myös seksuaalista häirintää kokeneita miehiä) kohtaan. Ja kun möläyttäjä on puolueen varapuheenjohtaja, joka ei ennenkään ole juuri omia aivopierujaan vaivautunut selittelemään saati pahoittelemaan, niin tokkopa niin tekee nytkään. Veikkaan että moni potentiaalinen äänestäjä miettii uudestaan ketä äänestää tämän jälkeen. Puolueen johtohahmon suusta tällainen lausunto leimaa koko puoluetta, vaikkei sitä sellaiseksi olisi tarkoitettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän jonkun 30cm pidemmän ison äijän vaikka baarijonossa laittaa kämmen sinne Teuvon pakaroiden väliin ja vähän kaivaista. Sanoa sitten: "Alähän nyt Teuvo tästä välitä, eihän siitä jälkeä jäänyt."
Ööh... jos/kun Teuvo on heteroseksuaali niin eikö vertauksessai pitäisi olla nainen laittamassa kämmentä Teuvon pyllylle?
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia sekopäitä täällä pyörii.Kyllä kakkaraisten ja raiskaajien on hyvä tietää etukäteen, että jotkut äidit suojelevat jälkeläisiään äärimmäisinkin keinoin.
Tytärtäni ei yksikään ukko ilman seuraamuksia seksuaalisesti häiriköi. Itseni on teininä raiskattu ja olen paljon muutakin paskaa miesten taholta kokenut. Mitta on täynnä.Taidat olla tyttöjen - ja naisten ahdistelija, jos sinua kommenttini noin ahdistaa. Jos et olisi, ahdistuisit siitä mitä miehet tekevät ilman seuraamuksia.
Pelle olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä, että tuntemattomat ihmiset arvioivat rintojeni tai takamukseni kokoa ja herkullisuutta, enkä todellakaan halua tuntemattomien alkavan käpälöimään rintojani tai alapäätäni.
Miksi siis sinäKIN pukeudut julkisille paikoille tavalla joka paljastaa miltei koko rintavarustuksesi ja ihoa nuoleviin housihin ja hameeseen?
Kaula-aukko napaan asti ja hame ei peitä kunnolla edes haaroväliä ja sitten ihmetellään jos joku innostuu kehumaan.
Eli lopulta suomalainen mies ajattelee tasan samoin kuin muslimimies. Naisten pitää pukeutua burkhaan tai muuten tämä on vapaata riistaa ahdistella ja raiskata.
Aika karua meininkiä.
Olen suomalainen mies vaikka muslimi. Ei burkha pakollinen ole mutta jotenki säädyllisesti olisi syytä pukeutua niin ei tule hankaluksia.
Eli olet sitä mieltä, että jos nainen ei pukeudu säädyllisesti niin hänelle saa aiheuttaa hankaluuksia. Heh, et kyllä mitenkään paranna sitä kuvaa jonka olen muslimien ideologiasta saanut.
Uskontomme on näistä asioista tarkka. sinä et ole muslimi. älä puutu.
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia sekopäitä täällä pyörii.Kyllä kakkaraisten ja raiskaajien on hyvä tietää etukäteen, että jotkut äidit suojelevat jälkeläisiään äärimmäisinkin keinoin.
Tytärtäni ei yksikään ukko ilman seuraamuksia seksuaalisesti häiriköi. Itseni on teininä raiskattu ja olen paljon muutakin paskaa miesten taholta kokenut. Mitta on täynnä.Taidat olla tyttöjen - ja naisten ahdistelija, jos sinua kommenttini noin ahdistaa. Jos et olisi, ahdistuisit siitä mitä miehet tekevät ilman seuraamuksia.
Hui kauhee kuin pelottaa. menes nyt muualle trollaan, olet naurettava ja pilaat feminismin.
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen ahdistelijan tarvitse olla ukko se voi olla sinun naispuolinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Hakkarainen on Hondurasissa erittäin arvostettu ja pidetty henkilö joka on luonut sinne runsaasti työpaikkoja köyhiin oloihin.
Sitten on varmaan sama teuvo kyseessä. Ei kyllä oikein sovi rasistin kuvaan tuo että auttaa ruskeanvärisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän teukka jälkikasvustaan huolta? Onko ne jätetty vain äidin vastuulle.
Metoo kampanjassa ei ole kyse naisten perään viheltelystä. Olen itse joutunut kourituksi jonka jälkeen tämä täysin ttuntematon ahdistelija yritti seurata minua mutta pääsin karkuun. Jotkut metoo kampanjaan osallistuneista ovat joutuneet raiskatuiksi.