Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se seksi pikkulapsien vanhemmille nyt NIIN älyttömän tärkeää???

Vierailija
20.10.2017 |

Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta

https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…

Kommentit (450)

Vierailija
361/450 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä tuli pikkukakkosen aikaan kylpytakki päällä olkkariin, kuiskas korvaan etää haluais munaa.

Kävin muualla runkkaamassa kovaksi .

Vaimo oli lasten kanssa sen aikaa.

Tulin takas ja emäntä istui syliin.

Lapset ei huomannut mitään kun tehtiin pikaset heidän silmien ja aamutakin alla

minkä ihmeen takia tämä on saanut alapeukkuja, meilä samoin tehtiin mutta vanhin on jo 8 nyt ei pysty. ei pienemmät huomaa mitään outoa...

Vierailija
362/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä tuli pikkukakkosen aikaan kylpytakki päällä olkkariin, kuiskas korvaan etää haluais munaa.

Ihan pikkusen sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaatta pitää huolta läheisyydestä ja seksistä. Me kadotimme toisemme arkeen emmekä enää osanneet pelastaa tilannetta. Mulla oli haluja, puolisolla myös mutta häntä ahdisti tilanne ja haki ratkaisua toisessa sängyssä. Ei kuulemma tunteiden tai halujen vuoksi, toivoi vain siten meidän tilanteen virkistyvän. Arvatkaa lohduttaako...:( Nyt sitten perhe menossa rikki, nippanappa sinnitellään lasten vuoksi ja katsotaan korjaako aika enää mitään. Rakastan kyllä häntä vielä ja hänellä myös tunteita minua kohtaan mutta tämä on hyvin raskasta.

Mies

Vierailija
364/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannaatta pitää huolta läheisyydestä ja seksistä. Me kadotimme toisemme arkeen emmekä enää osanneet pelastaa tilannetta. Mulla oli haluja, puolisolla myös mutta häntä ahdisti tilanne ja haki ratkaisua toisessa sängyssä. Ei kuulemma tunteiden tai halujen vuoksi, toivoi vain siten meidän tilanteen virkistyvän. Arvatkaa lohduttaako...:( Nyt sitten perhe menossa rikki, nippanappa sinnitellään lasten vuoksi ja katsotaan korjaako aika enää mitään. Rakastan kyllä häntä vielä ja hänellä myös tunteita minua kohtaan mutta tämä on hyvin raskasta.

Mies

Naista siis ahdisti lapsiperhe-elämä enemmän kuin miestä? Mikset pannut vaimoasi?!

Vierailija
365/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aika ei korjaa yhtään mitään. Vain ihmiset, jos haluavat.

Vierailija
366/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Naista siis ahdisti lapsiperhe-elämä enemmän kuin miestä? Mikset pannut vaimoasi?!

No olisin kyllä pannut. Mutta ei se pelkästään musta ollut kiinni. En mä nyt väkisin voi toista panna.

Vierailija
367/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja aika ei korjaa yhtään mitään. Vain ihmiset, jos haluavat.

Olet oikeassa. Yritämme toki itsekin emmekä odota ajan vain kuluvan. Suoraan sanottuna hairahdusta pahemmalta tuntuu luottamuksen menetys. Koko ajan nyt luulen jotain.

Vierailija
368/450 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

No olisin kyllä pannut. Mutta ei se pelkästään musta ollut kiinni. En mä nyt väkisin voi toista panna.

Vaimo siis antoi pakkeja mutta vieras muna kelpasi? Kohtalaisen paska vaimo.

Vierailija
369/450 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste. Mulla halut hyrrää ja miehellä kanssa mutta vaativa vauva on eri mieltä. Eilenkin hommat keskytyi viidesti mutta saatiin lopulta paineet purettua. Ei ihme että vauva-aikana usein erotaan kun vauva vie kaiken ajan ja imee kaiken energian :(

Seksi rentouttaa ja tekee hyvän olon.

Parasta on huomata että mies haluaa minua, 1 kk synnytyksestä ja kroppani ole mikään maailman seksikkäin koska en palaudu kuin instan fitnesstähdet xD

Vierailija
370/450 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi ilman seksiä ja läheisyyttä. En voisi olla suhteessa jossa ei kumpaakin olisi lainkaan.

T. Äiti-86

Vierailija
371/450 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on haluja ja kun vaimo ei enää anna / kerkeä antamaan, niin käyn kerran kuussa huorissa tai thaihierojalla. Kyllä seksiä pitää olla vaikka on lapsiakin. T mies 41v 2 lasta ja naimisissa.

Vierailija
372/450 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä onnistu kun lapset alle 3 vuotiaita.

Vierailija
373/450 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen rättiväsynyt enkä jaksa rakastella,

Mies kääntyy vedän häneltä käteen pitämällä käden patjan päällä ja hän lykkii nyrkkiini.

Ei ole iso vaiva, mutta mies on tyytyväinen

Meillä sama ,

Rasvaa reilusti kämmeneen .

Siitä mies tykkää N31

Vierailija
374/450 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina 39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkusen sairasta

tiin39 on jääkaappi tai jotenki sairas. mitä vikaa jossei näytä?

Vierailija
375/450 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole mitään oikeata parisuhdetta. En vois naisena kuvitella etten antas miehelleni silloin tällöin vaikka jos itseäni ei kiinostas.

Todella itsekästä!!

Entäpä kun tilanne muuttuu ja miestäsi et enää kiinnosta.

Tiesitkö, avoperse, että parisuhteen määrittää sitoutuneisuus, ei seksi? Iloisia antohetkiä sitoutumattomalle siipallesi!

Parisuhteessa jossa ollaan sitoudutta, pitäisi rakkauden vuoksi huolehtia toisen tarpeista, molemmin puolin ja vaikka ei niin huvittaisikaan. Ei sitä miestäkään välttämättä niin kovasti kiinnosta se autonrenkaiden vaihtaminen vaimon autoon, mutta rakkaudesta kuitenkin ilomieliin sen tekee. Joka ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä rakkaudesta edes alkeita. Jokainen asia mikä tekee toisen parisuhteessa onnellisemaksi, tekee koko parisuhteen onnellisemmaksi. Jokainen asia joka tekee toisen onnettomaksi, tekee koko parisuhteen onnettomaksi. Kaikki mitä toiseen panostat, panostat samalla ja jopa ennen kaikkea itseesi! Se miten petaan, sillain makaat parisuhteessa.

Hassua, että vertaat seksiä auton renkaisiin, kun nainen tekee useimmiten aika paljon muutakin siellä taloudessa rakkaidensa eteen, vaikkei niin huvittaisikaan. Vai meinaatko, että kaikki naiset ihan huvikseen siivoavat ja laittavat ruokaa? Miksi näitä ei lasketa rakkaudeksi ja huolehtimiseksi naisen osalta, vaan pelkästään seksi?

Mä tajusin pointin tuosta rengasjutusta, mutta sun vastauksesta paistaa suoranainen inho seksiin. Älä siis harrasta sitä ja ei, et ole pakotettu mihinkään sellaiseen mitä et halua. Parisuhteessa teot perustuu omaan haluun, tahtoon ja toisen huomioimiseen ja siihen vaikeasti selitettävään rakkauteen.

En inhoa seksiä, vaan pidän siitä aika paljonkin. Ehkä juuri siitä syystä, että olen yleensä itse saanut päättää, milloin sitä harrastan ja milloin en. Ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä vain siksi, että toinen pysyisi tyytyväisenä. 

Missä se toisen huomioiminen sitten on siinä kohtaa, kun toinen painostaa seksiin, vaikka toista ei huvita? 

Suhde ON jo rikki siinä vaiheessa kun toisen tarvitsee painostaa seksiin! Laiminlyönti on alkanut jo kauan sitten, ja tämä painostaminen on viimeinen hätähuuto tilanteen korjaamiseksi. Tässä tilanteessa oikein suhtautumalla tilanne on vielä korjattavissa, mutta valitettavan usein eteenkin naiset tekevät sen kaikkein pahimman valinnan, eli jalat ristiin. Sitten onkin enää tuhon avaimet kädessä parisuhteessa. Parisuhteessa toisen hätään pitäisi suhtautua AINA auttamalla, ei vetäytymällä.

Tiedätkö ollenkaan psykologiaa. Painostaessa terve ihminen yleensäkin muuttuu defensiiviseksi. Ja eihän seksi tuossa ratkaise mitään. Yhden kerran saa seksiä painostamalla ja seuraavalla kerralla taas sama. Aivot on olemassa että niitä käytetään. Ongelma on selvästikin muualla.

Viisaat ovatkin harvassa. Suurin osa painostaessa puolustautuu hullun lailla, ja tästä se poteroihin kaivautuminen saakin loistavan alkusysäyksen. Sitten on niitä muutamia viisaita, jotka eivät puolustaudu, vaan kuuntelevat, ottavat osaa toise hätään. Sivutuotteena heillä tuppaakin olemaan sellainen asia kuin onnellinen parisuhde. Ei se sen kummempaa psykologiaa tarvitse.

Minä en usko että onnellinen parisuhde syntyy henkiseen väkivaltaan alistumalla, vaan kommunikaatiolla ja molemminpuolisella kunnioituksella. Se taas taitaa olla jo tuossa vaiheessa menetetty. Kyllä painostamisestakin voi vielä päästä ehjään ja terveeseen parisuhteeseen, mutta ei siinä enää pelkkä saksien avaaminen auta (eikä varmasti ole ensimmäisenä mielessäkään), vaan itse painostuksen aiheuttamat vahingot pitää tunnustaa ja käsitellä.

Ei rakkauden osoittaminen toiselle ole henkistä väkivaltaa! Rakastava ja viisas ihminen osaa suhtautua siihen painostamiseenkin ilman pakoa, vetäytymistä tai hyökkäystä. Viisas näkee sen hädän ja auttaa toista hädässä, sillon ei olekaan kysymys henkiseen väkivaltaan alistumisesta vaan todellisesta rakkauden osoittamisesta toista ihmistä kohtaan ja täysin vapaaehtoisesti.

Minun täytyy puuttua tähän hiukan, koska on kokemusta molemmista. Sama ihminen, puolisoni, sekä on haluton että turvautuu painostamiseen, kiristämiseen ja uhkailuun, kun sivutaan tunneasioita, eikä hän onnistu niitä sietämään ja käsittelemään. Ihmettelin hieman ongelmien sumputtamista jo suhteen alussa, mutta eipä tuoreessa suhteessa ole ongelmia lainkaan samassa mittakaavassa kuin vanhassa.

Korvat hörölleen: hänen tulkintansa mukaan se painostaminen ja tuittuilu ovat juuri hänen hätähuutoaan ja niihin pitäisi suhtautua "oikein". No, tässä on ymmärretty, tuettu ja rakastettu vuosikaudet, mutta ei tämä tunteiden käsittelykyvyttömyys ole parantunut miehellä pätkääkään. Nyt on kyllä maallikon keinot käytetty ja terapiaan tuota ei saa. Itse olen kyllä käynyt henkisen väkivallan aiheuttamiin oireisiin ja siitä oli kyllä apua. En ole ollenkaan varma, että tämä toimintatapa on sellainen, johon puoliso voi vaikuttaa.

Sitten se seksi. Mulle olis kelvannut ihan hyvin pikainen pikkukakkosseksi vessassa villasukat jalassa, miehelle ei. Vaikka minä olin se, joka törmäili kotona ovenpieliin univelkojen takia, silti mies oli se haluton. Nyt seksiä ei ole ollut muutamaan vuoteen, ja olen hämmästynyt, minkä verran mies sai anteeksi sillä vähäiselläkin seksillä. Oikeastaan hävettää ja kaduttaa. Kun lopetin aloitteiden tekemisen, aloin käyttää kaiken neuvotteluvarani suhteessa mieheen hänen vanhemmuutensa petraamiseen. Lapseni ansaitsevat parempaa.

Kyllä, ero on silti mielessä joka viikko.

Mutta nyt jos pitää valita, kumpi satuttaa enemmän, seksittömyys vai tuo painostaminen, niin kyllä se on jälkimmäinen!

Vierailija
376/450 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta

Et ole ainoa. Vaimoni tärkeyslistassa on noin miljoona asiaa, jotka ovat seksiä tärkeämpiä. Minä elätän perheen, rakennan ja remontoin talon, pidän autot ym. tekniikan kunnossa, vietän aikaa lasten kanssa ja hoidan osani kotitöistä. Muuhun minua ei sitten kotona tarvitakaan. Onneksi olen edes muiden naisten mieleen, joten seksiä saa riittävästi. Onpahan ainakin vaihtelua. Eiköhän se sinunkin mies käy sutimasssa muita naisia, hänellä on siihen täysi oikeus.

Vierailija
377/450 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan fakta, että vanhempien on aivan turha syyttää lapsiaan siitä, jos eivät harrasta seksiä. Syy on vain ja ainoastaan omassa haluttomuudessa.  Tilaisuuksia viikottaisiin seksikertoihin on ihan varmasti, jos vain viitsii asiaan varata aikaa. Kyllä nukkumaan mennesssä sen vartin tai kaksi ehtii hyvin sekstailla kenenkään häiritsemättä.  Sitä paitsi nukkuukin sen jälkeen paremmin, saati nyt on paljon paremmalla tuulella seuraavana päivänä päivän koitoksiin.

Vierailija
378/450 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

On kyllä ihan fakta, että vanhempien on aivan turha syyttää lapsiaan siitä, jos eivät harrasta seksiä. Syy on vain ja ainoastaan omassa haluttomuudessa.  Tilaisuuksia viikottaisiin seksikertoihin on ihan varmasti, jos vain viitsii asiaan varata aikaa. Kyllä nukkumaan mennesssä sen vartin tai kaksi ehtii hyvin sekstailla kenenkään häiritsemättä.  Sitä paitsi nukkuukin sen jälkeen paremmin, saati nyt on paljon paremmalla tuulella seuraavana päivänä päivän koitoksiin.

Tätä ei avokkini tajunnut vaan turvautui pettämiseen jos asiat sillä meillä paranisi, en tajua naisissa tätä logiikkaa. Koitin juuri noista asioista vihjailla, kaippa ei vaan muutenkaa enää mua halunnut kun arki teki tehtävänsä.

Vierailija
379/450 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Minulle kävi myös näin vaikka tein kaiken mahdollisen ruuhkavuosien aikana yhteisen hyvän eteen. En ymmärrä, onko se jotain naisten logiikkaa, että kun halu häviää ruuhkavuosissa niin vika on miehessä ja vierasta kokeilemalla tilanne jotenkin ihmeellisesti korjaantuu? No ei se korjaannu vaan avioliitto siinä loppuu ja kaikille jää paha maku suuhun.

Vika on naisen oman pään sisällä...joten miksi pitää syyllistää ja loukata omaa puolisoa. Reilumpaa olisi suosiolla erota ja sitten kokeilla paraneeko vaihtamalla...useimmiten ei, koska ne samat työstämättömät ongelmat tulevat vastaan uudessakin suhteessa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
380/450 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Minulle kävi myös näin vaikka tein kaiken mahdollisen ruuhkavuosien aikana yhteisen hyvän eteen. En ymmärrä, onko se jotain naisten logiikkaa, että kun halu häviää ruuhkavuosissa niin vika on miehessä ja vierasta kokeilemalla tilanne jotenkin ihmeellisesti korjaantuu? No ei se korjaannu vaan avioliitto siinä loppuu ja kaikille jää paha maku suuhun.

Vika on naisen oman pään sisällä...joten miksi pitää syyllistää ja loukata omaa puolisoa. Reilumpaa olisi suosiolla erota ja sitten kokeilla paraneeko vaihtamalla...useimmiten ei, koska ne samat työstämättömät ongelmat tulevat vastaan uudessakin suhteessa ennemmin tai myöhemmin.

Miten nainen voi työstää sitä, ettei mies enää halua seksiä? Aina löytyy joku joka haluaa!

Ketju on lukittu.