Teuvo Hakkarainen seksuaalisesta häirinnästä: eihän siitä jälkeä jää!
Seiska oli päättänyt käyttää tilaisuuden hyväkseen ja kysyä kansanedustajilta samassa yhteydessä myös #MeToo-kampanjasta. Sosiaalisessa mediassa kulovalkean tavoin levinneessä kampanjassa halutaan kiinnittää huomiota seksuaaliseen häirintään.
Kampanja on kerännyt runsaasti kehuja nostaessaan tärkeän asian esille. Kansanedustaja Hakkarainen ei kuitenkaan ole moisesta moksiskaan. Hän ei kuulemma korvaansa lotkauta koko kampanjalle.
– Minä en tämmöisistä asioista kommentoi mitään, se on hömppää!
– Jos joutuu (seksuaalisen ahdistelun kohteeksi), niin mitä siitä välittämään. Eihän siitä jälkeä jää, Teuvo täräytti hymyillen ja hohotti makeasti päälle.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kansanedustaja-Teuvo-Hakkarainen-vahattel…
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku häiritsee seksuaalisesti teini-ikäistä tytärtäni niin kyllä siitä voi jäädä häiritsijään jälki. Aika pahakin.
Samoin. Se joka tytärtäni häiriköi, löytää ruumiinsa hyvin pian metsästä.
Sanonpahan vaan.Tällaiset uhkaukset poliisille.
Kaikenlaisia sekopäitä täällä pyörii.Kyllä kakkaraisten ja raiskaajien on hyvä tietää etukäteen, että jotkut äidit suojelevat jälkeläisiään äärimmäisinkin keinoin.
Tytärtäni ei yksikään ukko ilman seuraamuksia seksuaalisesti häiriköi. Itseni on teininä raiskattu ja olen paljon muutakin paskaa miesten taholta kokenut. Mitta on täynnä.Taidat olla tyttöjen - ja naisten ahdistelija, jos sinua kommenttini noin ahdistaa. Jos et olisi, ahdistuisit siitä mitä miehet tekevät ilman seuraamuksia.
Pelle olet.
Eipä hän taida pelle olla, mutta vaarallinen ahdistelijoille... ja niin muutes minäkin.
Aion opettaa tyttöni antamaan verbalisesti hyvin tehokkaasti takaisin ja jos tyypin minä saan kiinni, todellakin jää jälki ahdistelijan egoon ja mieleen js jos on ihan muuli eikä ymmärrä parastaan, voipi pahimmillaan jäädä kehoonkin.
Ja ihan turha kitistä uhkailusta, enhän minä sinua uhannut, vai aattelitko käydä käsiksi lapseeni?
T. Äiti + 2 tyttöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän jonkun 30cm pidemmän ison äijän vaikka baarijonossa laittaa kämmen sinne Teuvon pakaroiden väliin ja vähän kaivaista. Sanoa sitten: "Alähän nyt Teuvo tästä välitä, eihän siitä jälkeä jäänyt."
Ööh... jos/kun Teuvo on heteroseksuaali niin eikö vertauksessai pitäisi olla nainen laittamassa kämmentä Teuvon pyllylle?
Luuletko ahdistelijoiden kyselevän uhrinsa seksuaalista suuntautumista ennen kuin alkavat ahdistelemaan? Tämä saattaa tulla sulle nyt yllätyksenä, mutta ei ne sellaista kysele, eivätkä ole edes kiinnostuneita siitä, tykkääkö heidän uhrinsa ahdistelusta vaiko ei.
Teuvo on sitä mieltä, että jos joutuu seksuaalisesti ahdistelluksi, siitä ei pidä välittää, koska siitä ei jää jälkeä. Jos erittäin isokokoinen mies kopeloisi Teuvoa pakaroiden välistä, kyse olisi seksuaalisesta ahdistelusta. Josta Teuvon mukaan ei siis kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko se seksuaalista häirintää kun linnan juhlissa kadetti hakee naista tanssimaan. Kadetti hakee juuri sukupuoleltaan naispuolista tanssimaan , eli ahdistelun kohteena on juuri sukupuoleltaan nainen , jonka oletetaan olevan seksuaalisesti kiinnostunut miehistä . Miehet saavat olla Linnan juhlissa rauhassa ja heille suodaan rauha nauttia juhlista ilman tyrkyttäviä sovinisteja .
Riippuu miten hakee. Jos on asiallinen, hyväksyy ein einä ja ei kopeloi henkilökohtaisia alueita, niin ei häiritse. Jos käy käsiksi, yrittää pakottaa fyysisesti tai henkisesti, tai pakit saadessaan haukkuu halventavasti, niin joo, häiritsee hän.
Mutta miksikö epäilen, ettet sä tästä opiksi ota, vaan teit tämän kysymyksen etsiessäsi jonkun porsaanreijän, jolla voit jatkaa samalla lailla.
Oikeesti, lähesty kiinnostuksesi kohdetta siten, kuten toivoisit omaa tyttöäsi lähestyttävän. Onko oikesti ok sinulle, jos joku hyökkää hänen rintoihin tai takapuoleen kiinni lupaa kysymättä?
Ja jos ei oo lasta, yritä edes miettiä asiaa hypoteettisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä, että tuntemattomat ihmiset arvioivat rintojeni tai takamukseni kokoa ja herkullisuutta, enkä todellakaan halua tuntemattomien alkavan käpälöimään rintojani tai alapäätäni.
Miksi siis sinäKIN pukeudut julkisille paikoille tavalla joka paljastaa miltei koko rintavarustuksesi ja ihoa nuoleviin housihin ja hameeseen?
Kaula-aukko napaan asti ja hame ei peitä kunnolla edes haaroväliä ja sitten ihmetellään jos joku innostuu kehumaan.
Eli lopulta suomalainen mies ajattelee tasan samoin kuin muslimimies. Naisten pitää pukeutua burkhaan tai muuten tämä on vapaata riistaa ahdistella ja raiskata.
Aika karua meininkiä.
Olen suomalainen mies vaikka muslimi. Ei burkha pakollinen ole mutta jotenki säädyllisesti olisi syytä pukeutua niin ei tule hankaluksia.
Eli olet sitä mieltä, että jos nainen ei pukeudu säädyllisesti niin hänelle saa aiheuttaa hankaluuksia. Heh, et kyllä mitenkään paranna sitä kuvaa jonka olen muslimien ideologiasta saanut.
Uskontomme on näistä asioista tarkka. sinä et ole muslimi. älä puutu.
Älkää ruokkiko trollia, älkää nyt ainakaan näin huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän jonkun 30cm pidemmän ison äijän vaikka baarijonossa laittaa kämmen sinne Teuvon pakaroiden väliin ja vähän kaivaista. Sanoa sitten: "Alähän nyt Teuvo tästä välitä, eihän siitä jälkeä jäänyt."
Ööh... jos/kun Teuvo on heteroseksuaali niin eikö vertauksessai pitäisi olla nainen laittamassa kämmentä Teuvon pyllylle?
Luuletko ahdistelijoiden kyselevän uhrinsa seksuaalista suuntautumista ennen kuin alkavat ahdistelemaan? Tämä saattaa tulla sulle nyt yllätyksenä, mutta ei ne sellaista kysele, eivätkä ole edes kiinnostuneita siitä, tykkääkö heidän uhrinsa ahdistelusta vaiko ei.
Teuvo on sitä mieltä, että jos joutuu seksuaalisesti ahdistelluksi, siitä ei pidä välittää, koska siitä ei jää jälkeä. Jos erittäin isokokoinen mies kopeloisi Teuvoa pakaroiden välistä, kyse olisi seksuaalisesta ahdistelusta. Josta Teuvon mukaan ei siis kannata välittää.
Olisi kyllä mielenkiintoista, jos tyyppiä kävis kunnolla kouraaseen takapuolesta... mitähän sanois, oliskohan mielipide muuttunut.
Ja ei mikään siro nätti nainen, vaan kunnon jötikkä, häntä 20cm pidempi ja 50kg painavampi. Naurattaiskohan tyyppiä enää?
Vierailija kirjoitti:
Koko ahdistelukampanjan ainoa tarkoitus on syyllistää Suomalaisia miehiä ja pyrkiä tällätavoin vähättelemään ulkomaisten miesten käsiin rajähtynyttä raiskailua.
Tyypillinen vihervasemmistolainen kunniattomien olioiden ”suuressa viisaudessaan” värkkäämä ja heille perinteisesti järkeä vailla oleva kampanja.
Paitsi että tämä kampanja ei ole suomalaista keksintöä ja alkuperää. Mutta ehkä teidän persutrollien maailmassa jopa yhdysvaltalaiset elokuvanäyttelijät aloittavat kampanjoimaan seksuaalista häirintää vastaan vain ja ainoastaan kiusatakseen suomalaisia miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä, että tuntemattomat ihmiset arvioivat rintojeni tai takamukseni kokoa ja herkullisuutta, enkä todellakaan halua tuntemattomien alkavan käpälöimään rintojani tai alapäätäni.
Miksi siis sinäKIN pukeudut julkisille paikoille tavalla joka paljastaa miltei koko rintavarustuksesi ja ihoa nuoleviin housihin ja hameeseen?
Kaula-aukko napaan asti ja hame ei peitä kunnolla edes haaroväliä ja sitten ihmetellään jos joku innostuu kehumaan.
Eli lopulta suomalainen mies ajattelee tasan samoin kuin muslimimies. Naisten pitää pukeutua burkhaan tai muuten tämä on vapaata riistaa ahdistella ja raiskata.
Aika karua meininkiä.
Olen suomalainen mies vaikka muslimi. Ei burkha pakollinen ole mutta jotenki säädyllisesti olisi syytä pukeutua niin ei tule hankaluksia.
Eli olet sitä mieltä, että jos nainen ei pukeudu säädyllisesti niin hänelle saa aiheuttaa hankaluuksia. Heh, et kyllä mitenkään paranna sitä kuvaa jonka olen muslimien ideologiasta saanut.
Uskontomme on näistä asioista tarkka. sinä et ole muslimi. älä puutu.
Todellakin puutun jos osallistut suomalaiseen yhteiskuntaan. Ihonvärisi, uskontosi ja kansallisuutesi eivät kiinnosta mua tippakaan, mutta jos olet vaikuttamassa minua ympäröivässä kulttuurissa, niin se on myös minun asiani millaisia normeja yrität ujuttaa valtakulttuuriin.
Homous on hyväksyttyä ja naiset ovat vapaita, ja siitä en hiljene sanoi uskontosi mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten on vaikea asettua naisten asemaan ja naisten on vaikea asettua miesten asemaan.
Toki iso osa miehistäkin on poliittisesti korrekteja ja osaa tuomita ja kauhistella 'seksuaalisen häirinnän', mutta moniko ihan oikeasti ajattelee sen nyt olevan niin vakavaa. Tuskin moni. Itsekään luonnollisesti en sitä julkisesti sanoisi, mutten minä ymmärrä mikä siinä niin kauheaa on. Eikä johdu siitä, että jotenkin vihaisin tai halveksuisin naisia. Vaikea vain hahmottaa kun jos itseä joku ahdistelisi niin huumorilla lähinnä ottaisin.
En tiedä oliko se seksuaalista härintää, mutta taannoin eräs 'härskimpi' nainen sanoi minua seksikkääksi ja lähenteli. Lähinnä huvitti, että joku pitäisi minua miehenä seksikkäänä.
Just, sua ei ole ainakaan älykkyydellä pilattu.
Parhainta suomalaista Euroopan Parlamentin edustaja-ainesta.
Se johtuu siitä kun sinä et erota rasismia isänmaallisuudesta.