Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia ilahdutti sinua tänään?

Vierailija
20.10.2017 |

Minä sain kuulla että se ensimmäinen ja ainoa alaiseni jonka pomo olen nyt ollut 6kk oli sanonut isolle pomollemme että hänellä on ollut tässä tehtävässään vuosien varrella viisi esimiestä, ja minä olen ehdottomasti paras. :)

Ihmisten johtaminen on aina ollut minulle sellainen asia jota en himoitse ja jossa en usko olevani kovin hyvä, joten tämä asetelma oli minulle aluksi kauhun paikka. Mutta ihan jees on mennyt, ja tuo kiertoteitä saatu palaute oli kyllä todella sydäntälämmittävä! :)

Ehkä en sitten olekaan ihan totaalisen mahdoton tässä minulle ihan uudessa alueessa työelämää. Ihana alku viikonlopulle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Keksin uuden tavan sitoa kaulaliina. Olin oikeasti tosi ilahtunut tajutessani, että niinkin voi tehdä.

Kerro miten :)

Itseäni ilahdutti töissä yhden kollegamiehen näkeminen ennen viikonloppua :)

Se on sellainen, että aluksi kaulaliina kierretään kierteelle (ei ihan hirveän tiukasti) ja sen jälkeen se taitetaan keskeltä kahtia, laitetaan kaulalle ja "hännät" pujotetaan silmukasta läpi. Eli yksinkertainen silmukkatyyli, mutta siten, että kaulaliina on aluksi kierretty. Näin lopputulos on huoliteltu, koska kierrettynä ei jää liinan reunoja hörköttämään ikävästi.

Vierailija
22/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että palstalla on just nyt ihan kiva ilmapiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain karenssin, kun en hakenut puhelinmyyjäksi provikalla. Vittu mitä paskaa saatana! En ole koskaan ollut missään asiakaspalvelutyössä.

Vierailija
24/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ilahdutti se, kun lähdin töistä ja tiedän, ettei tarvitse nähdä erästä naista muutamaan päivään. Hänen ailahteleva käytöksensä on vain niin raskasta henkisesti. Ensin hän on mukava ja ystävällinen, mutta yhtäkkiä saattaa muuttua tylyksi ja vältteleväksi ilman mitään syytä. Varmaan parempi olla enää puhumatta hänelle muista kuin pakollisista työasioista, jotta säilytän mielenterveyteni.

P?

Vierailija
25/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töissä rästiin jääneet hommat hoidettua ja pääsin lähtemään kotiin jo klo 14.30.

Vierailija
26/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kysyi ensimmäistä kertaa eläissään jos saa ottaa meille kaverinsa yökylään. Tottakai saa! Laitoin heidät ostamaan kauppaan ruokaa ja alakerrassa käy kuhina kun korkkasivat pizzaa. Teinillä ei ole ollut ikinä aiemmin kavereita ja koko peruskoulu oli yhtä koulukiusaamista. Vasta tänä syksynä on saanut uudessa koulussa kavereita, joiden kanssa viihtyy hyvin.

Vierailija
27/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin aurinkoisella kalliolla koirani kanssa. Tuntematon retkeilijä tervehti minua. Jäimme juttelemaan koirista ja linnuista. Katselimme retkeilijän ottamia lintuaiheisia valokuvia. Lisäksi kerroin lintubongarikaveristani, jonka tämä edelleen minulle tuntematon retkeilijäkin tunsi. Yllättäen meillä ventovierailla olikin yhteinen tuttu.

Vierailija
28/32 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju ilahduttaa.

Vierailija
29/32 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliaamupala

Vierailija
30/32 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hyvän ystävän tänään :)

Vierailija
31/32 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku kesäloma alkoi. ☕📖

Vierailija
32/32 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tänään vapaapäivä, mun ei tarvinnut lähteä kauppaan! Tuli siis yllärinä tuo vapaapäivä. Mies käy ihan mielellään kaupassa, mulle se on yksi ärsyttävimmistä "kotitöistä".