Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se seksi pikkulapsien vanhemmille nyt NIIN älyttömän tärkeää???

Vierailija
20.10.2017 |

Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta

https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…

Kommentit (450)

Vierailija
381/450 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesss kirjoitti:

Et ole ainoa. Vaimoni tärkeyslistassa on noin miljoona asiaa, jotka ovat seksiä tärkeämpiä. Minä elätän perheen, rakennan ja remontoin talon, pidän autot ym. tekniikan kunnossa, vietän aikaa lasten kanssa ja hoidan osani kotitöistä. Muuhun minua ei sitten kotona tarvitakaan.

Kuin omasta kynästäni, paitsi että vieraissa sängyissä ei ole tullut juostua. Lasten täysikäisyyteen on vielä vuosia, joten samalle tielle se on lähdettävä, kunnes tulee aika jolloin voi erota ilman lasten halvaantumista.

Mutta mistä keski-ikäinen mies löytää seuraa? Kapakoissa ei tule juostua, joten se vaihtoehto on kertaheitolla poissa listalta.

Vierailija
382/450 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää. Rukkkaamalla selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/450 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerä kysymys kuin että..: "Onko se syöminen ihan välttämätöntä!? T.vauhtimamma88"

Ja seksi ON tärkeää, rentouttaa ja lisää kykyä keskittyä yms. Mitä näitä nyt on.. Ja tottakai kumppani tuntee myös olevan haluttava jos sitä haluaa naida.

Vierailija
384/450 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on tärkeää, eritoten silloin kun on ne pienet lapset. Se on parisuhteen kasassa pitävä liima, luo yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja orgasmi rentouttaa, parantaa unen laatua ym.

Näin naisena ihmetyttää, kuinka paljon on haluttomia naisia? Käytättekö kaikki hormonaalista ehkäisyä vai mikä halut vie? Vai eikö seksi näytellyt elämässä tärkeää osaa edes ennen lasten saantia?

Vierailija
385/450 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on tärkeää, eritoten silloin kun on ne pienet lapset. Se on parisuhteen kasassa pitävä liima, luo yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja orgasmi rentouttaa, parantaa unen laatua ym.

Näin naisena ihmetyttää, kuinka paljon on haluttomia naisia? Käytättekö kaikki hormonaalista ehkäisyä vai mikä halut vie? Vai eikö seksi näytellyt elämässä tärkeää osaa edes ennen lasten saantia?

Finnsex-tutkimuksessa (olisiko puolisen vuotta vanha) kävi ilmi, että 50% parisuhteessa elävistä miehistä ei saa seksiä niin paljon kuin haluaisi. Naisten vastaava osuus oli noin 20%.

Eli arviolta puolet naisista on jollain tasolla haluttomia. Olisi jotenkin aika omituista, jos jokainen näistä tapauksista menisi ehkäisyn piikkiin.

Vierailija
386/450 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt periaatepäätöksen etten kieltäydy seksistä. Tänään huomasin että miehellä oli aamulla puolikovana. Tein aamiaista ja lähetin lapset ulos. Pujahdin miehen viereen ja aloin sivellä ja suusella häntä penikseen. Koska lapset oli ulkona ja aika oli kysymysmerkki, menimme helpon kautta. Mies tuli takaapäin ja hieroi minua samalla. Ei mennyt kauaa kun orkku tuli voimalla ja samalla mies purkautui.

Muutama päivä sitten en olisi millään jaksanut, mutta toista kun halutti niin annoin käsihoitoa kunnes hieman ennen orgasmia kiipesin päälle ja annoin miehen laueta sisääni. Riitaa on aniharvoin ja molemmat ollaan tyytyväisiä

Vierailija
387/450 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt periaatepäätöksen etten kieltäydy seksistä. Tänään huomasin että miehellä oli aamulla puolikovana. Tein aamiaista ja lähetin lapset ulos. Pujahdin miehen viereen ja aloin sivellä ja suusella häntä penikseen. Koska lapset oli ulkona ja aika oli kysymysmerkki, menimme helpon kautta. Mies tuli takaapäin ja hieroi minua samalla. Ei mennyt kauaa kun orkku tuli voimalla ja samalla mies purkautui.

Muutama päivä sitten en olisi millään jaksanut, mutta toista kun halutti niin annoin käsihoitoa kunnes hieman ennen orgasmia kiipesin päälle ja annoin miehen laueta sisääni. Riitaa on aniharvoin ja molemmat ollaan tyytyväisiä

Tuollainen vaimo alkoi panettamaan heti. Miehet ovat yksinkertaisia eläimiä ja noin helppo pitää tyytyväisinä. Ei siitä muuta tarvita.

M61

Vierailija
388/450 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Nainen! Voi kun mullakin olisi tuollainen...

Vierailija
389/450 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Nainen! Voi kun mullakin olisi tuollainen...

Meillä nainen on tehny periaatepäätöksen ettei todellakaan anna. Edes pahimmassa puutteessa. Siihen hänellä on sormet ja dildo. No, on hänellä jo kämppä tiedossa...

Vierailija
390/450 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei toinen tarvinnut seksiä. Joten nyt menossa kattilat jakoon. Jos toinen haluaa toinen ei on se mielestäni aivan mahdoton yhdistelmä. En vaan tiedä voittaako tässä kumpikaan mitään. Perhe hajoaa vanhempien sopimattomuuteen ja lopulta 5 ihmistä kärsii asiasta. Mutta minkäs teet, itse olen se joka halusi. Mutta haluan elää seksin kanssa joten uusia verkkoja vesille vaan.

Vierailija
391/450 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison seksuaalisuutta ei koskaan pidä haastaa tai laiminlyödä. Haluun kannattaa sopeutua mikäli toisen rinnalla aikoo vanheta. Ajan kuluessa seksuaalinen halu naisilla yleensä voimistuu ja miehillä kyvyt vastaavasti heikkenevät, joten kyllä tasapainoinen seksielämä jossakin elämänvaiheessa on löydettävissä. Ja silloin on tärkeää, etteivät aikaisemmat kokemukset seksistä ole katkeroittaneet kummankaan osapuolen mieltä.

Vierailija
392/450 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilari kirjoitti:

Puolison seksuaalisuutta ei koskaan pidä haastaa tai laiminlyödä. Haluun kannattaa sopeutua mikäli toisen rinnalla aikoo vanheta. Ajan kuluessa seksuaalinen halu naisilla yleensä voimistuu ja miehillä kyvyt vastaavasti heikkenevät, joten kyllä tasapainoinen seksielämä jossakin elämänvaiheessa on löydettävissä. Ja silloin on tärkeää, etteivät aikaisemmat kokemukset seksistä ole katkeroittaneet kummankaan osapuolen mieltä.

naisilla voi vahvistua 40+ miehillä voi heiketä, ei mitään yleistyksiä.....

Vierailija
393/450 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen rättiväsynyt enkä jaksa rakastella,

Mies kääntyy vedän häneltä käteen pitämällä käden patjan päällä ja hän lykkii nyrkkiini.

Ei ole iso vaiva, mutta mies on tyytyväinen

Meillä ainakin toimii, välillä rasvattuun nyrkkiin välillä kuivaan.

Vierailija
394/450 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kääntyy vedän häneltä käteen pitämällä käden patjan päällä ja hän lykkii nyrkkiini.

Meillä kyllä tuossa hommassa joudun vatkaamaan niin että ranteet väsyy ja tuossa käteen vetämisessä kestää todella kauan. Sitten kuitenkin ne lastit pitää johonkin laittaa ja useimmiten vähiten sotkeva ja helpoin ratkaisu on suuhuni, mutta ei sekään oikein väsyneenä huvita. Nopein meillä on nopeasti takaapäin, mutta sittenkin täytyy käydä vielä vessassa, silti tähän useiten päädytään.

Pikku pyyhe alle ja rasvaa käteen , sit vaan kebyesti.terskaa pyöritteleen sormien.välissä ,ei puudu käsi

Vierailija
395/450 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy todeta, että tuskimpa miehenne ovat kovin tyytyväisiä tuollaiseen hätäkorvikkeeseen.

Mieskin on ihminen, joka haluaa tuntea itsensä halutuksi ja hyväksytyksi jollain tasolla.

Vierailija
396/450 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä täytyy todeta, että tuskimpa miehenne ovat kovin tyytyväisiä tuollaiseen hätäkorvikkeeseen.

Mieskin on ihminen, joka haluaa tuntea itsensä halutuksi ja hyväksytyksi jollain tasolla.

Mies saattaa tosiaan haluta tuntea itsensä halutuksi sillonkin kun itse ei enää halua vanhaa lasten runtelemaa vaimoaan.

397/450 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulapsiarki on rankkaa. Jos ero kolkuttelee niin älkää erotko vaan tsekatkaa tää:

https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2133760-parisuhde-umpikujassa-pel…

Vierailija
398/450 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10520, sulla onkin hieno viestihistoria. Aika väsynyttä. Ilmiannettu.

Vierailija
399/450 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Pysyy suhde läheisenä, eikä ole pelkoa, että mies lähtee muualta sitä hakemaan.

Vierailija
400/450 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on kyllä aivan silkkaa skeidaa! Täysin vieras maailma josta puhut. Luulen ettet koskaan ole ollut parisuhteessa. Lapsiperhettä sinulla ei satavarmasti ole!

Ketju on lukittu.