Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö jonkun toisen puolesta tenttiin? Mistä hinnasta?

Vierailija
20.10.2017 |

Tiedän, olen kamala ja epätoivoinen kun mietin tällaista mutta vastatkaa nyt :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet menossa ranskankieliseen tenttiin jos et ole opiskellut kieltä...?

Voisin mennä puolestasi (50€, halvalla lähtee) mutta valitettavasti en osaa ranskankieltä.

Olin tyhmä ja luulin oppivani sen suht helposti. No ei ollutkaan aikaa opiskella riittävästi, en oppinut mitään ja sain kurssista hylätyn. Jätin homman siihen ja nyt en valmistu lukiosta mikäli en saa tuota tenttiä läpi. Ja nyt sitä aikaa on vieläkin vähemmän ja motivaatio nollassa...

Ap

Vierailija
22/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuossa kysymys ensimmäisestä kurssista? Neljässä päivässä opit ihan varmasti sen verran, että pääset kurssista läpi, kun nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja opiskelet.

Vierailija
24/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. ranskan kursseja on lukiossa enemmän kuin yksi

Vierailija
25/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit tästä ongelmasta koulussa? Vaikka ranskanopettajalle? Olisiko koulussa vaikka jotain opiskeluryhmiä, "vertaistukea" tms? Etsi yksityisopetusta?

Vierailija
26/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä itsekin, kun fuksivuoden syksyllä mietin, kehtaanko mennä yhteen tenttiin, kun osaan niin huonosti --- ja loppujen lopuksi sain tuosta tentistä viitosen täysillä pisteillä.

Jos joku minua ärsyttää, niin ihmiset, jotka väittävät osaavansa huonosti, mutta sitten saavat täysiä pisteitä tenteistä. Vaatimattomuuden teeskentelyä tuollainen käytös.

Vierailija
27/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä itsekin, kun fuksivuoden syksyllä mietin, kehtaanko mennä yhteen tenttiin, kun osaan niin huonosti --- ja loppujen lopuksi sain tuosta tentistä viitosen täysillä pisteillä.

Jos joku minua ärsyttää, niin ihmiset, jotka väittävät osaavansa huonosti, mutta sitten saavat täysiä pisteitä tenteistä. Vaatimattomuuden teeskentelyä tuollainen käytös.

Tai sitten ihminen ei vaan tunnista osaamistaan. Siihen voi olla monia syitä, esim. huijarisyndrooma. Minullekin on muutaman kerran käynyt niin, että olen mennyt tenttiin luulleen reputtavani sen, koska en ole kokenut tajuavani asiasta mitään, mutta olen sitten saanutkin aika hyvän arvosanan. En vaan saa taottua päähäni, että osaisin mitään, en tunne osaavani. Ehkä tämä on ap:kin ongelma?

Vierailija
28/28 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On  vaihtoehtoisia keinoja, jos on  suoraan alenevaa polvea oleva tasavallan presidentin jälkeläinen, voi kirjoittaa etu- ja sukunimensä keskelle ne  toiset ja kolmannet etunimensä Kaarlo Juho ja katsoa, miten käy.