Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIhaan talvea ja kaikkia ihmisiä jotka siitä tykkää!

Vierailija
20.10.2017 |

MÄ VIHAAN TALVEA!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Vihaan lunta, pakkasta, liukkautta ja kylmää.

Auton ikkunoiden raaputtamista arkiaamuna.

Pimeyttä, räntäsadetta, sitä, että ulkona ei liiku ketään.

Vihaan sitä, että ihmiset odottavat talvea ja lunta, mutta kun sitä lunta sitten tulee alkaa valitus.

Menkää helvetti hiihtämään ja pulkkamäkeen, mutta ei

sisällä vaan nyhjätään, vaikka se ihana talvenne on oven takana.

Ja joku idiootti vielä toivoo valkoista joulua!!

Miksi pitäisi olla lunta parin päivän takia?

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIhaan kesää ja kaikkia ihmisiä jotka siitä tykkää!

MÄ VIHAAN KESÄÄ!!!

Vierailija
4/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi. Ihanaa. Ei ötököitä. Pimeää, hämyistä. Voi hyggeilla. Kun tulee lunta, pääsee hiihtämään ja laskettelemaan. Saa kietoutua lämpimiin vaatteisiin. Kun kulkee metsässä hiljaisuudessa ja lumi narskuu kenkien alla, se on jotain todella kaunista. Lumiset puut.

Vierailija
5/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa talvi, eli lunta ja pientä pakkasta. Mutta täällä etelässä mustaa, märkää, vesisadetta, jäätä ja liukasta kuin luistinradalla. Vihaan vihaan ja vihaan.

Vierailija
6/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ihanin aika on alkanut. Voi ottaa rennosti, kotona villasukissa, nauttia. Ei tarvitse raaputtaa ikkunoita, on sisätilalämmitin, lohkolämmitin. Valittajat nyt valittaa. Joulun aika on parasta.

Vierailija
7/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa. Viha ei ole hyväksi terveydelle. Peace.

Vierailija
8/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä energiaasi vihaamiseen. Etsi asiasta parhaat puolet.

Vierailija
9/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasit tai et, se talvi tulee joka tapauksessa sinun mielipiteistäsi piittaamatta, joten olisi itsellesi helpompaa yrittää asennoitua vähän toisella tavalla.

Vierailija
10/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta asumaan maahan jossa talvea ei tarvitse kokea??

Itse en vihaa talvea ollenkaan, mutta kieltamatta tykkaan ettei talvivaatteita enaa tarvi, lumelle paasee just sillon ku haluaa ja kunnon lammin ja kuiva kesa on n. 6kk vuodesta. Lampotilat ei oikeastaan ikina tipu alle 10 asteen "talvellakaan". 

Olen paljon onnellisempi kuin Suomessa, paremmat tyomahdollisuudet, parempi palkka, tyo/vapaa-aika tasapaino ja parempi elamanlaatu. Toki osa laheisista on kaukana, mutta viihdyn.

Vierailija
11/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä energiaasi vihaamiseen. Etsi asiasta parhaat puolet.

Talvessa EI ole parhaita puolia.

Eläimetkin kärsii, ku ruuan etsiminen vaikeeta ja ketut joutuu lämmittelemään autojen konepelleillä täällä kaipungissa😭

Vierailija
12/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää.

Vierailija
13/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ VIHAAN KESÄÄ!!!

Kiitos, ehdit ensin ja säästit vaivojani.

Murehdin jo seuraavan kesän tuloa, talvi on äkkiä ohitse ja sitten on taas kesää kuukausikaupalla...

Vierailija
14/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteet, plus 30 päiväsaikaan, ovat kauheita, on olo, että haisee, vaikka olisi juuri käynyt suihkussa, koska hiki. Pitkillä uimalenkeillä voi tulla auringonpistos, liikkua voi vasta iltakahdeksalta tai myöhemmin. Talvella on raikasta, lumi on kaunista, maisemat kauniita, voi lenkkeillä, hiihtää, pyöräillä ulkona, vaikka olisi -15 pakkasta. 

Vierailija
15/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muuta asumaan maahan jossa talvea ei tarvitse kokea??

Itse en vihaa talvea ollenkaan, mutta kieltamatta tykkaan ettei talvivaatteita enaa tarvi, lumelle paasee just sillon ku haluaa ja kunnon lammin ja kuiva kesa on n. 6kk vuodesta. Lampotilat ei oikeastaan ikina tipu alle 10 asteen "talvellakaan". 

Olen paljon onnellisempi kuin Suomessa, paremmat tyomahdollisuudet, parempi palkka, tyo/vapaa-aika tasapaino ja parempi elamanlaatu. Toki osa laheisista on kaukana, mutta viihdyn.

ihanan kuuloista. Minä haluan myös sinme. Missä olet?

Vierailija
16/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat ihmisiä, jotka tykkäävät erilaisista asioista kuin sinä? No onpas järkevää!

Vierailija
17/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin talvea ja palelemista, kunnes hoksasin nostaa katseen sieltä omasta navasta taivaalle. Aivan upeita auringonnousuja ja -laskuja, taivas on syvän sininen. Oikein jo odotan pakkasia.

Vierailija
18/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhosin talvea ja palelemista, kunnes hoksasin nostaa katseen sieltä omasta navasta taivaalle. Aivan upeita auringonnousuja ja -laskuja, taivas on syvän sininen. Oikein jo odotan pakkasia.

Minäkin tykkäisin niistä mutta nykyään Jyvässeudullakin on talvet olleet vain pimeitä ja märkiä.

Vierailija
19/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ VIHAAN KESÄÄ!!!

Kiitos, ehdit ensin ja säästit vaivojani.

Murehdin jo seuraavan kesän tuloa, talvi on äkkiä ohitse ja sitten on taas kesää kuukausikaupalla...

Kesää kuukausikaupalla?? Missä maassa oikein asut, et ainakaan suomessa jossa kesää on hyvällä tuurilla 2 viikkoa :D

Vierailija
20/59 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään talvesta! Ja Ap:sta myös 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme