Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki naiset pliis kertokaa mulle yks juttu (kipeästi apua)

21.10.2017 |

Tapasin baarissa yhden naisen. Meillä suju heti sosiaalisesti tosi kivasti ja seksikin oli hyvää. Olemme nyt lähetelleet jo noin kuukauden joka pv viestejä. Hän laittaa joka ilta hyvää yötä ja paljon sydämmiä perään jne. Mutta jostain syystä aina ku pitäisi nähdä hänelle tulee joku meno/ongelma. Ymmärtäisin asian jos ei oltais edes ikinä nähty, niin saattais vähän jännittääkkin. Mutta mehän tavattiin baarissa. Muutenkin kuka jaksaa tuhlata omaa aikaa älyttömiin kehuihin ja viesteihin jos ei ole oikeesti kiinnostunu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä lapsi tai kiireinen työ / paljon harrastuksia? Onko hän tinderissä?

2/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsi. Mutta oon sanonu et voin tulla vaikka hoitamaan teitä molempia ja niin mun pitiki mennä yks kerta hänen luo. Mut sit kuulema tuli kipeeks...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu?

Vierailija
4/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus tehnyt samaa.Ajankuluksi olen viestitellyt miehelle ja saanut huomiota,joka tuntui yksinäisinä iltoina kivalta.Vaan kun piti tavata,ei kiinnostanut yhtään.Viesteihin on helppo lätistä mitä vaan,mutta näin jälkikäteen mietittynä eihän se reilua ole toista harhaan johdattaa. Sinuna tuhlasin aikani sellaiseen ihmiseen,jota oikeasti voisi kiinnostaa tavatakin.

Vierailija
5/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

On lapsi. Mutta oon sanonu et voin tulla vaikka hoitamaan teitä molempia ja niin mun pitiki mennä yks kerta hänen luo. Mut sit kuulema tuli kipeeks...

Exä joka onkin nyxä kummittelee kuvioissa?

6/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos totuudesta. Käy ehkä hyvin järkeen tämä kommentti. Eikä tulis muutenkaan yllätyksenä enää mikään teiltä naisilta :D

7/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon kyll sanonu jos sulla on ongelmia eksäs kaa niin voin hoitaa senki asian.

Vierailija
8/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mt-ongelmia, jotka estävät tapaamisen... Jos hän ei olisi kiinnostunut tai hänellä olisi joku muu, niin kyllä se olisi sen sanonut.

Vierailija
9/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi olla monta syytä. Sinuna unohtaisin hänet ja jatkaisin eteenpäin.

Vierailija
10/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joskus tehnyt samaa.Ajankuluksi olen viestitellyt miehelle ja saanut huomiota,joka tuntui yksinäisinä iltoina kivalta.Vaan kun piti tavata,ei kiinnostanut yhtään.Viesteihin on helppo lätistä mitä vaan,mutta näin jälkikäteen mietittynä eihän se reilua ole toista harhaan johdattaa. Sinuna tuhlasin aikani sellaiseen ihmiseen,jota oikeasti voisi kiinnostaa tavatakin.

Persoonallisuushäiriö tämäkin... Tosin niin lievää laatua, ettei henkilö itse edes tajua toimivansa mitenkään väärin.

Vierailija
11/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, se on varattu ja/ tai pyörittää useampaa tyyppiä. Jos jaksat roikkua (väsytystaistelua), saatat päästä sen kanssa vielä "lämmittelemään".

Vierailija
12/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

Kiitos totuudesta. Käy ehkä hyvin järkeen tämä kommentti. Eikä tulis muutenkaan yllätyksenä enää mikään teiltä naisilta :D

No meitä naisia on monenlaisia, joten kaikki on tosiaan mahdollista - kuten miehilläkin.

Mikset suoraan vanhanaikaisesti kysy, alkaisitteko seurustella. Siinähän on sitten pakko ottaa kantaa suuntaan tai toiseen.

13/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta pitäis varmaan kysyy. Mut en mä viitti pelkän kk tekstailujen perusteella kysyy. Mut lupaan jos me nyt perhana vaan nähtäis edes niin kysyn suoraan.

Vierailija
14/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä harhaanjohtamista tuo oikeastaan edes on? Jos tykkää viestitellä muttei halua tavata, niin kyllähän kuka hyvänsä normiälyinen tajuaa ettei tässä mitään suhdetta olla kehittelemässä. Harhaanjohtaminen vaatii jo tapailua ja vähintään suutelutasoista fyysistä kontaktia.

Jos ei toinen halua edes tavata, niin kuka urpo kuvittelee jotain romanssia??? Vähän vastuuta siitä omasta järjenkäytöstä hei.

Vierailija
15/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan harhaanjohtamisella,että viesteissä olen antanut ymmärtää,että olen kiinnostunut enemmänkin,antanut toivoa tapaamisista "olisi mukava tavata","keksitään jotain hauskaa joskus yhdessä" vaikka olen tiennyt tasan tarkkaan ettei näitä tapahdu.toisaalta tuota voisi kutsua valehteluksi.

Vierailija
16/16 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lapsi ja olin kipeä ja lapsi kipeä, joten jouduin siirtämään jatkuvasti treffejä, mut pääsin loppujen lopuks ja katsotaan tuleeko jatkoa. Lapsen kanssa on hankalaa tollaset näkemiset.. mut älä nyt rupee veti kyselee vaikka näkisitkin et alatko seurustelee, hiljaa hyvä tulee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi